Blizzard zdroj
Ako už bolo vyššie spomenuté, niektoré zmeny boli zmazané. V predošlých hotfixoch sú odstránené zmeny preškrtnuté.
Classy
Pozn. developerov: Po dôkladnom zvážení konštruktívnej spätnej väzby, ktorú sme obdržali v priebehu víkendu, sme tento týždeň urobili niekoľko revízií a doladení. Class zmeny menované v tomto hotfix update, rovnako ako aj tie z predošlého updatu, budú pridané behom týždennej údržby v každom regióne. Všimnite si, že niektoré zmeny z predchádzajúcej aktualizácie boli zmenené, alebo odstránené a sú označené preškrtnutím.Demon hunter
Havoc- Bloodlet teraz udeľuje 150% počiatočného zranenia Throw Glaive.
Mage
Arcane- Maximum stackov talentu Quickening je znížených na 50 a trvanie sa nebude obnovovať keď talent dosiahne 50 stackov.
Priest
Shadow- Damage zvýšený o 80% a generácia Insanity zvýšená o 50%.
- Damage Mind Flay zvýšený o 20%.
- Damage Mind Spike zvýšený o 28%.
- Maximum stackov Void Ray zredukované na 4. Pozn. developerov: Vzhľadom k zvýšeniu damage , Mind Flay a Mind Spike sa jedná stále o celkové zvýšenie hodnoty talentu.
- Stacky Voidform sa už naďalej nebudú zvyšovať pokým bude Dispersion aktívny. Pozn. developerov: Boli by sme radšej, keby Surrender to Madness nebol tak dominantný, ako je doteraz a aby sa nedal predlžovať až tak dlho. Avšak toto by vyžadovalo výrazné zmeny celého specu, ktoré nechceme robiť počas tohto upravujúceho patchu. Budeme čakať na príležitosť pozrieť sa na tento problém bližšie v nadchádzajúcom patchi.
Shaman
- Queen Ascendant už nie je spotrebovaný keď je čakajúci healing spell ihneď aktivovaný.
Warlock
- Opravený bug ktorý zabraňoval Rain of Fire robiť všetkých 8 ticks of damage na PVE a PVP ciele.
Warrior
Arms- Proc rate Tactician zvýšený o 15%.
- Hamstring už naďalej neprocuje Tactician.
- Bonus Exploit the Weakness zredukovaný na 4% za bod.
NPC
- NPCs v Suramare by už naďalej nemali rušiť stealth hráčov pri začiatku castu Arcane Investigation.
- Interakcia s Nomim by mala byť od teraz prioritná pokiaľ je oblasť zaľudnená.
Profese
Engineering
- Verzia Reaves Module: Wormhole Generator Mode by už mala pracovať tak ako má.
PvP
Rogue
- Strike from the Shadows je odteraz snare, namiesto daze.
Blizzard zdroj
Achievementy
- Broken Isles Pathfinder, Part One nyní správně zobrazuje výši přidané rychlosti na mountovi.
Classy
Pozn. developerů: Jak jsme probrali minulý týden, obdrželi jsme mnoho dat založených na tom, jak si každá specializace vedla v prvním raidovacím týdnu a Mythic dungeonech, díky čemuž můžeme provést mnoho změn v následujícím týdnu. Chceme docílit buffnutí specializací, které si moc dobře nevedly, zatímco chceme trošku omezit ty specializace, které si vedly až moc dobře bez toho, aniž bychom měnili jejich herní styl a hráči na to nezačali nahlížet jako na "špatnou volbu". Všechny tyto změny týkající se class budou aplikovány během pravidelné údržby příští týden v každém regionu. Jsou zde i změny v PvP, které jsou ale oddělené.Death Knight
Frost- Damage Remorseless Winter byla zvýšena o 50%.
- Damage Obliterate byla zvýšena o 19%.
- Damage Frost Strike byla zvýšena o 12%.
- Damage Howling Blast byla zvýšena o 10%.
- Damage Frostscythe byla zvýšena o 13%.
- Damage Frozen Pulse byla zvýšena o 11%.
- Damage Breath of Sindragosa byla zvýšena o 17%.
Demon hunter
HavocDamage Throw Glaive byla snížena o 30%.- Damage bonus Fel Mastery vůči Fel Rush snížen na 30%.
- Damage Fury of the Illidari byla snížena o 20%.
- Damage bonus Balanced Blades vůči Blade Dance byl snížen o 3% za každý target.
Bloodlet nyní uděluje 100% počátečního zranění Throw Glaive.
- Mastery nyní poskytuje o 50% menší damage redukci za každý bod.
- Damage redukce Demon Spikes zvýšena na 20%.
Druid
- Damage Moonfire (non-Feral) byla zvýšena o 10%.
- Damage Sunfire byla zvýšena o 10%.
- Damage Starfall byla zvýšena o 10%.
- Damage Starfire byla zvýšena o 5%.
- Damage Wrath byla zvýšena o 5%.
Mage
Arcane- Efekty Mastery byly zvýšeny o 20%
- Damage Arcane Missiles byla zvýšena o 9%.
- Damage Arcane Blast byla zvýšena o 10%.
- Damage Frostbolt byla zvýšena o 8%.
- Damage Ice Lance byla zvýšena o 13%.
- Damage Flurry byla zvýšena o 38%.
- Damage Blizzard byla zvýšena o 36% a cena many byla snížena o 50%
- Splitting Ice nyní způsobuje 80% normálního zranění (zvýšeno z 50%).
- Damage Ice Nova byla zvýšena o 13%.
- Damage Ray of Frost byla zvýšena o 28%.
- Damage Glacial Spike byla zvýšena o 15%.
Hunter
- Damage Barrage byla snížena o 20%.
- Damage bonus Bestial Wrath byl zvýšen na 25%.
Monk
Mistweaver- Damage Spinning Crane Kick byla snížena o 25%.
Paladin
Retribution- Damage Templar's Verdict byla zvýšena o 10%.
- Damage Divine Storm byla zvýšena o 20%.
- Damage Crusader Strike byla zvýšena o 13%.
- Damage Blade of Justice byla zvýšena o 13%.
- Damage Judgment byla zvýšena o 13%.
- Damage Zeal byla zvýšena o 13%.
- Damage byla zvýšena o 13%.
Priest
Holy- Damage Holy Nova byla snížena o 16%.
- Damage a generace Insanity byla zvýšena o 50%.
- Voidform se už nestackuje, zatím co jsou Dispersion a Void Torrent aktivní.
- Benefit může nyní nejvýše dosáhnout 100%.
Rogue
- AoE damage Death from Above byla zvýšena o 100%.
- Damage Deadly Poison byla zvýšena o 30%.
- Damage Fan of Knives byla zvýšena o 30%.
- Trvání Bag of Tricks snížena na 3 sekundy (celkový damage zůstal nepozměněn), dosah zvýšen na 6 yardů (původně 3 yardy) a profituje nyní z Mastery.
- Poison Knives nyní neprofituje z Mastery. Damage za každý bod zvýšena na 4%.
- Cena energy u Fatebringer snížena o 3 za každý rank.
- Damage bonus vůči Dispatch snížen na 6% za každý rank.
- Damage bonus vůči snížen o 6% za každý rank.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage Shuriken Storm byla zvýšena o 30%.
- Šance k aktivování byla zvýšena na 30% (původně to bylo 10%), damage zvýšena o 30% a nyní uděluje o 200% více damage, pokud je Stealth nebo aktivní.
Shaman
Elemental- Generace Maelstormu u Chain Lightning zvýšena na 6.
- Damage Lightning Bolt byla zvýšena o 23%.
- Damage Chain Lightning byla zvýšena o 23%.
- Damage Lava Burst byla zvýšena o 5%.
- Damage Call Lightning a u Storm Elemental byla zvýšena o 20%.
- Efekty Mastery byly zvýšeny o 12,5%.
- Opraven bug, který dával speciálním útokům u offhand zbraně 100% šanci k aktivování Windfury Weapon, zatímco byly Doom Winds aktivní.
- Šance k aktivování Windfury Weapon byla zvýšena na 20%.
- Damage Chain Lightning byla zvýšena o 25%.
Warlock
Affliction- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage Drain Soul byla zvýšena o 10%.
- Damage Corruption byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 5%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 20%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Attack power dreadstalkerů z byla zvýšena o 10%.
- Attack power Felguard peta byla zvýšena o 10%.
- Damage Doomguard guardiana byla zvýšena o 18%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage guardiana byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 11%.
- Damage byla zvýšena o 11%.
- Damage byla zvýšena o 11%.
- Damage byla zvýšena o 11%.
- Damage Rain of Fire byla zvýšena o 11% a byl odstraněn cast time.
- Damage byla zvýšena o 11%.
- Damage byla zvýšena o 11%.
Warrior
Arms- Bonus Exploit the Weakness byl snížen o 3% za každý rank.
- Damage bonus byl snížen na 30%.
- Damage byla zvýšena o 12%.
- Damage byla zvýšena o 12%.
- Damage byla zvýšena o 5%.
- Damage byla zvýšena o 5%.
- Damage byla zvýšena o 5%.
- Cena rage u byla snížena na 35%.
- Generace rage u byla snížena na 10.
- Generace rage u byla snížena na 10.
PvP
Battlegroundy
- Postavy v tank specializaci již nepřijímají damage navíc během toho, co nesou vlajku.
Death Knight
Blood- Healing již není v PvP snížen.
- nyní bere vpotaz 50% nedávno přijatého damage od ostatních hráčů při určování hodnoty healu (původně zcela ignoroval damage přijatý od ostatních hráčů).
Demon Hunter
Havoc- Damage Fury of the Illidari je nyní snížen v PvP o 10% (původně to bylo o 30%).
Druid
Restoration Guardian- nyní bere vpotaz 50% nedávno přijatého damage od ostatních hráčů při určování hodnoty healu (původně zcela ignoroval damage přijatý od ostatních hráčů).
Hunter
Survival Beast Mastery- Agility snížena o 10%.
Mage
Frost- Frostbolt nyní snižuje rychlost pohybu o 50%.
- Damage Frostbolt je nyní zvýšena o 10% v PvP (sníženo z 20%).
Monk
Mistweaver WindwalkerPaladin
Retribution- Strength snížena o 5%.
Priest
Discipline HolyRogue
Outlaw SubtletyWarrior
Arms Fury ProtectionHonor systém
World PvP
- Warden Tower questy nyní dávají 150 honor (původně 300).
- Warden Tower questy se nyní objevují třikrát za den, přičemž je každý quest dostupný 24 hodin.
Class Halls
- Druidům s Evengreen perkem by se již neměly resetovat zasazená semínka po vstupu do arény.
- Soul Reapers tooltip pro Shadow Heresy talent se již nezobrazuje nesprávně.
Dungeony a raidy
Emerald Nightmare
- Opraven bug, kde se hráči zabíjeli pádem do Rift of Aln, zatímco byli na mountovi.
- Warlockové by nyní měli být schopni targetovat Soul Effigy během souboje s Il'gynothem ve srdeční komnatě.
- Ursoc již nezpůsobuje, že si hráči stoupnou (čímž interuptuje pití a jezení), když se respawne.
The Arcway
- Nepřátelská vojska zůstanou v The Arcway poté, co hráči porazí Advisora Vandrose.
- nyní dropuje pouze shamanům při porážce Nal'tiry.
Maw of Souls
- Hráči by již neměli zůstat zaseklí v klecích, do kterých jsou vsazeni po porážce Ymirona.
Itemy
- Damage a byla snížena o 33%.
- Opraven bug, který způsoboval, že Balance Druidi pullovali nepřátele z nezamýšlených vzdáleností, když jim procli damage trinkety.
- by nyní měly správně switchovat na agility při změně specializace.
Profese
- Již by mělo být možné dosáhnout skillu 800 v Blacksmithingu.
Cooking
- Rank 1 by nyní měl dávat pouze jeden feast namísto pěti. Následující ranky by měly snižovat náročnost ingrediencí namísto toho poskytovat další jídlo.
- Demon hunteři by nyní měli dostávat odpovídající staty z feastů a dalších podobných zdrojů těchto buffů.
Questy
- V scenariu by se nyní neměl Leystalker Dro schovávat tam, kde by se s ním normálně nemělo být možné setkat při čištění celé místnosti.
- Nyní se zobrazuje nová aura pro questy z Archeology, pokud zrovna plníte Archeology quest ve stávající zóně.
- Aodh Witherpetal se již nebude zasekávat během "DANGER: Aodh Witherpetal".
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
29.09.2016 03:39
Mythic dole
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet