Je to již dávno, co světem proletěla zpráva o tom, že World of Warcraft má 11 miliónů aktivních předplatitelů. Tehdy WoWko zažívalo ohromný nárůst populace. Ovšem po tom, co WoWko zažívalo, troufám si říci buzeraci, ze strany Čínských úřadů, přestala populace tak rychle růst. A tak jsme si na zprávu o 12 miliónech hráčích museli počkat až do dnes.
Tohoto milníku dosáhla hra díky tomu, že si již i hráči v Číně mohou dopřávat datadisk Wrath of the Lich King a také to, že se mnoho lidí vrací na servery v očekávání nového datadisku Cataclysm.
A teď si určitě plno lidí řekne, že v tom je nějaký háček. Že se do této statistiky počítají i trial účty, zmražené účty apod. Není tomu tak. Do této sumy jsou započítány pouze aktivní a platící accounty. Takže pokud jste si koupili základní hru a máte měsíc zdarma, platíte platební kartou, prepaid kartou, či jste se aspoň jednou za měsíc připojili z kavárny, patříte mezi těchto 12 miliónů hráčů. Samozřejmě, že se nepočítají hráči na free serverech (pozn. já vím, že je to zřejmé, ale vždy se najde někdo z free, co si to vyloží jinak).
World of Warcraft vyšel v Severní Americe 23. listopadu roku 2004 a stal se nejpopulárnější MMORPG hrou, za kterou se musí platit měsíční poplatky. V letech 2005 a 2006 se stal nejprodávanější hrou roku. V roce 2008 byly zastoupeny v TOP 5 tři hry WoW (počítají se i datadisky). Datadisk Wrath of the Lich King byl v roce 2009 na prvním místě.
Hra je v současnosti k dispozici v osmi jazycích a hraje se v Severní Americe, Evropě, Číně, Korei, Austrálii, na Novém Zélandu, Singapuru, Thajsku, Malajsii, Indonésii, na Filipínách, Chile, Argentině a regionech Tchaj-wan, Hong Kongu a Macau.
Sami vidíte, že hra je velice úspěšná a jen tak ji z trůnu nikdo nesesadí. A co myslíte vy? Kdy se dočkáme 13 miliónů?
Cataclysm vychází 07.12.2010
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Anstriber 08.10.2010 15:03
Ježiši blizz vydělava ale zase taky platí ruzne věci navíc kdyby blizz skončíl stratilo by hodně lidí praci... ti lidem vám děčí za praci když hrajete na offiku když na free davate jim nic
Benosh 08.10.2010 15:00
Zmizíku, jako správná vyjímka potvrzuješ, že čím starší, tím rozumější neplatí u všech. Neberu ti zkušenosti, ale rohlíky levnější nebudou, když tu budeš WoW odpisovat.12 000 000 x 300kč = 3 600 000 000 kč/měs. + jednorázové výdaje za transfery, jak psal lukaso, plus ti mounti a peti za 20e... Za 3,6 giga měsíčně bych Vám platil WoWko všem Ano, náklady svoji část příjmů pohltí, ale nemyslim si, že ředitel Blizzu jezdí do práce na koloběžce, navíc to jsou příjmy jen z WoWka, kde jsou ostatní produkty Blizzu
Zmizík 08.10.2010 14:46
[quote=Benzakk]Zkratka mladej :-) Ale rozum se blizi vydrz!Stojim si zatim ze wow je hra plna stereotypu. Jedny a ty same veci porad dokola.Vse se napadne sobe podoba. Ac dungeony a v nich bossove.Po case sam prijdes na to ze ti hra nema co nabidnout. A ze ji bud milujes ze zavislosti nebo jsi se zamiloval :-)Ale co se tyka tematu tak tech 12 milionu to se mi nezda. Kdyz si vezmu ze jsme na AQ skoncili hrani jako celek cirka 15 lidi. Tak jim proste do 12 mega musi tech 15 lidi ted schazet ne ? :P
Tomm 08.10.2010 14:24
to by me zajimalo jake 3 wow hry byly v roce 2008, ja vim o 2, wow+tbc jaka je ta treti?
easy 08.10.2010 12:30
vy len vidite co blizz zarobi ale ze treba platit chod serverov (a neni ich malo)potom dane,platy ludom co udrziavaju to wow,vyvojari atd atd,ano blizz ma zisky ale nie take ako si predstavujes ze 12megax300Kc
lukaso 08.10.2010 12:05
Benosh 08.10.2010 10:44
Alaman 08.10.2010 08:38
To jsou mi moudra. Hlavně mě zaujala myšlenka, že je WoW pořád dokola. To je jako trvrdit, že fotbal, hokej atd. jsou pořád o tom samém. A stejně se to hraje
Zmizík 08.10.2010 03:12
Paraxus 08.10.2010 01:22
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet