World of warcraft a podpora DirectX 11?

Co to je za blábol... možná si myslíte. Věřte tomu nebo ne... je to skutečnost, alespoň pro momentální patch, který byl nedávno aplikován do Cataclysm bety. Stačí si připojit parametr -d3d11 a můžete to otestovat (případně v config.wtf přidat řádku SET gxApi "d3d11"). Teselace evidentně funguje také.. http://img203.imageshack.us/img203/6895/wowdx1103.jpg Obrázek odstraněn, příliš velká velikost. Má to bohužel i jednu špatnou věc... s příchodem nového water enginu jsme mohli vidět pěkný přechod mezi hladinou a pobřežím. S DX11 je neuvidíte. Budeme doufat, že je to pouze bug. Jedná se samozřejmě o experiment, který Blizzard zkouší před vydáním... uvidíme co nám přinese budoucnost. Pro zajímavost přikládám odkaz na seznam vydaných i nevydaných her, které DX11 podporují. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_11_support

Naposledy upravil/a Wrent 17.08.2010 v 14:07:23.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

nesty 18.08.2010 20:24

http://www.overclock.net/ati/597046-dx11-vs-dx10-vs-dx-9-a.html pekny priklad, hlavne je vidiet moznosti v tych prvych screenoch z unigine heaven....

TygerD 17.08.2010 13:55

Jak vlastně poznám to DX? Ať už 10 nebo 11..? To ty textury budou detailnejší? Nevim :-D

Epocha 13.08.2010 11:42

zmenči pls ten orázek

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet