Být světově známá guilda, která má za sebou několik úspěchů, ještě neznamená, že nebudete mít problém s hráči. Přesvědčila se o tom pěkná řádka guild už v minulosti a nyní podobný problém přišel i na Serenity.
Evropská guilda Serenity, která v tomto datadisku soupeřila s ostatními guildami o světová prvenství, včera oznámila ukončení svého působení na PvE scéně. Důvodem je ztracení několika klíčových hráčů (Fragnance, Lazel, Gingi a Deepshades), kteří se rozhodli vrátit do guildy Method. Čtyři ztracení hráči by se dle všeho dali relativně přežít, guildu Serenity ovšem zasáhl odchod dalších významných členů guildy, a Slootbag tak oznámil, že Serenity ukončí své aktivity.
V oficiálním prohlášení guildy se objevuje hned několik informací, které stojí za uvedení:
Když jsme opustili Method, chtěli jsme vytvořit raidovací prostředí, které bude spojovat hráče se stejným cílem a stejnou touhou být těmi nejlepšími. V průběhu HFC nám ovšem odešlo několik klíčových hráčů.
Snažili jsme se guildu udržet při životě a najít správné hráče, což bylo velice obtížné a všechny to stálo mnoho sil. Stabilní jádro hráčů je pro guildu opravdu důležité.
Nicméně, dost bylo řečeno o tom, jak vypadalo naše seskupení hráčů. Dost z vás bude říkat, že je to jen a jen naše chyba, protože jsme byli nepřátelští a jakýkoli blbý komentář z vaší strany mě pouze utvrdí v tom, že jsme přeci jen něco dělali správně.
Slootbag také v prohlášení oznámil, že se chystá ukončit svou „online“ kariéru, přestane World of Warcraft hrát a bude se věnovat něčemu jinému. Poděkoval také guildě Method, která je po rozdělení hnala kupředu a dávala jim motivaci soupeřit.
Je škoda, že vidíme rozpadat se další guildu. Je úplně jedno, zda jste měli guildu Serenity v oblibě nebo jste ji nenáviděli, protože v konečném výsledku dopomohla k zajímavým závodům a zasloužila se o několik světových prvenství.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Akari 19.05.2017 17:09
Říkal jsem to a stále si za tím stojím, hlavním problémem těch hardcore a semihardcore guild je současný systém maxování, který člověka nutí k nekonečnému grindu, který ke všemu nemá hranice (weekly cap...atd). Tím myslím random drop legendárek, šílené procy ilv u itemů a hlavně artifact power.
V Cata, MoP a i ve WoD člověk měl nějaké limity jak maxovat, dnes to udělali pro hardcore hráče ještě náročnější a místo toho, aby využili svůj mimoraidovací čas relaxem, tak musí spamovat mythic+, chodit starší raidy na všechny obtížnosti, protože tam padají artifact power, můžou procnout lepší itemy a co kdyby náhodou padla ta vytoužená legendárka.
Pak se divý, že nejsou lidi, protože buď je to časem začne štvát a nebo se hardcore raidování vůbec neúčastní i když by chtěli, ale odrazuje je ten nekonečný grind, který předtím nebyl.
Přitom by stačilo fakt málo, udělat AP weekly cap, udělat ten proc ilv jako za MoP (2 stupně, nějak +5/+10 max) a dat možnost hráčům vybrat jakou legendárku chtějí, nebo je lépe balancnout, aby byly +- stejně využitelné.
barrny 20.05.2017 11:25
Ano ano wow v součastně podobě je pro Mythick hráče nekonečný grind a proto jsem se na to vy..al jelikož nemíním prožít real life ve hře. AP tento datadisk naprosto zazdilo
Martins911 20.05.2017 13:50
@barrny ono to máš složité minulé datadisky si zas PVE hráči stěžovali že nemaj moc co dělat tak teď to tam je.
Akari 20.05.2017 18:06
@Martins911 Ne, není to vůbec složité. Hráči chtěli nový content (nový raid, dungeon...atd) a ne nekonečný grind nějaké artifact power (to není nový content). WoD byl oproti Legion, MoP, Cata hodně slabý datadisk co se týče obsahu.
kritik 19.05.2017 15:40
Ja to vidim tak, ze raidy na nejtezsi urovni (ted mythic drive heroic) znamenaj obrovskou drinu, abyste vubec meli nejakou sanci na tyhle urovni hrat, drive to bylo tak, ze jste museli farmit raidy ktery vas absolutne nebavi,aby meli vsichni dostatecnej gear na progress, bralo se to jako nutny zlo, ale snesitelny (podle me), jenze v tomhle datadisku toho farmeni a tech priprav je tolik, ze tak asi 99% casu delate to co vas nebavi kvuli tomu 1%, to podle me uz snesitelny neni, lidi kteri maj porad dost motivace pokracuji, ale je jich cim mal tim min.
Jak to fixnout ? v tomhle datadisku uz tezko,ale do pristiho -zrusit kompletne ap system, nekonecna farma je mozna dobra pro Diablo ale jak vidime urcite ne pro Wow
Nejak omezit split runy - soucany system nuti lidi mit hodne altu aby pomahali gearnout mainy,s tim souvidi dalsi vec co bych zavedl, tj 1 save na 1 raid, jako napr Ulduar, konkretniho bosse za reset byste mohli jit jen jednou a vybrali byste si obtiznost, tim by se omezili nekonecny farmy toho samyho raidu na nekolik obtiznosti, nezminuju jestli 20man velikost je to prava protoze si tim nejsem jistej ale, pokud by se omezeli nutne farmy mimo hlavni progress vetsina problemu by zmizela, asi ne vsechny ale aspon neco.
Akari 19.05.2017 17:14
Artifact power systém by mohli nechat, stačí udělat nějaký reálný weekly cap jako byl na valory.
Nemyslím si, že udělat 1 společný save by něčemu pomohlo, už vidím jak by hráči TOP guild vlastnili více ACC, půjčovali si je od kámošů, nebo by si naverbovali do guildy hromadu lidí, kteří by s nimi chodili split raidy.
Romik 19.05.2017 14:42
Mythic tu je jen proto, aby si par vyvolenych mohlo honit ego. Pro minimalne 80 procent hracu to je problem co nici guildy. Vzdy na konci HC se zacnou rozpadat guildy ci lide jdou off, pac je to sere. Platime stejne penize a blizz nas sikanuje todudle 20ti clenou picovinou. Skalovani ala HC je problem pro top guildy, pac by nemely sve worldfirst. Kdo vic vydela blizzu normalni hrac, ci par top guild ?
ebolus 19.05.2017 14:10
Na velké raidy už prostě nejsou lidi. Problém s tím mají skoro všechny guildy.
Blizz by měl uvažovat o snížení počtu lidí na mythicu z 20 alespoň na 15.
Když už se podaří složit mythic grupu, tak ne všichni mají snahu, kvalitu nebo čas. A náhrada za ně prostě není.
Životnost některých HC a semiHC guild není pomalu ani jeden datadisk. A co je nejhorší, že když se guilda rozpadne, tak se dřív založily dvě nové, dnes je definitivní zánik a polovina raiderů končí s hraním
Akari 19.05.2017 17:17
Lidé nejsou proto, že nikdo nechce dělat ten nekonečný grind mimo raid time jak je to v Legionu. Nemusí snižovat počet lidí v mythicu, stačí snížit zátěž na úroveň cata, mop, wod.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet