Priest se mnohdy ztotožňuje se spirituální až božskou čistotou a praktikami, které dokáží v potřebných chvílích ochránit nebo vyléčit jeho spojence. Ovšem vše čisté a světlé má i druhou tvář. Existuje také odvrácená strana dobra, kterou ztotožňuje Shadow Priest, který na léčení ani nepomyslí.
I přes všechny rozdíly má každá specializace priesta jedno společné. Neochvějnou víru v něco, z čeho dokáže priest čerpat obrovskou energii. Specializace odlišuje hlavně zdroj energie, ze které priest čerpá. Na tom také vývojáři v Legion stavěli a snažili se specializace odlišit ještě mnohem více.
Vzhledem k povaze specializace se vývojáři zaměřili hlavně na repertoár léčivých kouzel. Systém Chakra byl velice těžkopádný, vyžadoval k optimálnímu využívání mnoho rozdílných věcí a v podstatě diktoval, jak přesně má hráč léčit. Z toho důvodu byl systém odstraněn a nyní se soustřeďuje na Holy Words. Nová kouzla jsou navržena tak, aby na hráče působila jako požehnání, a jejich dlouhé cooldowny vyvažují zázračné efekty. K rychlejšímu dobití kouzel dopomůže nová pasivní schopnost Serendipity. Dále je potřeba poznamenat, že Holy Priest nebude moci používat žádná kouzla, která jsou určena pro Shadow Priesta. Zůstala ovšem kouzla Smite, Holy Fire a Holy Word: Chastise.
Ukázka některých základních kouzel Holy Priesta:
Už dlouho se spekulovalo o tom, jaký dopad mají na Shadow priesty Staří bohové, a v datadisku Legion se to konečně ukazuje.
Nový zdroj „Insanity“, který nahrazuje manu, Shadow Priestům sedí mnohem více a dopomůže jim k zajímavějšímu hraní. Insanity se bude nabíjet z každého kouzla Mind Blast, Shadow Word: Pain a Vampiric Touch. Jakmile dosáhne svého maxima, promění Shadowformu do Voidformy, která poskytne na určitý čas silnější kouzla. Tato změna by měla pomoci k zajímavějšímu hraní za Shadow Priesty, protože se budou muset snažit udržet Voidformu co nejdéle.
Jelikož se Shadow Priest odvrátil od Světla, nebude moci využívat léčivá kouzla jako například Heal, Flash Heal nebo Prayer of Mending. Hlavními zdroji léčení pro ně budou Power Word: Shield a Shadow Mend.
Mechanika absorbování poškození, kterou Discipline Priest používal, byla nepřiměřeně efektivní, takže se tato specializace stala velice žádanou. Mnohdy zcela vyřadila z léčení ostatní healery, takže se na tuto specializaci Blizzard zaměřil a vytvořil novou mechaniku.
Discipline Priest má možnost v boji využívat jak Holy, tak Shadow kouzla. Bylo potřeba zredukovat množství léčivých kouzel, ovšem díky této redukci přibylo několik kouzel, která dokáží cíl poškodit. Discipline Priest samozřejmě zůstává plnohodnotným léčitelem, ovšem s novým unikátním bojovým systémem se bude snažit jak o léčení, tak o poškození nepřítele. Priest bude využívat Power Word: Barrier a Pain Suppression společně s novým kouzlem Rapture, které dokáže dočasně odstranit cooldown Power Word: Shield.
I přes všechny rozdíly má každá specializace priesta jedno společné. Neochvějnou víru v něco, z čeho dokáže priest čerpat obrovskou energii. Specializace odlišuje hlavně zdroj energie, ze které priest čerpá. Na tom také vývojáři v Legion stavěli a snažili se specializace odlišit ještě mnohem více.
Holy
Vzhledem k povaze specializace se vývojáři zaměřili hlavně na repertoár léčivých kouzel. Systém Chakra byl velice těžkopádný, vyžadoval k optimálnímu využívání mnoho rozdílných věcí a v podstatě diktoval, jak přesně má hráč léčit. Z toho důvodu byl systém odstraněn a nyní se soustřeďuje na Holy Words. Nová kouzla jsou navržena tak, aby na hráče působila jako požehnání, a jejich dlouhé cooldowny vyvažují zázračné efekty. K rychlejšímu dobití kouzel dopomůže nová pasivní schopnost Serendipity. Dále je potřeba poznamenat, že Holy Priest nebude moci používat žádná kouzla, která jsou určena pro Shadow Priesta. Zůstala ovšem kouzla Smite, Holy Fire a Holy Word: Chastise.
Ukázka některých základních kouzel Holy Priesta:
- Heal
- 2.0 % Mana, 40 yd range, 2.5 sec cast.
- Pomalé, ale efektivní kouzlo, které doplní spojenci přiměřený počet Hit Points.
- Flash Heal
- 3.5 % Mana, 40 yd range, 1.5 sec cast.
- Rychlé, ovšem drahé kouzlo, které doplní spojenci přiměřený počet Hit Points.
- Holy Word: Serenity
- 4.0 % Mana, 40 yd range, Instant, 1 min cooldown.
- Provede zázrak, který doplní spojenci enormní počet Hit Points.
- Prayer of Healing
- 8.0 % Mana, 40 yd range, 2.5 sec cast.
- Kouzlo, které vyléčí až pět spojenců v okolí 15 yardů od zvoleného spojence.
- Prayer of Mending
- 2.0 % Mana, 40 yd range, 1.5 sec cast, 10 sec cooldown.
- Kouzlo, které může být sesláno na spojence v partě nebo v raidu. Kouzlo doplní přiměřený počet Hit Points spojenci, který byl poškozen, a poté přeskočí na dalšího člena skupiny, který je do 20 yardů daleko. Dokáže přeskočit až pětkrát a trvá 30 sekund po každém přeskočení.
- Holy Word: Sanctify
- 5 % Mana, 40 yd range, Instant, 1 min. cooldown.
- Vyvolá na zvolené místo zázračné světlo, které dokáže doplnit až šesti spojencům ve vzdálenosti 10 yardů přiměřený počet Hit Points.
- Renew
- 2.5 % Mana, 40 yd range, Instant.
- Naplní cíl vírou ve Světlo, ihned doplní malý počet Hit Points a poté v průběhu 15 vteřin doplní vyšší počet Hit Points.
- Serendipity
- Pasivní.
- V případě vykouzlení Flash Heal nebo Heal je cooldown Holy Word: Serenity snížen o 6 sekund.
- V případě vykouzlení Prayer of Healing nebo Prayer of Mending je cooldown Holy World: Sanctify snížen o 6 sekund.
- V případě vykouzlení Smite nebo Holy Fire je cooldown Holy Word: Chastise snížen o 6 sekund.
- Mastery: Echo of Light
- Přímá léčivá kouzla léčí spojence o 25 % účinněji.
- Apotheosis
- Instant, 3 min cooldown.
- Priest vstoupí do Holy formy, která trvá 30 sekund a zvyšuje účinnost pasivního kouzla Serendipity o 200 %.
Shadow
Už dlouho se spekulovalo o tom, jaký dopad mají na Shadow priesty Staří bohové, a v datadisku Legion se to konečně ukazuje.
Nový zdroj „Insanity“, který nahrazuje manu, Shadow Priestům sedí mnohem více a dopomůže jim k zajímavějšímu hraní. Insanity se bude nabíjet z každého kouzla Mind Blast, Shadow Word: Pain a Vampiric Touch. Jakmile dosáhne svého maxima, promění Shadowformu do Voidformy, která poskytne na určitý čas silnější kouzla. Tato změna by měla pomoci k zajímavějšímu hraní za Shadow Priesty, protože se budou muset snažit udržet Voidformu co nejdéle.
Jelikož se Shadow Priest odvrátil od Světla, nebude moci využívat léčivá kouzla jako například Heal, Flash Heal nebo Prayer of Mending. Hlavními zdroji léčení pro ně budou Power Word: Shield a Shadow Mend.
- Voidform
- Pasivní.
- Jakmile získá hráč 100 Insanity, obdrží Voidform, která přemění všechna Mind kouzla na Void kouzla a zvýší Shadow poškození o 30 %.
- Hráč ve Voidform získává 2 % haste každou 1 sekundu. Získaná haste zůstává 20 sekund po skončení Voidform.
- Voidform způsobí čerpání Insanity. Čerpání je po čase rychlejší a Voidform skončí, jakmile není k dispozici žádný bod Insanity.
- Mind Flay
- 40 yd range, Channeled.
- Zaútočí na mysl cíle temnou energií, způsobí Shadow poškození v průběhu 3 sekund a zpomalí cíl o 50 %.
- Pokud je hráč ve Voidform, změní se kouzlo na Void Flay a Shadow Word: Pain je prodloužen o 3 sekundy.
- Mind Blast
- 40 yd range, 1.5 sec cast, 9 sec cooldown.
- Zasáhne mysl cíle silným Shadow poškozením.
- Generuje 15 Insanity.
- Pokud je hráč ve Voidform, změní se kouzlo na Void Blast, které má 4.5 sekund cooldown a prodlužuje Vampiric Touch o 3 sekundy.
- Vampiric Touch
- 40 yd range, 1.5 sec cast.
- Způsobuje velké poškození cíle v průběhu 24 sekund a léčí Priesta za každé udělení poškození tímto kouzlem.
- Pokud je Vampiric Touch dispellnut, je hráč, který jej odstranil, dezorientovaný na 3 sekundy.
- Když Vampiric Touch udělí poškození, generují se 3 body Insanity.
- Shadow Word: Pain
- 40 yd range, Instant.
- Kouzlo, které instantně udělí cíli malé Shadow poškození a poté silné poškození v průběhu 18 sekund.
- Když Shadow Word: Pain udělí poškození, generuje 3 body Insanity a má 10 % šanci na resetování cooldownu Mind Blast.
- Mastery: Madness
- Zvýší poškození a generování Insanity kouzel Mind Blast, Shadow Word: Pain, Vampiric Touch a Shadow Word: Death o 20 %.
- Oblivion
- Instant, 2 minuty cooldown.
- Instantně vygeneruje 100 bodů Insanity.
Discipline
Mechanika absorbování poškození, kterou Discipline Priest používal, byla nepřiměřeně efektivní, takže se tato specializace stala velice žádanou. Mnohdy zcela vyřadila z léčení ostatní healery, takže se na tuto specializaci Blizzard zaměřil a vytvořil novou mechaniku.
Discipline Priest má možnost v boji využívat jak Holy, tak Shadow kouzla. Bylo potřeba zredukovat množství léčivých kouzel, ovšem díky této redukci přibylo několik kouzel, která dokáží cíl poškodit. Discipline Priest samozřejmě zůstává plnohodnotným léčitelem, ovšem s novým unikátním bojovým systémem se bude snažit jak o léčení, tak o poškození nepřítele. Priest bude využívat Power Word: Barrier a Pain Suppression společně s novým kouzlem Rapture, které dokáže dočasně odstranit cooldown Power Word: Shield.
- Atonement
- Pasivní.
- Plea, Power Word: Shield a Shadow Meld aplikují spojenci Atonement na 15 sekund.
- Pokud hráč udělí poškození kouzlem, instantně doplní zdraví všem spojencům, kteří mají aplikovaný Atonement.
- Poznámka vývojářů: Léčení není rozprostřeno mezi hráče s Atonements. Čím více hráčů tento buff má, tím větší bude výsledný healing.
- Mastery: Absolution
- Zlepšuje efektivitu léčení přeneseného přes Atonement o 28 %.
- Obranná kouzla
- Plea
- 1.2 % Mana, 40 yd range, Instant.
- Rychlé a slabé kouzlo, které vyléčí spojence.
- [spell=1000060]Shadow Mend
- 3.0 % Mana, 40 yd range, 1.5 sec cast.
- Zahalí spojence do temnoty, ve které léčí enormní počet Hit Points, avšak za cenu ztráty malého poškození každou sekundu.
- Power Word: Shield
- 3.5 % Mana, 40 yd range, Instant, 6 sec cooldown.
- Vykouzlí na spojenci štít, který absorbuje velké poškození. Trvá 15 sekund.
- Pokud je štít aktivní, nebude kouzlení zpomaleno žádným poškozením.
- Power Word: Radiance
- 7.0 % Mana, 40 yd range, 2.5 sec cast.
- Vyšle světlo, které vyléčí spojence a jeho pět nejbližších spojenců za přiměřený počet Hit Points. Také aplikuje Atonement na 50 % standardního času.
- Útočné
- Smite
- 0.75 % Mana, 40 yd range, 1.5 sec cast.
- Udeří nepřítele přiměřeným Holy poškozením.
- Mind Blast
- 3.0 % Mana, 40 yd range, 1.5 sec cast.
- Zasáhne mysl nepřítele silným Shadow poškozením.
- Penance
- 2.5 % Mana, 40 yd range, Channeled, 9 sec cooldown.
- Vypustí paprsek, který cíli ve dvou sekundách způsobí velké poškození.
- V průběhu vysílání paprsku se může hráč hýbat.
- Revelation
- Pasivní.
- Kouzlení Smite a Mind Blast má 30 % šanci na resetování cooldownu Penance.
- Shadow Word: Pain
- 2.0 % Mana, 40 yd range, Instant.
- Kouzlo, které instantně udělí cíli malé Shadow poškození a poté silné poškození v průběhu 18 sekund.
- Grace
- Pasivní.
- Zvýší léčení na spoluhráčích bez Atonementu a absorbování poškození na hráčích s aktivním Atonementem o 30 %.
» ZPĚT NA SEZNAM POVOLÁNÍ «
Naposledy upravil/a Ellendway 15.11.2015 v 21:09:38.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
cerberos 15.11.2015 07:04
tady už vidím ,že až ted si konečně u svého shadow priesta vemu jako dual spec. discipline,bude v dalším datáči podle mě ještě žádanější v raidech i v pvp dps a heal v jednom!!!!!
tkrejc 14.11.2015 21:03
To bylo rychle
orbitaak 14.11.2015 20:14
link je daný v zlej forme.. Namiesto full inku tam je len http://clanky/wow-legionredstaveni-priesta/1/Full link je [url]wowfan.tiscali.cz/clanky/wow-legionredstaveni-priesta/1/[/url]
Esperanta 14.11.2015 20:14
tkrejc 14.11.2015 20:10
Blbne někomu dalšimu odkaz na tu stránku, nebo jen mě?
Ellendway 13.11.2015 19:54
tkrejc 13.11.2015 19:40
Už dlouho se spekulovalo o tom, jaký dopad mají na Shadow priesty stačí bohové a v datadisku Legion se to konečně ukazuje.Má tam být staří bohové, předpokládám
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet