WoW Legion - Gamescom Q&A #1

http://wowfan.cz//pic/news/Legion_news2
Blizzard během několika dní poskytl mnoho rozhovorů na téma Legionu. Pojďme se společně podívat na první z rozhovorů, který získal YouTube kanál FatbossTV, jenž se soustředí na novinky, taktiky a další zajímavosti ze světa World of Warcraft.

Aktualizace 7.1

  • Aktualizace 7.1 bude obsahovat tři velké věci: Karazhan, menší raid a další úkoly v Suramaru.
  • Mnoho detailů ohledně této aktualizace se dozvíme po vydání Legion.
  • Aktualizace byla oznámená nyní, aby se ukázalo, jak je tým odhodlaný k vytváření aktualizací pro Legion.
  • Karazhan bude Mythic dungeon (nikoli Mythic+) a bude mít týdenní reset, stejně jako je tomu u raidů. Bude dostatečně dlouhý na to, aby jej někteří hráči nestihli dokončit hned první večer. Může se tedy stát, že budou muset Karazhan dobývat dva večery.
  • Aktualizace 6.2.3 byla velice úspěšná a ukázala, že hráči mají zájem o to, aby se podívali do starších dungeonů.

Nové dungeony

  • Stará struktura dungeonů nebyla úplně nejlepší a bylo obtížné přidat nový dungeon tak, aby pasoval do již existujících instancí.
  • Když byly vydány ZA a ZG, hráči získávali mnohem lepší odměny než ze starších dungeonů, takže se stávalo to, že hráči preferovali právě trollí dungeony před vším ostatním.
  • Společně s Mythic+ dungeony a Warforged/Titanforged předměty v dungeonech mohou vývojáři přidávat nové instance tak, aby byly odměny za dokončení podobné, ne-li stejné.

Plán vydávání raidů

  • Během několika dnů se objeví příspěvek na oficiálních stránkách, který bude obsahovat informace o plánu vydávání nových raidů.
  • Plán je velice podobný těm, které známe z minulosti. První tři týdny bude vše uzavřeno, poté se zpřístupní Normal a Heroic Nightmare raid, začne PvP sezóna a hráči budou moci získat Mythic klíče.
  • Nighthold je naplánovaný na rok 2017.

Mythic+ dungeony

  • Mnozí raideři budou na počátku soustředění hlavně na Mythic+ dungeony, aby získali určitou výhodu v podobě lepších předmětů.
  • Průměrná skupina hráčů, která bude chtít využít všechny Mythic keystones, bude muset dokončit 12 – 15 dungeonů. Zabere jim to více času než průměrným guildám jejich raidy.
  • Bylo by jednoduché uzavřít každý dungeon na týden po prvním vyčištění, aby se předešlo farmení nových předmětů, ovšem způsobilo by to, že by se hráči ve středu přihlásili do hry, dokončili by několik Mythic+ dungeonů a poté by na týden zase skončili.
  • Pokud se přihlásíte později v týdnu, budete mít připravený svůj Mythic keystone a mnozí lidé vám za něj „utrhnou“ ruce.
  • Současná hranice předmětů je nastavena na Mythic+ 10. Kvalita předmětů je podobná jako Heroic Nightmare. Ta pravá odměna ovšem přichází z týdenních beden, které mohou obsahovat mythic raid gear.

Legendární předměty

  • Stále existuje několik věcí, které potřebují být na legendárních předmětech doladěny.
  • Některé předměty budou nejlepší a některé zase nejhorší.
  • Legendární předměty budou poskytovat šanci vyzkoušet nové zajímavé efekty, které se netočí jen kolem zvýšeného poškození udělovaného nepřátelům.
  • I pokud jste někdo, kdo nevkročí do raidů, stále by pro vás měly být legendární předměty zajímavé.
  • Ve hře je několik předmětů, které jsou skvělé pro dlouhé boje v raidech. Najde se ovšem také hned několik předmětů, které budou určeny spíše pro sólo hráče.
  • Je v plánu přidávat nové předměty v průběhu celého průběhu datadisku.
  • Vývojáři nechtěli, aby se znovu objevil systém, který se zaměřoval pouze na jednu legendární zbraň pro každé povolání.

Artefakt zbraně

  • Tým vývojářů chce zabránit tomu, aby se zbytečně nerfovaly některé talentové specializace a hráči tak museli měnit svůj postup artefaktové zbraně.
  • Artefakty jsou něco, v čem chce Blizzard pokračovat a co chce vylepšovat. Artefakt Power by měla být užitečná po celou dobu datadisku.
  • Povolání jsou v současné době balancována proti ostatním bez používání artefaktů nebo legendárních předmětů.

Melee vs. Ranged

  • V Mythic+ dungeonech se vede melee velice dobře díky jejich Cleave a schopnostem mobility.
  • Melee je možná trochu lepší proti Ranged v Mythic+ dungeonech, ovšem v raidech to může být opačně. Není to ovšem žádný problém, pokud mezi nimi není velký rozdíl.
  • Vývojáři nechtějí řešit problémy a rozdíly mezi melee a ranged tím, že udělají mechaniky tak, aby se hráči nudili.

Pročištění schopností a kouzel

  • Některé schopnosti nebo kouzla byly vymazány, aby udělal místo novým a lepším.
  • Jedno z témat navrhování povolání pro Legion je zdůraznění silných, ale i slabých stránek povolání.
  • Mnoho kouzel a schopností bylo odstraněno, protože tým přicházel s novými schopnostmi, které by se do datadisků hodily. Bylo vymyšleno také mnoho nových talentů, ovšem vždy musela proběhnout diskuze o tom, zda je tento talent potřebný, protože povolání nebylo například pořádně mobilní. To se hráčům samozřejmě líbilo, ovšem vedlo by to k tomu, že by všechna povolání vypadala velice podobně.
  • Ve světě, kde nikdo nemá slabiny, nemá ani nikdo silné stránky.
  • V Legion je mnoho místa k tomu, aby byly přidány nové možnosti, hlavně pro talentové specializace povolání, které se mohly cítit odstrčeně, protože do skupiny nic nepřinášely.
  • „Bring the player, not the class“ byla reakce na špatně vyřešenou raidovou strukturu z The Burning Crusade, kde byly buffy určeny pro skupinu, nikoli raid, a proto bylo potřebné soustředit se hlavně na to, aby každá skupina měla co nejvíce dostupných buffů.
  • Tým by byl rád, kdyby se opět dělo to, že raid leader se podívá na sestavený raid a řekne si: „Teď bychom potřebovali nějakého dobrého huntera. Zkusím nějakého sehnat.“, než aby si řekl „Potřebujeme nějaké ranged DPS. Nejlépe to, které je tento měsíc o 2 % lepší než ostatní ranged DPS.“. To samozřejmě není současná situace, ovšem něco podobného pomohlo k tomu, aby se tým soustředil na správný vývoj.

Spuštění expanze

  • Tým, který se stará o servery, provedl mnoho změn, které by měly dopomoci k mnohem hladšímu startu nové expanze.
  • Pokud budou škálující se zóny úspěšné, budou v budoucnu přidány i do ostatních zón.
  • V případě, že bude některá ze zón opravdu vytížená, budou vytvořeny instance, které uleví serveru a zabrání tak problémům s hraním.
  • Jedním z hlavních problémů, které jsme zaznamenali při spuštění Warlords, byl fakt, že například u Hordy bylo potřeba Spyglass k tomu, aby byly vystavěny Garrisons. Předmět byl ovšem použitelný pouze jedním hráčem, což způsobilo mnoho problémů.
  • Tým tedy vydal „opravu“, která umožňovala použití Spyglass více hráči najednou. Ovšem něco se pokazilo a po nahrání opravy nemohl používat Spyglass vůbec nikdo.
  • Hráči Hordy v Severní Americe byli takto poškozeni na několik hodin, než tým dokázal problém vyřešit. Vše způsobilo mnohem více problémů na serveru, než se původně čekalo.

Struktura a odměny raidů

  • Struktura se v současné expanzi v podstatě nezměnila, protože není potřeba něco měnit nebo opravovat. Změna struktury proběhla již v minulosti a změny, které nastaly, vyřešily mnohé problémy.
  • Z Vanilla WoW na The Burning Crusade jsme vyřešili problém s velikostí raidů, jelikož hledat a starat se o dalších 39 hráčů v raidů bylo velice obtížné. Možná to bylo nějak zábavné pro raid leadery, kteří plánovali, kdo bude dispellovat koho, ovšem pro hráče to až tak moc zábavné nebylo.
  • Představením raidů pro 10 hráčů jsme mohli vyzkoušet více možností, včetně toho, abychom zjistili, jak se to líbí hráčům samotným.
  • Flexibilní raidování je zatím nejspíše nejlepší struktura raidů, a tým, který na raidech pracuje, si vede velice dobře.
  • Tři obtížnosti a Raid Finder znamenají, že se najde obtížnost pro úplně všechny. Normal je určen pro přátele, rodinu a náhodně sestavené skupiny. Heroic je spíše pro guildy, které chtějí raidovat, a Mythic je určen pro ty nejlepší hardcore hráče.
  • Mythic potřeboval stabilní a fixní počet hráčů, aby mohl být vyladěn do naprosté dokonalosti.
  • Uvažovalo se o možnosti, že by Mythic raidy byly určeny pro 15 hráčů, ovšem potom se přišlo na to, že je potřeba zainteresovat do hry každé povolání, a také na to, že by to byl opravdu velký skok oproti předchozím raid skupinám, které vyžadovaly 25 hráčů.
  • Vývojáři se obávali, že Looking for Raid se v některých věcech moc rozmohl a proto se provedlo několik změn, které odradily běžné guildy, které raidují, od toho, aby LFR řešily. Velkou změnou bylo například odstranění Tier předmětů z Warlords LFR. Tato změna byla přehodnocena a hráči tak budou moci v Legion získat z LFR Tier předměty.
  • Mnoho hráčů, kteří aktivně raidují, budou mít části svých Tier předmětů z Normal nebo Heroic obtížnosti, takže nebudou mít potřebu až tak moc využívat Raid Finder.
  • Za předpokladu, že bude hráč opravdu bez štěstí ve standardních raidech, bude moci zkusit své štěstí alespoň v LFR a získat tak například poslední předmět do set bonusu.


Naposledy upravil/a Bellatrix 22.08.2016 v 18:36:03.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

26.08.2016 01:30

Akari:Náš tank taky dobrej, tankoval Sha of Fear HC s healer štítem, protože mu prostě nepadl, předtím tankoval s modrým štítem, prostě never lucky.
tak tohle nastesti odpada artefaktama, farmeni zbrani sem taky nemusel, v pandach sem taky prosel pomalu cely mogusany az pulku totka s modrou daggerou protoze zadna nepadla ani z lfr a to tam byl navic ten legendarni gem do totka kterym sem prichazel o dmg, protoze sem ho dva mesice tahal v batohu a nemel sem ho kam dat.
Pokud pro tebe není dostatečnou odměnou zdolání nejtěžší obtížnosti po těžkém progressu tak nejsi žádný mythic raider, možná ani raider.
Raiduju tolik kolik me bavi a podle toho jaky sou na to podminky samozrejme je clovek rad kdyz se vycisti vsechno v pandach sme byly 8 na realmu coz byl pro nas skvelej uspech ze sme soo dokoncily pred nejakym nerfem kdyz nepocitam upgrady, ale su taky realista a v ty gilde kde su ted tak pro to nebyly podminky z duvodu nedostatku hracu mely sme pouze 15 lidi a hlavne sme jeli for fun tak sme sejmuly co se dalo a v cervnu se to ukoncilo kvuli dovolenejm atd.. Jinak v profilu mam odkaz na armory tkze se klidne muzes podivat.
Otázka je také, co na to ty top guildy. Podle mě by i některé byly pro zachování současného modelu, protože by si řekli, že to zdlouhavé farmení je pro ně výhodnější, protože tím odrovnají potencionální konkurenci, co tomu tolik času nevěnuje.
Prave ze dost gildy typu method paragon se na to vykaslaly protoze jak samy napsali ze je to nebavi protoze kazdej raid je world first furt stejnej a nemaji zadnou konkurenci.

Akari 25.08.2016 23:44

Beeda2004
Jenze kdyz vezmu v uvahu teba highmaul tak Butcher byl zabitelnej az skoro z nejlepsim gearem z danyho raidu a chodil se jako predposledni boss i kdyz to byl jeden z prvnich a to prave kvuli mechanice ktera sla dat az z lepsim gearem. Abys mohl davat vic slozitejsich mechanik nebo narocnejsich tak potrebujes urcity urovne hp a gearu to co tu navrhujes s normalizaci by tohle neumoznovalo protoze na kazdyho bose bys musel menit normu takze bys skoncil u toho jak je to ted akorat by lidi usetrili cas se shanenim gearu, protoze s kazdym bosem by se prohazovaly ilvly. Rozdelit jak lfr je pekny, ale zbytecny raid by mel byt nejaka celistva cast kde nekam postupujes a ne 4 dungy o trech bosech.
Jak jsem říkal, od toho je tu blizzard, který ví jak na takové věci a kdyby chtěli, tak si poradí. Ale ano, je to celkem diskutabilní a to hlavně kvůli nastavení sekundárních statů, ale jak říkám, to by nějak šlo, kdyby byla ochota tak to určitě půjde.Otázka je také, co na to ty top guildy. Podle mě by i některé byly pro zachování současného modelu, protože by si řekli, že to zdlouhavé farmení je pro ně výhodnější, protože tím odrovnají potencionální konkurenci, co tomu tolik času nevěnuje.Samozřejmě, čas který tomu věnují je taky důležitou součástí závodu, ale můj názor je takový, že ten čas mají využít progressem a ne farmením gearu pro dalších 5 postav.
Beeda2004
Jenze to je taky i o ty priprave na ten raid ty gildy co sou v top tomu taky venuji nejvic casu jak s expenim a gearovanim altu tak i s taktikama a vsim co s tim souvisi kazda gilda ma rovny sance a pokud chce bejt nejlepsi tak tomu musi neco obetovat. Je to podle mě jak jezdit na kole pokud to chces dělat tak si ho taky musis nejdriv koupit a pak nekam dojedes. Navic gearovani ted jak pridali warforged a titanforged tak je o to vetsi zabava a pripravit se o to na mythic neni logicky protoze prvni pricky sice zavodi o nejelpsi umisteni, ale myslim ze z toho ze ti padne misto 810 treba 880item tak potesi kazdyho a je s toho i urcitej dobrej pocit ze mas nejakou odmenu nebo naopak te to pekne vytoci kdyz se tam pul noci lopotis s nejakym blbeckem a on ti nakonec da jen goldy, a nejakej versatilitni trash, furt je s toho nejaka emoce, ale me osobne by jen mlaceni figuriny bez odmeny a nejakyho hlubsiho prozitku neuspokojovalo to si muzu slozit raid a jit zabit boss training dummy do mesta a bude to pro me to stejny.
Jo, warforged, titanforged..atd byla strašná zábava. Hlavně, když tenkrát na 25 padali mnohem a mnohem častěji než na 10, takže taky potěšilo. Sbírání gearu mě vždy akorát štvalo, protože ne vždy padalo, co bylo třeba a ne vždy si právě ty dostal něco, co si chtěl, hlavne setovky dostávali top specy.Náš tank taky dobrej, tankoval Sha of Fear HC s healer štítem, protože mu prostě nepadl, předtím tankoval s modrým štítem, prostě never lucky...Však loot by si dostal, ale jen jako transmog nebo klidně tam mohou dat gear s větším ilv než hc, ale nebude mít v mythic raidu žádný význam, protože ilv bude přesně danýPokud pro tebe není dostatečnou odměnou zdolání nejtěžší obtížnosti po těžkém progressu tak nejsi žádný mythic raider, možná ani raider. Nevěřím tomu, že by bylo víc než 15% mythic raideru, co tam jde hlavně pro lepší čísilka na itemech.
Beeda2004
Podle me kazdej kdo raidoval 10 i 25 by s tebou nesouhlasil obe sestavy byly naprosto jinak narocny a naprosto jinak odladeny protoze prostej prepocet nefungoval tak jak mel, nekteri bosove byly tezsi na 10 treba siegecrafter a nekteri myslim ze zrovna klaxxi pokud se nepletu v pandach byly na 25 naprostej harcore ze zacatku.Navic 10mela mnohem striktnejsi sestavu abys mel vsechny buffy tak sis nemohl dovolit vzit 8 paladinu z bublinou na thoka.Stejny jak hejbani z battle ressama na 25 mohls obetovat 3 lidi, na 10 jednoho pokud tam byla nejaka single person taktika ktera se opakovala vickrat treba zrovna ten thok kdyz te dohnal tak pro 25 to neni problem furt pronasleduje jednu osobu tak ju proste ressnes, ale na 10 resnuls jednou a kdyz ta faze prisla jeste 2x tak 25 mela furt stejny pocty, ale 10 uz si nemuze dovolit aby ten boss sezral 1/3 raidu.
I Archimonde HC byl velký rozdíl jestli jdeš s 10 nebo 30 lidmi a nikdo to jako jinou obtížnost nebere, to jsou jen čísla v počtech lidí, obtížnost byla v MoP prostě LFR,Normal,HC. Až pak přidali flex, který je dneska znám pod názvem normal a heroic.

25.08.2016 05:42

Akari:Jenze kdyz vezmu v uvahu teba highmaul tak Butcher byl zabitelnej az skoro z nejlepsim gearem z danyho raidu a chodil se jako predposledni boss i kdyz to byl jeden z prvnich a to prave kvuli mechanice ktera sla dat az z lepsim gearem. Abys mohl davat vic slozitejsich mechanik nebo narocnejsich tak potrebujes urcity urovne hp a gearu to co tu navrhujes s normalizaci by tohle neumoznovalo protoze na kazdyho bose bys musel menit normu takze bys skoncil u toho jak je to ted akorat by lidi usetrili cas se shanenim gearu, protoze s kazdym bosem by se prohazovaly ilvly. Rozdelit jak lfr je pekny, ale zbytecny raid by mel byt nejaka celistva cast kde nekam postupujes a ne 4 dungy o trech bosech.

Pokud ti jde jen o větší čísilka tak to chodit nemusíš. Mythic má být pro TOP guildy, které to chodí kvůli ranku a ne gearu a pravě tato změna by jim usnadnila práci.
Jenze to je taky i o ty priprave na ten raid ty gildy co sou v top tomu taky venuji nejvic casu jak s expenim a gearovanim altu tak i s taktikama a vsim co s tim souvisi kazda gilda ma rovny sance a pokud chce bejt nejlepsi tak tomu musi neco obetovat. Je to podle mě jak jezdit na kole pokud to chces dělat tak si ho taky musis nejdriv koupit a pak nekam dojedes. Navic gearovani ted jak pridali warforged a titanforged tak je o to vetsi zabava a pripravit se o to na mythic neni logicky protoze prvni pricky sice zavodi o nejelpsi umisteni, ale myslim ze z toho ze ti padne misto 810 treba 880item tak potesi kazdyho a je s toho i urcitej dobrej pocit ze mas nejakou odmenu nebo naopak te to pekne vytoci kdyz se tam pul noci lopotis s nejakym blbeckem a on ti nakonec da jen goldy, a nejakej versatilitni trash, furt je s toho nejaka emoce, ale me osobne by jen mlaceni figuriny bez odmeny a nejakyho hlubsiho prozitku neuspokojovalo to si muzu slozit raid a jit zabit boss training dummy do mesta a bude to pro me to stejny.
Ano, dělilo se to na 10 a 25 raidy, ale bylo to děláno tak, aby to bylo obtížnostě vyrovnané 10 normal X 25 normal, 10 HC X 25 HC, takže to beru jako 3 obtížnosti a ne 5, koneckonců by byli dneska obtížnosti taky takové, protože normal a heroic je od 10 do 30 lidí
Podle me kazdej kdo raidoval 10 i 25 by s tebou nesouhlasil obe sestavy byly naprosto jinak narocny a naprosto jinak odladeny protoze prostej prepocet nefungoval tak jak mel, nekteri bosove byly tezsi na 10 treba siegecrafter a nekteri myslim ze zrovna klaxxi pokud se nepletu v pandach byly na 25 naprostej harcore ze zacatku.Navic 10mela mnohem striktnejsi sestavu abys mel vsechny buffy tak sis nemohl dovolit vzit 8 paladinu z bublinou na thoka.Stejny jak hejbani z battle ressama na 25 mohls obetovat 3 lidi, na 10 jednoho pokud tam byla nejaka single person taktika ktera se opakovala vickrat treba zrovna ten thok kdyz te dohnal tak pro 25 to neni problem furt pronasleduje jednu osobu tak ju proste ressnes, ale na 10 resnuls jednou a kdyz ta faze prisla jeste 2x tak 25 mela furt stejny pocty, ale 10 uz si nemuze dovolit aby ten boss sezral 1/3 raidu.

Akari 24.08.2016 23:03

Beeda2004
Jenze jde o to ze raid mas jak schody s kazdym bosem by mela rust i obtiznost a neni to rovna plocha, pokud by mythic mel normalizovanej ilvl tak by tohle nebylo moc mozny protoze vsichni bosove by byly vicemene na stejny urovni a tudiz by nefungovalo to ze na dalsiho bose potrebujes treba o 10ilvlu vic kvuli tomu aby te boss ne oneshotnul, ale zustalo ti tech 10% hp z novyho gearu.
Tak ohledně obtížnosti fightu by to už blizzard vymyslel, oni vědí jak to dělat a na takové věci by měli test servery, takže toho bych se nebál. Například můžou rozdělit instance na části jako v LFR, ale někdy to ani není o ilv, ale o mechanikách.
Beeda2004
Navic nevidim duvod proc bych pak chodil mythic kdyz z toho nic nepada achiev je pekna vec, ale dps ti nezvedne.
Pokud ti jde jen o větší čísilka tak to chodit nemusíš. Mythic má být pro TOP guildy, které to chodí kvůli ranku a ne gearu a pravě tato změna by jim usnadnila práci.
Beeda2004
Jinak dalsi vec k cemu by ti byl gear z normalu nebo hc kdyz na mythic by meli vsichni stejnej.
Gear z normalu by ti byl přirozeně na progress heroic obtížnosti. Gear z heroicu by ti byl na progress nadcházejícího raid tieru a lehčí plnění starého contentu. Daily, questy, eventy, legacy raidy/dungeony.
Beeda2004
v pandach bylo 5 obtiznosti zezactku pokud se nepletu 10N/Hc 25N/Hc a LFR. 10 a 25 mely vetsinou dost rozdilny mechaniky na kill bosa na to aby se daly delit do svych kategorii.
Ano, dělilo se to na 10 a 25 raidy, ale bylo to děláno tak, aby to bylo obtížnostě vyrovnané 10 normal X 25 normal, 10 HC X 25 HC, takže to beru jako 3 obtížnosti a ne 5, koneckonců by byli dneska obtížnosti taky takové, protože normal a heroic je od 10 do 30 lidí

23.08.2016 15:23

sw1tchCZ:psali ze to ma bej mini raid, tkze bych setovky moc neocekaval. Spis neco jak grul v tbc se 2-4 bosama nebo podobne.

sw1tchCZ 23.08.2016 13:36

Ad Emereld Nightmare atd.:EN bude jen něco jako Highmaul tudíž v tom nebude Tier gear, ale ten raid co dají s Karazhanem by možná i Tierovej měl být... Nebo, že by též byl bez Tieru? A ten byl až v Nightholdu? A samotný Karazhan jakožto Mythic dung bude mít jaký typ gearu? Pokud to dobře chápu tak Karazhan není jako Mythic verze nějakého jiného dungu, už sám o sobě je koncipovanej jako Mythic, tudíž by tam už od začátku měly být epicy a jen se zvýšným ilvl za obtížnost, ne? (Jako v PoS, HoR a FoS) Což mě přivádí na myšlenku jestli náhodou Blizz nevrátí dungeon sety a Karazhan bude mít svůj vlastní tier nezávislej na raidu...

22.08.2016 22:18

Akari:Jenze jde o to ze raid mas jak schody s kazdym bosem by mela rust i obtiznost a neni to rovna plocha, pokud by mythic mel normalizovanej ilvl tak by tohle nebylo moc mozny protoze vsichni bosove by byly vicemene na stejny urovni a tudiz by nefungovalo to ze na dalsiho bose potrebujes treba o 10ilvlu vic kvuli tomu aby te boss ne oneshotnul, ale zustalo ti tech 10% hp z novyho gearu.Navic nevidim duvod proc bych pak chodil mythic kdyz z toho nic nepada achiev je pekna vec, ale dps ti nezvedne.Jinak dalsi vec k cemu by ti byl gear z normalu nebo hc kdyz na mythic by meli vsichni stejnej.A lfr bych moc neresil, kdyz z lfr je 835ilvl a z mythic dungu 840ilvl.Dalsi vec prvni bude myslim emerald nightmare pokud se nepletu a ten setovky ani neobsahuje stejne jak highmaul.Karazhan bude nejspis nekdy v listopadu jako filler mezi raidama a tam taky zadny sety nejsou navic to bude jen mythic dung takze zas jen 840+ ilvl podle procu, takze jedina vec k cemu bude dobry lfr max na nejaky questy z novych garisnu.v pandach bylo 5 obtiznosti zezactku pokud se nepletu 10N/Hc 25N/Hc a LFR. 10 a 25 mely vetsinou dost rozdilny mechaniky na kill bosa na to aby se daly delit do svych kategorii.

Zug 22.08.2016 20:42

Já mám LFR rád. Nemusím si shánět guildu a poslouchat nějaký blby přes TS který mě kicknou jen proto, že jsem se nechal u Sindragosy zmrazit. Grr ... vzpomínky.A taky jsem rád procvičoval Khadgarův jewelcrafting. Asi jako jediného mě to bavilo. O.O

kritik 22.08.2016 20:33

Akari : Obecne LFR je jedno z nejkontroverznejsich temat ve wowku vubec, podle me byla chyba uz vubec jeho zrozeni, pugovatelnej obsah muze byt soucasnej normal, muze byt i lehci, jako bylo napr flex mode v Soo, coz byla dost pohoda ale aspon nejakou snahu jste museli vyvinout a hrat ten raid tak jak se ma ale soucasny LFR je i psychologicky spatne a je naprosto nedustojnej gameplay znacky Wow, problem je v tom ze si ted uz neodvazi to zrusit, jestli tam budem muset chodit jen kvuli setovkam tak to jeste pujde prezit ale doufam ze nic jinyho nas tam nutit uz nebude ..

Akari 22.08.2016 18:55

Špatně čtu nebo vrátí do LFR normální setovky? Pokud ano tak to OMG! Setovky zadarmo pro každého nooba stejně jako legendární ring ve WoD.Proč pořád musí přidávat milion obtížností a milion způsobů jak získat lepší gear?Proč jim prostě nestačí to co bylo například v MoP?3 raid obtížnosti, 3 dungeon obtížnosti (z toho jen ve 2 padal gear) a také by mohli zrušit ty jejich warforged itemy.Podle mě ten race má být o tom, kdo je lepší a samozřejmě tomu věnuje čas, ale v Legion to bude ještě víc o tom, kdo bude jako robot farmit ty 4-5 týdnů na maina a 4-5 altů top gear.Podle mě by bylo absolutně nejlepší kdyby mythic raidy byli opravdu tím vrcholem, takže by tam byl jednotný ilv a žádné itemy by tam nepadali, teda nějaké na transmog ano. Koneckonců máme 4 obtížnosti ne? Tak čemu by to vadilo? Stejně brutální většina mythic raiderů to hraje kvůli killu a ne kvůli nějakému ilv.Samozřejmě by ty mythic raidy časem i o něco málo mohli nerfnout.Ale takto by se vyřešilo to nesmyslné shánění gearů na maina a 5 altů a bylo by to daleko více o skillu než jen o tom kolik času tomu lidi dají.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet