Warcraft III: Reforged i nadále dostává podporu v podobě plnění hráčskcých požadavků. Tentokrát došlo na něco, po čem hráči volali prakticky již od začátku: úpravu matchmakingu, systému, který vám přiřazuje soupeře na základě vaší výkonnosti. Mělo by se tak předejít situacím, ve kterých ve dvouminutovém zápase rozdrtí profík nováčka. Tím by zároveň mělo dojít ke zlepšení herního zážitku z multiplayeru.
Kaivax zdroj
Součástí prací na Warcraft III: Reforged je současný update matchmaking systému. Rozptyl mezi nejnižší a nejvyšší hodnotou MMR je nyní větší. To umožní precizněji definovat skill hráče, obzvláště pak u velmi zkušených hráčů. S touto změnou např. Matchmaking Rating (MMR) s hodnotou 5 000 bude značit, že hráč má lepší rating než 50 % všech hráčů.
Navíc ve Free for All systému bude hráčovo MMR aktualizováno na pořadí ve hře. Hráčům na prvních dvou místech většinou vzroste MMR rating, hráčům na třetím a čtvrtém místě klesne. Hráči na druhém a třetím místě budou mít výrazně nižší změnu v MMR ratingu než hráči na prvním a čtvrtém místě. Je možné, že hráč na druhém místě ztratí MMR rating nebo že hráč na třetím místě získá MMR rating, bude záležet na rozptylu MMR ratingu hráčů ve hře. To by mělo zlepšit přesnost matchmakingu ve Free for All hrách.
Jedná se o interní změnu našich systémů, hráči nebudou stahovat žádný patch. Update proběhl automaticky.
Co říkáte na tuto změnu? Neměla přijít mnohem dříve? Jedná se o krok správným směrem? Napište nám do komentářů.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet