Heroes of the Storm

Něco málo obecného žvatlání:

  • Hrát se bude klasicky 5v5.
  • Hrdinové budou ze všech Multiverse Blizzardu.
  • Souboje budou probíhat na různých mapách, zvaných Battlegroundy (copak mi to připomíná).
  • Jednotlivé zápasy by měli být svižnější, průměrná herní doba jedné mapy by měla být okolo 20ti minut.
  • Každý Battleground obsahuje unikátní mechaniky a objectives, které hráči plní (více si řekneme dále).
  • Aktuálně HotS obsahuje i klasickou MOBA mapu, ale nidko ji nechce hrát, protože jsou Battlegroundy zajímavější, takže není jisté, jestli bude zařazena i ve finální verzi hry.
  • HotS by mohlo obsahovat editor na vytváření vlastních Battlegroundů, zatím je ve fázi interního projednávání
  • Hra bude nabízet různé skiny pro hrdiny.
  • Hrdinové budou moci používat mounty k rychlému přesunu po mapě (použitelné pouze mimo boj).
  • Hrdinové jedné strany budou mít sdílené zkušenosti.
  • Battlegroundy, které byli zatím prezentovány, měli vždy jen dvě cesty
  • Ve hře bude možné schovat se do keřů (stejný princip jako v League of Legends).
  • Věže budou mít zásobu munice, kterou bude nutné doplňovat, aby se mohla bránit.

Heroes of Heroes of the STORM

Zatím nebylo prezentováno mnoho informací. Doufám, že se více dozvíme dnes. Hrdinové budou rozdělení do různých rolí, zatím víme o Support role (neboli podpůrná role), kam by mohl patřit například Zeratul a Uther the Lightbringer. Další by měla být Siege role (neboli Puscher), což bude hrdina zaměřený na přetlačení soupeřovy linie a rychlí postup kupředu k jeho bázi. Ze starých videí z DOTA ALLSTARS to byl například Siege Tank, jestli se objeví i v HotS, a případně v jaké podobě, zatím nevíme. Abathur je jedním z představených hrdinů, za které bude možné HotS hrát. Jedná se o poměrně unikátní kousek. Samotný hrdina toho nic moc nesvede (umí se velice rychle přesouvat po mapě pomocí podzemních tunelů), ale má schopnost "posednout" spřáteleného hrdinu a sesílat svoje ability na soupeře z jeho těla. Jedná se o velice zajímavý taktický prvek, který umožňuje hráčovi Abathura zvrátit potyčky v prospěch svého týmu prakticky napříč celou mapou. Lurkablo byl další představený hrdina. Kromě toho, že by se mělo jednat o křížence Murloca s Diablem toho o tomto hrdinovi moc nevíme. Ale vypadá opravdu úžasně (takový modro-zelený Diablo s žábrami co tě sem tam propleskne nějakou tou ploutví).Pravděpodobně se nejedná o samostatného hrdinu ale pouze diablův skin. Hra bude samozřejmě obsahovat celou řadu dalších hrdinů. Co mě ještě zaujalo byl náš oblíbenec, princ Arthas. Na videích ze hry byl totiž vidět jako Lich King, ale i jako vznešený blonďáček v nablýskaném plátovém brnění s Frostmournem v ruce. Vývojáři naťukli, že by se mohlo jednat o další zajímavý herní prvek, ale nic přesnějšího neuvedli. Takže zatím můžeme jen spekulovat, jestli se bude jednat o dva samostatné hrdiny, nebo se bude princ Arthas postupně měnit v Lich Kinga v průběhu hry (ač nepravděpodobné, bylo by to zajímavé zpestření). Elite Tauren Chieftain byla poslední ukázka, které jsme se ze strany Blizzardu dočkali. Ověšený heavy-metalovými kytarami bude tento hrdina určitě velice oblíbený (takový ohlas ze strany publika neměl ani Lich King). Jednou z jeho abilit bude vyskočit nad mapu a následně se snést na jiné místo s patřičným doprovodným efektem (dmg - stun - smrt). Blizzard zřejmě u svých nejslavnějších postav nabídne více abilit, mezi kterými bude možné si vybrat. Lich King si bude moci například jako svoji Heroic abilitu (ekvivalent Ulti z LoL) vybrat Sindragosu, která přeletí nad bojištěm v daném směru a zmrazí vše, co jí bude stát v cestě, nebo se rozhodne pro trochu nekromancie a jako Heroic abilitu zvolí přivolání skupinky ghůlů. Zatím není jasné, jak to přesně bude fungovat, jestli bude nutné set abilit zvolit před startem hry, jako například Masteries v LoL, nebo bude kompletní nabídka dostupná přímo ve hře a hráč se bude rozhodovat až ve chvíli, kdy dosáhne dané úrovně. Každopádně by se mohlo jednat o zajímavý prvek taktiky, kdy bude možné hrdinu přímo ve hře přizpůsobit aktuálnímu dění na bojišti.

Battlegrounds

Zatím nám byli představeny tři Battlegroundy a jejich unikátní scenarios. Dragonshire - bude obsahovat dva Obelisky. Pokud se jedné straně podaří zabrat oba tyto obelisky, otevře se přístup k Dragon Shrine (dračí svatyni). Jeden hrdina z daného týmu pak může do oltáře vstoupit, čímž se promění do podoby Dragon Knighta (dračího rytíře). Jako Dragon Knight s ultimátnímy schopnostmi pak povede svůj tým k vítězství. Blackhearth's bay - v zátoce pana kapitána Černé srdce se hrdinové dostanou do role Peonů. Budou totiž běhat po mapě a sbírat zlato. Mapa bude obsahovat speciální místečka (například i Gold Gobliny), kde budou hrdinou moci nabrat pár zlaťáčků. Hrdina pak zlaťáky musí dopravit k černosrdcému kapitánovi. Samozřejmě jej po cestě nikdo nesmí zabít a o zlaťáčky tak obrat. Jakmile jeden tým nashromáždí dostatek zlaťáků, spustí kapitánova loď krátké, ale velice intenzivní a zničující bombardování soupeřovy základny. Haunted Mines - bude přinášet PvE kontent do jinak primárně PvP zaměřeného klání. V tomto Battlegroundu se budou nacházet vstupy do podzemních prostor, do dolů. Jakmile se vstup otevře, může do něj vstoupit libovolný počet hrdinů. Uvnitř dolu se budou nacházet nepřátelská NPC a finální boss. Hrdinové se musí probít dolem a nasbírat co nejvíce Skull (lebek). Ty pak dopraví do své hlavní báze. V pravidelných intervalech se na obou stranách zrodí Skull Golem. Jeho síla bude záviset na množství lebek, které tým do báze dopravil před jeho zrozením. Skull golem se vždy zrodí na tom samém místě, kde byl naposledy zabit. Cílem je tedy "dotlačit" golema do soupeřovy báze, kde všechno rozmlátí na kaši. Mercenary camps - jsou tábory neutrálních NPC roztroušené různě po mapě (MOBA znalí hráči by řekli v jungli). Pokud jedna strana neutrální tábor zničí (zabije jeho strážce), z tábora se zrodí kopie zničených strážců ale už na straně daného týmu. Z tábora se vydají na nejbližší cestu k soupeřově bázi (linku) a podpoří vaše jednotky. Některé tábory mohou za zničení strážců hrdinu odměnit i pozitivním očarováním.

Naposledy upravil/a Kelmain 09.11.2013 v 22:14:33.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

RIKOG 15.11.2013 14:20

glararan
20 minut? To si nic ani nenakoupím božeeee to mě naštvali trošku.
Poviem ti to asi takto. Ta hra bude F2P ak tu hru nechcú zabiť hned na štarte. Rýchlejšia hra je len +. Pre to som začal hrať LoLko namiesto Doty2 kde je všetko pomalšie, aj animácie a to ma trošku irituje.

Khanoxer 10.11.2013 17:43

* pusher* rychlý (jako mladý)

ZubicekCZ 10.11.2013 15:39

Woltermathew
Nevíte kdy bude oznámeno vydání této hry celkem se na ní těším
Mno add jedna, známe Blizz, takže si nemyslim že by offiko bylo vydáno ani příští rok, ale add dvě, můžeš se na svym b.net účtu přihlásit do výběru na closed betu, stejně jako je teď na Hearthstonu

Javorovej 09.11.2013 18:24

glararan
20 minut? To si nic ani nenakoupím božeeee to mě naštvali trošku.
Průměrná doba LoLka je taky 20 minut. Omg, polish noobs. Surrender at 20! snad známe všichni

Foxhound 09.11.2013 16:59

Warnink
mm...co s ní?
No tak si ten clanek precti a uvidis co s ni

glararan 09.11.2013 16:53

20 minut? To si nic ani nenakoupím božeeee to mě naštvali trošku.

Warnink 09.11.2013 15:48

Foxhound
ta cestina :////
mm...co s ní?

Woltermathew 09.11.2013 15:44

Nevíte kdy bude oznámeno vydání této hry celkem se na ní těším

Foxhound 09.11.2013 15:29

ta cestina :////

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet