Mage v Cataclysm

/pic/cataclysm/classy/mage

Nová mageova kouzla

Flame Orb (od levelu 81): Kouzlo je inspirováno schopností prince Taldarama v Ahn'kahet a v Icecrown Citadel, umožňuje mágovi vykouzlit (castit) ohnivý orb, který se pohybuje před ním v přímém směru a vysílá paprsky s ohnivou damage na náhodné cíle. Jakmile orb vykouzlí, může mág castit další kouzla, zatímco Flame Orb cestuje. Kouzlo sice bude přístupné všem specializacím, fire mage avšak bude mít talent, který způsobí, že Flame Orb vybuchne, jakmile se dostane na místo určení.

Time Warp (level 83): Garantuje pasivní Haste efekt podobně jako Bloodlust nebo Heroism partě či raidu. Také dočastně zvyšuje mágovi rychlost pohybu. Time Warp se vylučuje s Bloodlustem nebo Heroismem tak, že nemůžete mít prospěch z obou, pokud máte debuff Exhaustion. Navýšení rychlosti pohybu ale bude stále fungovat i když budete pod efektem Exhaustion.

Wall of Fog (level 85): Vytvoří mrazivý paprsek před mágem dlouhý 30 yardů. Nepřátelé, kteří překročí linii, budou uloveni a způsobí jim to damage. Množství spotřebované many bude navrženo tak, aby Wall of Fog byl účinný proti skupinám, nikoliv jedinci. Toto kouzlo je určeno k tomu, aby měl mág způsob ke kontrole battlegroundu (bojiště), buď na poškození příchozích nepřátel (Blizzard může být channeled na konci Wall of Fog) nebo k ochraně vlajky v battlegroundu. Doba trvání je 10 sekund a 30 sekund je cooldown.

Změny ve schopnostech a herních mechanikách

Kromě zavedení nových kouzel, plánujeme provést změny některých dalších schopností a herních mechanik, které znáte. Tento seznam zahrnuje talentové změny, ale v žádném případě není úplný, ovšem měl by napovědět, co chceme pro každou specializaci.

Mage1
  • Arcane Missiles budou přepracovány, aby se staly proc-based spellem. Kdykoliv mage způsobí damage s jakýmkoliv kouzlem, je šance, že budou k dispozici Arcane Missiles podobně jako warriorova Owerpower. Damage a spotřeba many budou přepracovány, aby se tento spell používal, jakmile bude k dispozici. Tato změna by měla pro mága udělat hru více dynamičtější, zejména na nízkém levelu.
  • Plánujeme odstranění kouzel, které nemají jasný účel. Amplify Magic, Dampen Magic, Fire Ward, a Frost Ward budou odstraněny ze hry, avšak můžeme odstranit ještě více.
  • Schopnosti vyčarovat vodu nebo jídlo budou dostupné až na vyšších levelech (pravděpodobně až kolem levelu 40) a zároveň uděláme změny, aby mágovi nedocházela mana na nižších levelech. Poté, co se mág naučí vyrábět jídlo a vodu, vytvořený item bude doplňovat zároveň manu i životy.
  • Scorch bude poskytovat damage bonus mágovým ohnivým kouzlům. Našim cílem je, aby Scorch byl součástí mágovy rotace a užitečná poškozující abilita (schopnost), dokonce pokud někdo jiný podporuje grupu Critical Strike debuffem. Scorch bude poskytovat mágovi více specifických výhod, které mohou být vylepšeny talenty.

Nové talenty a Změny ve starých

  • Arcane Focus nyní vrátí manu za každé kouzlo které mine svůj cíl, včetně Arcane Missiles, které selžou při startu. Chceme arcane mágovi dát několik talentů, které budou spolupracovat s tím, kolik má many a dát mu dostatek možností pro správu manu.
  • Playing with Fire talent sníží cooldown u Blast Wave při zásahu melee útokem, namísto současného účinku.
  • Pyromaniac bude udělovat Haste, když bude 3 a více cílů dostávat damage učínkem DoTek fire spellů.
  • alent Burnout umožní mágovi, aby castil kouzla s použitím zdraví, když mu dojde mana.

Mastery a pasivní talenty



Co je to Mastery?

Mage2

Arcane

  • Spell damage
  • Spell Haste
  • Mana Adept - Arcane bude dělat damage v závislosti na tom, kolik many mág má. Například mage může udělat mnohem více škody, když má 100% many, než když jí má 50%. Pokud bude mít málo many, bude pravděpodobně chtít použít abilitu nebo mechaniku ke zvýšení many a tím pádem i damage.

Fire

  • Spell damage
  • Spell Crit
  • Ignite - Všechny direct-damage (přímo-požkozující) fire spelly budou dávat poškození za určitý čas (DoT) při castění. Bude do podobné jako u Fireballu, ovšem DoT složka bude mnohem silnější.

Frost

  • Spell damage
  • Spell Crit damage
  • Deathfrost - Castění Frostbolt dává mágovi buff, který zvyšuje damage všem frost, fire a arcane spellům. Jediné kouzlo, které tímto nebude ovlivněno, je Frostbolt.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Alfa 24.08.2010 09:31

Deatheron
Jak to je s tim mana adept ??? neni to nahodou na velky hovno mam treba arcane explosion ktery by normalne ve WotLK daval 320 dmg a v Cataclysmu by sem mel treba 50procent many tak to bude davat tech pade nawic a nebo min ????
když by si měl 50% many, neznamená to, že se ti sníží spell dmg taky o 50%, pravděpodobně to pujdou nějak přímo úměrně se menším množstvím many, ale určitě ne tak rapidně, ale v celkovém DPS se to určitě promítne. /čim méně many, tim menší dmg/

Deatheron 03.08.2010 22:56

Jak to je s tim mana adept ??? neni to nahodou na velky hovno mam treba arcane explosion ktery by normalne ve WotLK daval 320 dmg a v Cataclysmu by sem mel treba 50procent many tak to bude davat tech pade nawic a nebo min ????

CathalCZ 24.07.2010 00:25

Kunnik
Tak jako ... melete tu strasny veci ... Frost ward a Fire ward? ... jedne absorbuje frost a druhej fire damage ...na co to je? .... jedine tak na PvE ...
Je vidět že jsi toho moc za mága pvp nehrál, pokud mága vůbec máš; jak už tu padlo, jsou to základní věci při duelu mág vs. mág, není taky nic hezčího než reflectnout spelly, např shamanův lava burst dokáže zpětně hezky pocuchat když se podaří, nemluvě o šanci na vrácení many. Tyto dva štíty v pvp využívám téměř neustále

Darkdjinn 11.07.2010 13:28

Jeckyl
Pánové, moc hezký talenty, škoda, že z toho nic nebude co?
Njn, take krasne talenty sem si udelal a je mi to k nicemu .

Jeckyl 11.07.2010 13:05

Pánové, moc hezký talenty, škoda, že z toho nic nebude co?

Darkdjinn 07.07.2010 08:32

Me vytvory: http://cata.wowhead.com/talent#oZfVcbsbcsVzRhsZAf0Godcof0o -podle me pouzitelnej frostfire hybrid, proste fire mage s ice barrier .http://cata.wowhead.com/talent#ofcMMIMf0oMIsMzedfVcsob0s -arcane build,pom pyro,blast wave.http://cata.wowhead.com/talent#offMMI0fMo0IsM0xZZAf0Gobcof0o -arcane build s ice barrier diky ktere se vam pri absorbaci slusne zvysi spell power.Klasicke buildy sem hazet nebudu to at si kazdej naklika podle sebe.Slo mi hlavne o hybrid spec ktery ve wotlk pouzitelnej nebyl.Nikomu ty talenty nevnucuju, jen sem chtel ukazat co me napadlo a co vyzkousim.(vse je orientovano na pvp)

elidor 07.07.2010 06:47

Darkdjinn
muzes kombinovat talentove stromy jak chces
nechapu co si pod tim predstavujes, kazdopadne v systemu vyberu talentu se vubec nic nemeni a reakce na ofik foru ohledne arcane maga jsou naprosto negativni .. tolik k tvemu nadseni.

Darkdjinn 06.07.2010 09:29

Tak jestli ty talenty takhle budou tak mage bude op jak prase,protoze muzes kombinovat talentove stromy jak chces.Sem pak dam link jake kombinace sem vytvoril , uz se nemuzu dockat cataclysmu az si to vyzkousim na zivo...

Kunnik 05.07.2010 14:38

Darkdjinn
Jsou na pvp, focus magic je mi na hovno,hlavne v arene s rogunem,ale urcite zkusim aji fire spec,ale nastvali me ze arcane barrage ma ted cd 6 sec.Stejne do vydani cata toho jesne spoustu zmenijou tak nema cenu o tom spekulovat..
no ... maji tam ze magovy talenty jsou uz hotovy ...

Darkdjinn 04.07.2010 22:00

Jsou na pvp, focus magic je mi na hovno,hlavne v arene s rogunem,ale urcite zkusim aji fire spec,ale nastvali me ze arcane barrage ma ted cd 6 sec.Stejne do vydani cata toho jesne spoustu zmenijou tak nema cenu o tom spekulovat..

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet