Blizzard zdroj
Blood Elf
- Přidáno nové passive kouzlo Arcane Acuity, které zvyšuje šanci na Critical o 1 %.
- Arcane Torrent nyní obnoví Death Knightům 20 Runic Power (místo původních 15), 1 Holy Power paladinům nebo 3 % many pro Priesta, Mage, Warlocka (místo 2 %). Všechno ostatní zůstává u kouzla nezměněno.
- Heroic Presence bylo předěláno. Už nezvyšuje Hit o 1 %, nyní zvyšuje Strength, Agility a Intellect, podle levelu dané postavy.
- Gift of the Naaru vás nyní vyléčí o stejné množství zdraví za 5 sekund (místo 15 sekund).
- Crack Shot bylo odstraněno (dávalo 1 % k Expertise s ranged weapons).
- Mace Specialization (přidávalo 1 % Expertise k Mace weapons) bylo nahrazeno Might of the Mountain.
- Might of the Mountain je nové passive kouzlo, které zvyšuje Critical bonus damage a healing o 2 %.
- Stoneform nyní také odstraní magic a curse kouzla, navíc k poison, disease a bleed kouzlům a také sníží damage o 10 % na 8 sekund. Stále ji však nemůžete použít, pokud na sobě máte CC.
- Expansive Mind nyní zvyšuje maximální Manu, Energii, Rage a Runic Power o 5 % (dříve zvyšoval pouze manu).
- Cooldown u Escape Artist se snížil na 1 minutu (z 1,5 minuty).
- Shortblade Specialization (1 % k Expertise s jednoručními meči a dýkami) bylo nahrazeno Nimble Fingers.
- Nimble Fingers je nové pasivní kouzlo, které zvyšuje Haste o 1 %.
- Time is Money nyní dává 1 % k Haste (místo pouhého zvýšení rychlosti útoku a spell haste).
- Mace Specialization (1 % k Expertise s mace) bylo odstraněno.
- Sword Specialization (1 % k Expertise se sword) bylo odstraněno.
- Human Spirit kouzlo bylo předěláno. Už nezvyšuje Spirit o 3 %, ale místo toho zvyšuje dva sekundární staty podle vašeho levelu. Můžete si vybrat, které dva staty to bude zvyšovat. Zatím to však do alfa verze nebylo implementováno.
- Quickness nyní také zvyšuje rychlost pohybu o 2 %, navíc k původnímu zvýšení Dodge šance o 2 %.
- Touch of Elune je nová pasivní schopnost, který zvyšuje Haste o 1 % v noci a Critical Strike šanci o 1 % ve dne.
- Axe Specialization byla odstraněna (přidávala 1 % k Expertise s axe).
- Hardiness nyní snižuje trvání Stun efektů o 10 % (místo 15 %).
- Brawn je nová pasivní schopnost, která zvyšuje Critical Strike bonus damage a healing o 2 %.
- Endurance nyní zvyšuje Staminu o množství určené vaším levelem, místo zvýšení Basic Health o 5 %.
- Berserking nyní zvyšuje Haste o 15 % (místo 20 %).
- Beast Slaying nyní zvyšuje XP získané z Beast o 20 % místo zvýšení damage proti Beast o 5 %.
- Dead Eye bylo odstraněno (zvyšovalo o 1 % Expertise u Ranged Weapons).
- Cooldown u Will of Forsaken se zvýšil na 3 minuty (ze 2 minut).
Naposledy upravil/a Astra 09.03.2014 v 16:21:44.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Darklifer 11.03.2014 09:14
Hodně OP teď udělali Gnoma. Když to zvedne o 5% energy tak ještě se dá zvýšit na víc a počítá to ze základní energy (100) nebo i z té zvedlé?
Oisin 09.03.2014 20:01
Ta NE den / noc schopnost působí hodně zajímavě. Skoro bych až řekl že singleplayerově ale líbí se mi to. Teď má Horda spoustu užitečnějších raciálek a jsem rád že se to upravuje (A to jsem horďák ) Hrozně, hrozně se na WoD těším.
Metiu 09.03.2014 17:26
rozhodne to treba cele zmenit aby mala kazda rasa vlastnu vyhodu ale aby to nejako moc neovplyvnovalo hru samotnu-priklad je humanske every man for himself-to treba zrusit (aj ja som human)
Wrent 09.03.2014 15:45
bash 09.03.2014 15:22
Kedze hra este neni ani v bete, vsetko je otvorene a minimalne sa este bude menit humanska racialka pre PvP, co spominal niekto z Blizzu.
Zakys 09.03.2014 15:02
To je finální změna nebo ještě něco budou přidávat ?
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet