Ra-den zabit guildou Ira Dei

http://wowfan.cz//pic/MoP/patch_52/ToT/TOT_HC_Race
Guilda Ira Dei si dnes na vlastní kůži vyzkoušela, jaké to je zabít bosse jako první na serveru. Před jedenácti dny zabila Lei-shena a hráči se mohli vrhnout na progress posledního, bonusového bosse Ra-dena. Dnes jej pokořili a odnáší si achievement . Jedná se o první zabití bosse v Česku a na Slovensku.
Cathedagny Mortuque Krokous Leirb Repsoll
Labant Skru Kulhavka Inhumanity Ugros
popis obrazku


Naposledy upravil/a Ellendway 27.05.2013 v 00:33:25.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

ExodRE 28.05.2013 12:56

je fakt sranda číst komentáře tady :-)10man není ekvivalent 25manu, je to čitelný z hodně fightů a logů, které předvádí například právě ID pokud je úspěch být top 70 s 6ti dny v týdnu raid time, kde jste 6 hodin + poslední 4 týdny jen 5 dní, tak je něco špatně nějak si nejsem jistej, kolik z těch 61 guild před vámi jelo na takovej počet pullů a hlavně času strávenýho v raidu navíc nějaká potřeba gearu a s tím související dps check je pro 10man nepotřebná věc, ono stačí ten first kill durumu za 8:30 že (a asi 130 wipů)tohle jsou ty věci, proč je 10man o ničem, v tu dobu zerg sula na councilu, addi na horridonovi, durumu, qon nemluvě, lei shen je taky easymode oproti 25man... je mi jasný, že většina lidí co sem píše ani 25man nezažila, vůbec už neprogressovala (čest výjimkám) a tak se jim líbí 10man a to že ID dali BD... no já myslím že ne, BD se dali sami díky lidem kteří tam teď hrajou a hlavně 10man imho žádnýho raidera, kterej to myslí aspoň trochu vážně, nezajímá...on i to bude asi ten důvod, proč vyšší procento má zabitýho radena, asi proto, že to jsou ty hc guildy...btw lyke, ono rollnout monka je ok, ale ještě s ním musíš dávat dmg

cerberos 28.05.2013 01:51

lykk
Rerollni na monka a mas nejake gaty v p**i
zlatej blizzard,že vymysleli monka..taky jsem si jednu vytvořil pandí slečnu ani nevíš,jak ji zbožnuji

matyx 27.05.2013 19:58

Riko
Nebo to chcete z5 40man only? Vetsina lidi nema nadupanej PC aby jim to vubec stihala grafika.
O grafiku tady nejde, vyšší počet lidí snižuje fps díky výkonu procesoru u MMO.

lykk 27.05.2013 16:42

Rerollni na monka a mas nejake gaty v p**i

Geoffrey 27.05.2013 16:38

Draculla
U nas to bez warlockov bol problém.. hlavne pre heal. Pre každú guildu je niečo iné ťažké
Pokud vám dělal problém Windstorm, zcela vážně pochybuji o tvé kompetenci posuzovat obtížnost 10 vs 25 man.

Draculla 27.05.2013 16:35

Geoffrey
Protože na Iron Qonovi je zdaleka nejtěžší Windstorm, jasně...
U nas to bez warlockov bol problém.. hlavne pre heal. Pre každú guildu je niečo iné ťažké

Akari 27.05.2013 16:35

Draculla
Keby 10 man grupa mala 2 warlockov, co daju na tornáda brány, žiaden človek nepotrebuje kľučkovať pomedzi tornáda
keby mala 25man 4 warlockov tak žiaden človek nepotrebuje kľučkovať pomedzi tornáda.
Draculla
.V 25 man grupe sa pri 2 warlockoch nepresunie ani polovica raidu.
preto tam je o 15 ľudí viac aby tam tí ďalší 2 warlokové mohli byť :-)

Geoffrey 27.05.2013 16:20

Draculla
Pekne je vidiet, kde je vyváženosť 25/10 man guild. Taký fight ako Iron Qon. Keby 10 man grupa mala 2 warlockov, co daju na tornáda brány, žiaden človek nepotrebuje kľučkovať pomedzi tornáda, čo bolo asi pri progrese najvačší pain. V 25 man grupe sa pri 2 warlockoch nepresunie ani polovica raidu.
Protože na Iron Qonovi je zdaleka nejtěžší Windstorm, jasně...

Draculla 27.05.2013 16:16

Pekne je vidiet, kde je vyváženosť 25/10 man guild. Taký fight ako Iron Qon. Keby 10 man grupa mala 2 warlockov, co daju na tornáda brány, žiaden človek nepotrebuje kľučkovať pomedzi tornáda, čo bolo asi pri progrese najvačší pain. V 25 man grupe sa pri 2 warlockoch nepresunie ani polovica raidu.

Mortuque 27.05.2013 16:05

Ani mě nepřekvapuje, že se tu podobná diskuze rozjela. Ruku na srdce, kolik z vás diskutujích a převážně 10man haterů si vyzkoušelo obě strany barikády na srovnatelné úrovni?Je potřeba rozlišovat dvě věci a to organizace guildy jako taková a náročnost kontentu. Do 25manu se kvalitní hráči z cz/sk komunity doplňují hodně špatně, jak psal Skru. Sami jsme se pokoušeli udržet 25man celkem dlouho, ale fluktuace hráčů byla větší, než si guilda s ambicemi na nějaký solidní progress může dovolit. Čest těm dvoum vyjímkám na Drak'thulu, co to ještě nevzdaly.Náročnost kontentu je trochu jiná věc. Ne pokaždé se Blizzardu povede vyvážit 10man a 25man, tak aby raidy byly +- stejně obtížné. Dva příklady mluvící za všechno - ToT, kdy sami přiznali, že desítky prostě přetunili a první raid kontent v Cataclysmu, který byl na 10man poměrně lehký - možná právě kvůli tomu vzniknul ten blud, že desítky jsou, byli a vždycky budou faceroll.Obě kategorie mají svá pro a svá proti, osobně jsem byl znechucen, když Paragoni přešli na 10man, teď už se na to dívám trošku jinak.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet