Vyvážení PvP a PvE gearu ve Warlords of Draenor

Herní komunitou již delší dobu rezonuje debata ohledně vyváženosti PvP a PvE gearu. Často padaly námitky, že PvE gear je přehnaně silný v arénách a battlegroundech a jelikož spousta statů (často právě PvP) bude v novém datadisku Warlords of Draenor odstraněna, existují oprávněné obavy, že se nevyváženost ještě zvýší. Jeden z fanoušků navrhl něco jako tento systém (na čísla nekoukejte, jde hlavně o ten nápad):
PvP Item A má 70 agi/str/int + 30 PvP Power PvE Item A má 100 agi/str/int PvP power nefunguje v PvE instancích, ale všude jinde ano. 1 PvP Power = 1 agi/str/int v normálním otevřeném světě 1 PvP Power = 2 agi/str/int v PvP instancích (BG, arény...) Takhle jsou oba si oba typy gearu rovny v otevřeném světě a jsou stejně handicapováni v "nepřátelských" instancích. Nevidím důvod, proč by se gear měl lišit v otevřeném světě, stejně je gear hlavně o těch instancích.
Blizzard přiznává, že probírali velice podobný nápad a nakonec se rozhodli něco takového implementovat do hry. Na druhou stranu to asi nebude fungovat přesně takhle, protože se vývojáři bojí, že by tento systém byl pro spoustu hráčů těžko pochopitelný. Bojí se, že by nebylo každému úplně jasné, co mu vlastně PvP Power při dané příležitosti přidává. Na druhou stranu bude PvP Power fungovat v boji proti ostatním hráčům v jakémkoli kontextu, ne pouze v BG a Arénách. Takže pokud budeme porovnávat např. PvP Conquest gear a PvE Heroic raid gear, bude to fungovat asi takto:
  • PvE předmět je silnější v PvE instancích.
  • PvP předmět je silnější v PvP instancích.
  • PvE předmět je trochu silnější proti mobům v otevřeném světě.
  • PvP předmět je trochu silnější proti hráčům v otevřeném světě.
Všechny tyto nápady jsou ve vývoji a může se to ještě dost změnit, na druhou stranu Blizzard doufá, že se jim ve finále podaří skončit ve stavu, který bude dost podobný tomu, co jsme si načrtli tady.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Honza4545 20.01.2014 14:45

článek
protože se vývojáři bojí, že by tento systém byl pro spoustu hráčů těžko pochopitelný. Bojí se, že by nebylo každému úplně jasné, co mu vlastně PvP Power při dané příležitosti přidává.
Tohle mi příjde absurdní.Bát se že lidé jsou tak hloupý že by takto (dle mého jednoduchý a očividně nejlepší možný systém) nepochopili.

Honza4545 20.01.2014 14:42

barrny
Čím více se v tom hrabou a s přibývajícími povoláními je to, čím dále horší a horší, stejně jako celá hra, bohužel.
S tím nesouhlasím.Copak ty by si hrál hru ve které by zůstalo vše stejné a jen přibívali instance ? Já teda ne neboť by to po čase bylo stereotypní.

barrny 20.01.2014 13:00

Čím více se v tom hrabou a s přibývajícími povoláními je to, čím dále horší a horší, stejně jako celá hra, bohužel.

Coxx 20.01.2014 12:40

Hraju WoW už spoustu let a už ani nereaguju na tyhlety změny k lepšímu. Blizz v tom má už takovej guláš a i po těch letech stále něco vymýšlí a i po těch letech stále nic nevyřešil..

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet