První dojmy z Throne of the Tides

Throne of the Tides
A taky že ano. Objevuji se uprostřed jakési podvodní jeskyně, ze které vede cesta obstavěná pilíři a celkově architekturou, kterou jsem doteď neviděl. Prvních pár minut mě utvrdilo v tom, že si chlapi z Blizardu dali na grafice sakra záležet. Každý datadisk znamenal vylepšení v designu dungeonů a i tady se v tradici pokračovalo (viz. galerie). Dost řečí, je čas bojovat. Než jsme se dopracovali k prvnímu bossovi, Lady Naz’Jar, museli jsme se promlátit necelou desítkou skupinek mobů. Lady Nazjar se ukázala jako slabý protivník, který si sice sem tam dopomohl nějakými kouzly a párkrát povolal skupinu mobů, nicméně jsme bez větších problémů 1 487 000 HP srazili rychle až na nulu. Hned poté jsme se vydali cestou zpět, kde na nás hned čekal druhý boss.
Nikdo neměl ani páru, jak souboj s tímto bossem funguje, a tak všichni tři melee hráči dostali postupně instant kill jeho kouzlem na blízko. Ve finále jsme zbytek jeho HP (asi 500 000) srazili na 0 ve složení discipline priest a shadow priest. Boss byl k našemu štěstí natolik nedodělaný, že dával melee rány neskutečně slabé, a tak nám dovolil pomstít naše padlé spoluhráče. Bylo to opravdu neskutečných 5 minut. Jelikož nebylo třeba pokus opakovat, oživili jsme naše kolegy a jelo se dál. Shlédli jsme krátké cinematic video, které nás informovalo, že monstrózní chobotnice uvolnila dvě chodby, které do této chvíle ucpávala svými obřími chapadly.
Dvě chodby představovali dvě možné cesty ke dvěma různým bossům. Nejdřív jsme se vydali pomoci přátelskému NPC s prokletím srandovně vypadající chobotničky(?), která ovládala jeho mysl. Fakt, že jsme náš první pokus předčasně ukončili wipem, neměl nic společného s tím, že jsme opět neměli ani páru, co se při souboji dělo. Priest se zkrátka přehmátl a hodil neúmyslné Alt+F4. Druhý pokus už šel dobře, chobotnička se v polovině souboje přisála na našeho tanka, který začal běhat po místnosti, přičemž kolem sebe sekal hlava nehlava. Později sváděl svoji touhu zabít nás na onu malou, nevinnou bytost, kterou jsme tak krutě zabili a vylootovali.
A úplně nakonec na nás čekal souboj po boku Neptulona, který byl pravděpodobně silně zabugovaný. Nezabíjeli jsme příchozí příšery v řádném pořadí a podle všeho měl být už aspoň třikrát mrtvý. V poslední části souboje nás Neptulon zvětšil asi o desetkrát, což mě vzhledem ke zmenšujícímu se prostoru v místnosti docela zmátlo. Po vteřinách ohlížení se kolem sebe jsem zjistil, že mým cílem je obrovská příšera přisátá na skleněnou zeď místnosti. Tu jsme po krátkém souboji zahnali zpět do hlubin oceánu. Po naprosto triviálním souboji jsme byli nakonec odměněni truhlicí s posledním modrým itemem dne.
Prostory instance mě naprosto sebraly, po dvou letech mě Blizzard opět překvapil svoji kreativitou. Souboje s moby jsou stále takové neslané a nemastné, nicméně samotní bossové získali trošku více péče a zdají se mi mnohem více originální. Třeba se mi to jen zdá, jelikož jsem v jiných instancí datadisku Cataclysm nebyl, ale to brzy na vlastní oči zjistím.

Naposledy upravil/a Novom 09.08.2010 v 00:57:29.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Hanzik

Hanzik je autorem 325 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

sofis 10.08.2010 16:36

Je videt, ze blizzard uz ma nejaky přiběh totalně na haku. Sice dung je pekny ale to asi tak vsechno. Neptulon nejmocnějši z elemental lordu se nechava zabijet nejakou chobotničkou to je nejaky divny. Neptulon general starych bohu bytosti neprestavitelneho zla a sily vedle, kterych cela burning legion bledne je přatelsky to uz je moc a jestě k tomu ma byt uveznen v abysal maw kam ho uveznily titani.

Hanzik 09.08.2010 19:32

Neotix
Ahoj, vypadá to lákavě. Ty bosse ještě před vydáním boostnou imho. Jaký byl loot?
Nic moc, modré věci, které byly určitě lepší než ty z questů... věci z ICC25 jsem neměl zatím potřebu měnit.

Dremoran 09.08.2010 17:07

Heh, chobotnička na hlavě, to mi připomíná: http://thenoob.bilelamy.cz/strip188.htmlPopi: Třeba právě byla už načatá od Neptulona (btw, to je ten týpek, co vypadá jako oživlá socha? Ten se jim fakt povedl )Jinak instance vypadá nádherně, i když jsem třeba doufal, že udělaj jednu instanci, kde se bude normálně bojovat pod vodou (nebo jeden fight) a zapojí 3. rozměr

Coxxík 09.08.2010 13:42

Taky by mě zajímal loot =)

Wintrell 09.08.2010 12:15

klok1222
posledny screen.. Blizzard Construction Co. - to ma dostalo
tyhle stejný zátarasy jsou v hyjalu (když se tam podíváš přes gm mode)

Neotix 09.08.2010 11:04

Ahoj, vypadá to lákavě. Ty bosse ještě před vydáním boostnou imho. Jaký byl loot?

Popi 09.08.2010 10:24

docela mě zaráží, že lady nazjar, která fightila s neptulonem padne tak snadno a ještě tak lehko

Blbeccz 08.08.2010 23:48

Taky sem se z toho udivil o_O

klok1222 08.08.2010 22:28

posledny screen.. Blizzard Construction Co. - to ma dostalo

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet