Lake Wintergrasp - PvP

Shlížející na zamrzlé pláně surového Dragonblightu a nelítostnou Boreanskou Tundru vídím uzemí Northrendu nazývané místními Wintegrasp. Usazený na vrcholku Wintegrasp, zůstávám nevyrušen po dlouhá léta. Jsou to jen mrazivé větry co mi dělají společnost a neslyšeně prolétávají mezi zřícenými ostatky pradávných kultur rozesetých po krajině. Avšak citím, že příchod Hordy a Aliance do těchto končin probere tohle místo z mírumilovného spánku a opět bude slyšet řinčení oceli přičemž zvuk boje brzy naplní tyhle proklaté ruiny, aby vystřídal tichou píseň osamělosti.
Velká spousta drahých materiálů, nerostů a velmi strategická pozice tohoto titánského opevnění dělají z Wintergraspu ohnisko brutálního střetu Hordy a Aliance. V sázce je vše … a obě strany dělají vše proto, aby to byl jejich vítezný řev, který se rozlehne po bojišti a neváhají u toho použít katapulty či obléhací stroje záhadně poháněné párou. Čtěte dál a poučte se o ojedinělých výzvách nového bitevního pole, ozbrojte se vědomostmi, které vás povedou, když se Horda s Aliancí střednou v prastarých ruinách Wintergraspu.

Lake Wintergrasp

Vítejte ve Wintergrasp

WG, jedno z nově přidaných území na kontinentu Northrend nám představí zcela nový typ otevřeného boje ve volném světě (world PVP). Provede vás celou lokací a zapojí vás do zuřivého boje táhnoucího se celým územím v intenzivním souboji nevídaných rozměrů. Cíl je prostý: Tvrdě udeř na prastarou titánskou pevnost nalézající se u severního okraje uzemí. Útočníci se budou muset vypořádat s nejednou těžkou překážkou a jedna z prvních bude několik tuhých obraných věží rozesetých před samotnou pevností. Obránci, kteří zaujmou druhou roli ze sebe budou muset dostat opravdu maximum, aby zničili zavčasu obléhací stroje a zabránili tak pádu zdí pevnosti. Většina ze stavení a budov nacházející se uvnitř WG se dají zničit, což znamená, že za pomoci obléhacích strojů je můžete vážně poškodit nebo úplně zbořit. Každá stavba má určitou úroveň svého "zdraví", které když dojde, tak se budova zřítí a umožní vám průchod dále nebo přestane vykonávat svou funkci, například produkování surovin. Útočníci si musí vytvořit průchod do pevnosti tím, že shodí jednu s jejich zdí, což znamená, že užívání obléhacích strojů je takřka klíčem k úspěchu.
Jak Horda, tak Aliance budou mít v průběhu boje možnost odskočit si do výroben (workshop), které produkují speciálně navrhnuté stroje, které mají pomoci hráčům splnit jejich úkoly. Každá strana má však omezený počet strojů, které může zapojit do boje. Avšak ne každému hráči je ihned umožněno užívat těchto strojů. K tomu aby mohli hráči zakoupit a obsluhovat jednotlivé stroje potřebují dosáhnout jistých hodností (rank). Hodnost se pak stává měřítkem užitečnosti hráče v boji. Jakmile hráč povýší, dostane přístup k silnějším strojům, avšak po každém boji se hodnosti vynulují. Boj o WG má nastavený časový limit na 45 minut, během kterého se musí útočníci snažit prorazit obranou a obsadit pevnost. Pokud pevnost padne (vítězství útočníků) nebo vyprší časový limit (vítězství obránců), tak se na území WG přestane bojovat a následuje 2,5 hodinový oddech, během kterého se obnovují stavby, hráči si lečí zranění, připravují se na nový boj a vítězové si právoplatně užívají všech výhod vítězství ve WG. První z výhod je, že vítězná frakce dostane zone-buff, který jim zvýšá útok (dmg) o určité procento. Protože WG je jedním z hlavních zdrojů vzácných elementárních surovin, tento buff dělá jejich sbírání a fármení mnohem snazší. Převzít dočasnou kontrolu na WG také znamená, že je vám umožněno sbírání "stone keeper's shards" bossů Northrendu a tyto Sardy můžou být proměněny za mocné zbraně a zbroje.A na závěr ale v neposlední řadě se jedná o přístup k tajným pokladům titanů ukrytých v pevnosti.

Zápisky z Wintergraspu

Stroje: Udeřit s co největším počtem strojů je klíč k vítězství, ať už jste na straně obránců či útočníků. Jako útočník budete chtít strhnout věže, zdi a nakonec bránu od pevnosti, jako obránce bude váš úkol upnout pozornost na nepřátelské workshopy, mosty na cestě k pevnosti a samozřejmě na jejích obléhací stroje. Továrny: Každá strana bude mít několik továrniček, které budou vyrábět stroje. Avšak maximální počet je omezen rovnoměrným limitem pro obě strany, takže je na místě vybírat chytře. Tyto továrny jdou však lehce zničit, takže byste si měli dávat velký pozor a nenechat se překvapit. Zdi: Celá pevnost je obehnána tlustou hradbou, ale i tato hradba má své slabé místa a pod silným náporem útočníků může padnout. Otázkou zůstává, jestli se útočníci budou soustředit na jedno místo a budou tím riskovat rychlé zničení svých obléhacích strojů nebo zaútočí na všechny sektory opevnění a budou riskovat nedokončení úkolu v časovém limitu. Pro obránce je důležité bedlivě pozorovat průběh situace a odrážet útočníky a posílat je domů s prázdnýma rukama. Věžičky: Naštěstí pevnost není tak úplně bez obrany. Postaveny na vrcholech zdí a dalších strategických místech stojí obrané věžičky, které můžou útočníkům velmi rychle zatopit pod kotlem a zvrátit průbě bitvy. Každý útočník by měl dávat pozor, aby se nevyskytnul příliš blízko těchto věžiček a hned jakmile započne obléhání by se na ně měl soustředit útok, jelikož představují primární hrozbu. Věže: Každá ze stran má svoje věže rozmístěné po krajině. Představují bašty obrany pro jednotlivé týmy a za ničení těchto věží jsou rozdělovány extra honor body. Rada pro obránce: Nejlepší obrana je útok, nebo ne snad? PvP označení hráče: Jakmile vstoupíte na půdu WG, budete automaticky označení jako PvP aktivní a to dokonce i na PvE realmu. Jestliže netoužíte být součástí boje, budete si muset počkat na dobu míru (2,5h) a nebo se této lokaci vyhnout. Hřbitovy: Fungují standartně jako BG hřbitovy.

Naposledy upravil/a Snake Plisken 11.06.2012 v 11:25:02.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Pexes0 04.01.2010 22:07

jj

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet