Obecné
Q: Máte v úmyslu navýšit rychlost z 280% na 310% u všech létajících mountů, když získáte nějakého 310% mounta nebo bude toto pravidlo platit jen pro zakoupené mounty? A: Momentálně máme v plánu, že v Cataclysm se budete moci naučit nový level létání, který navýší rychlost všech vašich mountů na 310%. A výš už pravděpodobně nikdy nepůjdeme. Celý tenhle krok děláme především proto, že se nám nelíbí, že po získání nějakého 310% mounta přestanou hráči ty staré používat. Q: Jestli se tedy budeme moci naučit 310% rychlost létání, bude to možné hned při startu Cataclysm? A: Pravděpodobně ano. Q: Jakých vylepšení se dočká klasické UI? A: Určitě ho chceme hodně vylepšit. Doposud má spoustu kritických nevýhod, například nedokáže zobrazit buffy a debuffy najednou. Neplánujeme zajít tak daleko jako spousta šílených addonů jen proto, že vám umožní nepřeberná množství vyladění. Lidé, kteří neradi instalují množství módů, jen aby byli schopni raidovat, by se měli dočkat solidního UI pro raidy. Nicméně si nejsme jistí, jestli to do Cataclysm stihneme, protože už tak plánujeme velké změny pro spell book, panel s talenty, okno s profesemi, guildou, přáteli a co já vím ještě. Je to patrně tedy jen otázkou času.Mechanika kouzel
Q: Při porovnání některých Mastery bonusů (radiance, elemental overload,...) vypadají jiné (+crit zranění,...) docela nudně. Bylo to záměrné? A: Mastery bonusy jsou přirozeně opravdu novým aspektem hry. Na jednu stranu některé bonusy nemusí moc ovlivnit hru, zatímco jiné bonusy by mohli zkomplikovat hratelnost už tak těžkému povolání. Otázkou pak také je to, aby byla jednotlivá povolání dobře vybalancovaná. Právě jsme tento koncept přidali do hry a v betě plánujeme tento aspekt hodně doladit. Q: Jak haste ovlivní channeled kouzla? Bude to podobné jako u HoTek a DoTek? A: Tato kouzla budou channelována rychleji, ale doba trvání se nezmění. Jedním kouzlem tak ale budete moct docílit více "tiků". Q: Mohli byste udělat CC (crowd control) opět důležitým aspektem v raidech a 5-man instancích? A: Určitě ano.Raidy a dungeony
Q: S velkým množstvím hráčů, kteří začali ve Wrath of the Lich King raidovat, plánujete také zvýšit obtížnost instancí? A: Heroic obtížnost má zajistit výzvu pro ty, kteří hledají větší výzvy. Co jsme se naučili v Icecrown Citadel je to, že heroic obtížnost musíme odemknout o dost později než normální mód, aby se hráči mohli sžít s mechanikou soubojů. V Ulduaru se hromada hráčů učila princip souboje kolikrát až při samotném Hard-mode boji. Q: Bude mít Ragnaros novou zbraň v Cataclysm, když vezmeme v úvahu, že jsme mu tu původní ukradli? Je mi jasný, že z toho nadšený není. A: Nedělej, že ti někdy droppla. A i kdyby, kdo má dneska zájem o zbraň s kombinací strength, stamina, fire resistance a estetický Fireball proc?Předměty
Q: Dostane se více pozornosti wandkám a relikům v Cataclysm? A: Plánujeme trochu zobecnit reliky, aby byly použitelné pro větší škálu hráčů. Jednoduše mohou mít +strength stat a budou vhodné zároveň jak pro paladina, tak i pro death knighta. Budou se tak více podobad wandkám. Jak dát wandkám a relikům více na váze jsme hodně diskutovali. Nicméně, raději budeme koukat na warlocky, mágy a priesty jak čarují svá kouzla. Nikdo není opravdu zvědaví na to, jak budou příšery krmit wandkou. V Cataclysm nic podobného neplánujeme ani pro nižší levely.Povolání
Druid
Q: Proč jsou Restoration druidi jedinou specializací, která se nedočkala nového kouzla? A: Po pravdě, Restoration druidi se dočkají celkem slušené řádky změn. Především se Tree of Life dočká nového modelu (trochu jako Ancient of War) a bude to jakési ,,morfující“ kouzlo. Umožní vám dělat šílené věci s vašimi léčícími kouzly. Regrowth bude instantní, Tranquility se bude aplikovat na celý raid, Lifebloom se na cíl aplikuje hned dvakrát atd. Léčení jako Restoration druid bude naprosto odlišné než doposud. Q: Čím jste nejvíce nadšení? A: Především některými novými talenty Balance druidů. Třeba takový Solar Beam (kouzlo podobné tomu, které používá Freya) silencne všechny nepřátele v cílové oblasti. Zasažení hráči se budou muset pohnout z ozářené oblasti, aby mohli opět kouzlit.Paladin
Q: Můžete se podělit o nějakých informacích, které se týkají především Retribution stromu? Bez cleanse to bude v PvP docela nepříjemné. A: Retribution paladini se dočkají interruptu. :-)Priest
Q: Mohl by mastery bonus u Shadow priestů mít trochu jiné grafické zpracování než orby podobné těm, které už mají šamani (něco jako vrány)? A: Původním nápadem bylo to, že si hráč při souboji hromadí stínovou energii, aby ji mohl následně vypálit pomocí Mind Blast nebo Mind Spike. Nejsme si jistí zrovna vránami, ale určitě pro to chceme vytvořit unikátní grafické zpracování.Rogue
Q: Bude abilita Smoke Bomb použitelná i při soubojích s bossi? Tím by se totiž dalo obejít spoustu mechanik. A: Proč by to nešlo? Prakticky to funguje na principu line-of-sight. Pokud by vám zeď pomohla odolat kouzlu od monstra, tak Smoke Bomb dokáže to samé.Miscellaneous
Q: Jaké máte plány na vypořádání se se znečištěním na Azerothu? Všechny ty výpary z motorek, helikoptér, Venture co. nebo plyny, které produkuje trávicí ústrojí Koda? A: Na jednu stranu se k druidům přidá spousta nových dobrodruhů z řad trollů a worgenů. Ovšem na druhou stranu zde bude více goblinů. A všichni moc dobře víme, že těm to je jedno. Přeci jen mají svoji čtvrť v Orgrimmaru, kde mají plážová lehátka s výhledem na ropnou plošinu a hromadu barelů plovoucí v blízkém jezeře. Na třetí stranu (?) budete moci čistit Gnomeregan od všemožných chemikálií... pokud ho ovšem dokážete dobýt!Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Argus 21.04.2010 08:57
Já bych to zlevnil, artisan riding na 2k a turbo na 5k, prece jen je velkej skok mezi cenou master a artisan ridingu
Wintrell 20.04.2010 18:09
Wada 20.04.2010 06:27
ve Scarlet CRusade jsou RAven Priesti totiž
pesus 20.04.2010 00:51
Vrány u priesta? To mi už připomíná Zealota z Warhammeru ..
Javorovej 20.04.2010 00:09
Turbo bych si mohl koupit i na altyDD Už jsem našel taje vydělávání a fakt to lítá
DaveL 19.04.2010 23:09
Turbo Flying: 10 000g omg...Ret palát a interupt? hmmmnovej model resto stromu? wow
Hanzik 19.04.2010 22:23
Tyhle chaty s vývojáři jsou většinou jen hromada řečí s informační hodnotou mezi nulou a ničím, ale občas se člověk trochu pobaví... a když má trochu štěstí, tak se i dozví něco nového :-D
Javorovej 19.04.2010 22:14
mě tam teda toho moc nového nepřišlo
Wrent 19.04.2010 22:11
Vypadá to zajímavě
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet