Classic
Desetistránkový článek z časopicu Computer Gaming World (11/2001) odhalující World of Warcraft.
Zdroj: Reddit
Většina serverů má nějakou formu problému s disbalancí počtu hráčů na frakcích, např. 70 % Hordy ku 30 % Aliance a naopak. Populace na některých serverech je na vymření, na některých doslova. A tak se stále častěji ozývá otázka: Co s tím? Free Character Moves pomáhají jen částečně. Proto hráči stále častěji volají po spojení realmů, kde je výrazná převaha frakce, čímž by vznikl ideálně vybalancovaný stav. Ale Blizzard se této variantě zuby-nehty brání, spousta hráčů by si musela zvolit jiné jméno. Brání se i variantě spojených realmů, hráči by měli za jménem realm, ale to zase nezapadá do filozofie Classicu. Řešení je tedy v nedohlednu. A pro jistou skupinu hráčů je to konečná.
Season of Mastery
Hardcore hráči (smrt = konečná) s Soul of Iron buffem pracují na vyčištění Molten Core. Zatím mají "dole" 4 bosse: Lucifron, Gehennas, Magmadar & Garr.
Zdroj: Wowhead
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Lockdaar 13.01.2022 18:27
Co se těch serverů na Classicu týče, tak je opravdu velmi úsměvný, jak na to má teď skoro každej úplně diametrálně odlišný názor/pohled než před releasem Classicu - za návrh, že případné mrtvé servery by šli pak řešit spojením realmů, by asi každýmu tehdy rupla cévka a div by vás neukamenovali za tohle. Ale teď najednou by zase skoro každej otočil, když to teď vidí sami naživo jak to reálně je. Tak, máte přeci na jednu stranu ale přesně to, co jste tenkrát chtěli. Ani se moc nedivím, že se k tomu Blizzard staví momentálně takhle - nucená změna jména při přímým spojení realmů je celkem ošemetné řešení, stejně tak jako to, že by měl každý za svým jménem i jméno realmu, což prostě jde proti celé pointě toho Classic projektu.
Ale historie se v podstatě celkem opakuje jak je vidět - skoro stejný to bylo, když tehdy bylo před x lety v oblibě říkat, jak se wow stalo strašně lehkým, ale když pak při vydání Cataclysmu udělal Blizzard HC dungeony ve stylu, že to už nebyl jen tupý zerg run jako na wotlk, ale museli jste používat zase CC ability jako např. na BC abyste měli šanci to dát, tak se mohla většina lidí zbláznit z toho, že místo toho, aby jim ten dung zabral třeba kolem půl hoďky jako na wotlk, tak tam strávily někdy i 2 hodiny, než to pokořily. Ještě teď si pamatuju ten rage quit kterej byl několikrát za jeden dung, když prostě skoro nikdo nechápal, že už nejde jen tak naběhnout do grupy, hodit tam AoE a je to vyhraný. Když byl v Blizzardu tehdy ještě Ghostclawler, tak o tom hezky poreferoval v tomhle článku https://worldofwarcraft.com/en-us/news/2053469/wow-dungeons-are-hard , škoda, že tam už nejdou vidět komentáře, ty stránky měly tenkrát jinou strukturu a bylo jich tam snad několik tisíc, což tehdy nebylo opravdu běžný u článku, který vyšel přímo na wow webu a nebyla to diskuze na forumu, byla to celkem sranda pročítat...
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet