Opuštění (Forsaken) - následky WoW: Legion

Úvod

Určitě jste si mohli všimnout, že popis Sylvanas Windrunner na oficiálních stránkách datadisku Legion nás má obeznámit o tom, že Sylvanas přijde na Broken Isles aby pomohla zachránit Azeroth ale hlavně svůj lid. Od smrti ji ale dělí pár jejích Val'kýr který ji zbyli (poslední čtyři). A Sylvanas se bude muset rozhodnoutco je pro ni přednější, zda její vlastní bezpečí nebo budoucnost její rasy. Na oficiálních(battle.net) ale i neoficiílních(MMOChampion) se rozjeli diskuze jak o jejím novém updatovaném modelu tak o jejím popisu, který nenaznačuje nic dobrého. Nejhorší varianta..smrt.. Co by ale Opuštění dělali, kdyby zemřela stvořitelka jejich svobodného nemrtvého řádu a kdo by případně zaujal její místo, jako vůdce největšího uskupení svobodně mslících nemrtvých?..

Opuštění.. bez velení..

V případě že by zemřela Sylvanas Windrunner, pravděpodobně by začala panika. Sylvanas si od zrady Varimathrase nikoho nepustila k tělu a už vůbec nikoho nepouštěla do vrcholné politiky své frakce. A proto zde není nikdo, kdo by jako oficiální zástupce převzal velení nad Opuštěnými. Jak už jsem napsal, to by započalo paniku mezi Opuštěnými a jediní kdo by museli udržet pořádek by byli Deathstalkers a Dreadguards, tedy jednotky které byli z těch ostatních nčjvíce oddané královně Opuštěných. Mezi takovými například Commander Belmont, který velel při bojích v Gilneasu nebo Aleric Hawkins, současný pravděpodobně nejvyšší velitel elitních Deathstalkers. Dreadguards nejelitnější a nejoddanější z Opuštěných by se pravděpodobně pokusili o zachování pořádku ve větších městech (Undercity, Brill, Tarren Mill a Andorhall). Zbytek měst a bašt by pravděpodobně byl nezajištěný a potencionálně slabými cíli pro útoky nepřátel(Aliance, worgeni). Takto by vypadala situace Opuštěných v dobu kdy by zemřela Sylvanas Windrunner a frakce by byla bez vedení. Nyní si pojďme představit možné nástupce Sylvanas v roli vůdce Opuštěných.

Možní nástupci Sylvanas

Prvně bych vám chtěl vysvětlit, že situace u Opuštěných (svobodně myslících nemrtvých) je jiná než třeba u lidí, taurenů nebo orků. Opuštěné vytvořila Sylvanas Windrunner s původním plánem pomstít se prostřednictvím nich Králi Lichů, Arthasovi. Poté co byl Král Lichů mrtev a Sylvanas po sebevraždě oživena Val'kýrama se její názor na Opuštěné změnil. Ve Val'kýrách viděla budoucnost pro sebe i její nový lid a v tu chvíli se rozhodla že Opuštění jsou nyní náplní jejího nového života. Ukázala tak především během Cataclysmu, kdy jasně dala najevo že pro budoucnost své "rasy" udělá cokoliv a společně stím obsadí pro její lid jejich bývalé království, Lordaeron. Sylvanas si tak u svých Opuštěných vytvořila obří loajalitu a oni ji byli plně věrní(až na "nové Opuštěné" jako byl Godfrey který chtěl především moc a nevěřil v ideáli původních Opuštěných). Kdo zažil event Battle for Undercity, ví že Varimathras společně s jedním z Opuštěných udělali povstání a na chvíli ovládli Undercity a pokusili se povolat Legii. To se jim nepovedlo a Sylvanas se znova zmocnila Undercity. Nicméně.. od té doby již nikdy nikomu nedala vrcholné funkce jakou měl Varimathras, který byl její zástupce a velitelem některých vpjenských skupin Opuštěných. A to je to, Sylvanas momentálně nemá žádné zástupce, kteří by se po ni stali vůdci Opuštěných. A proto v případě její smrtí vznikne mezi Opuštěnými chaos a možná i boj o nadvládu nad "dědictvým Opuštěných" tedy Lordaeronu. Nyní představím osobnosti Opuštěných, kteří by možná.. měli na to ujmout se vedení nad Opuštěnými a jejich Lordaeronem.

Nathanos Blightcaller

Nathanos byl za života prvním lidským rangerem z Lordaeronu. I on byl ale během Třetí války přeměněn na nemrtvého do řad Pohromy. Když Sylvanas započala své povstání byl jedním z prvních kdo se stal svobodně myslícím "Opuštěným". Nathanos se stal Šampionem královny Opuštěných a byl vyslán do Eastern Plaguelands kde až do Cataclysmu operoval. Během Cataclysmu se přesunul do Undercity, kde trénuje zdejší huntery. Pokud by se měla vytvořit skupina nejvěrnějších opuštěných Sylvanas, pak on by byl mezi prvníma. Obávám se ale, že i přes svou reputaci je hlavně válečníkem a vládnout by nebylo nic pro něj..

Gallen Trollbane

Gallen byl kdysi princem králoství Stromgardu, nicméně byl zavražděn troly a v průběhu Cataclysmu oživen do slušeb Opuštěných. Řadí se tak mezi "Nové Opuštěné", jeho oddanost je nicméně i tak vysoká a společně s Nathanosem jsou jedinými šampiony "její výsosti". Gallen který kdysi vládl městu a království Stromgarde má zasebou nějaké ty zkušenosti s vedením lidu a království. Určitě by se toho mohl jako jeden z mála ujmout, nicméně Gallen nemá mezi Opuštěnými respekt jako třeba Nathanos nebo přímo Sylvanas, a proto si myslím že Opuštění by jej nepřijali jako nového hlavního vůdce, aspoň určitě ne většina..

Grand Executor Mortuus

Nejvyšší z executorů, kteří v řadách Opuštěných fungují jako vojenští velitelé a správci měst. Mortuus byl kdysi farmářem, který odjel společně s Warsong Offensive do Northrendu. Odtud se záhadným způsobem dostal až na tuto u Opuštěných nejvyšší funkci. Kdo někdy dělal úkoly v Silverpine forrest, může vědět že Mortuus má u ostatních minimální respekt a nikdo ho nijak nemá moc v lásce.. asi za to, jak každému přiděluje titul "noob".. Proto se obávám že ani Mortuuse by Opuštění nepřijali.

Royal Apothecary Society

Tato královská.. organizace se stará o výrobu "Nového moru" (v org. New Plague), pomáhá opuštěným aby se nerozpadávali jako ostatní nemrtvý nebo hledá způsob jak přeměnit pomocí alchymie člověka na opuštěného. Této organizaci kdysi velel Putress, který se spikl s démonem Varimathrasem a neúspěšně se pokusili ovládnout Undercity a povolat Legii. Nyní organizaci vede Master Apothecary Faranell, který byl například přítomen u útoku na Gilneas(povídka Edge of Night) nebo na začátku probuzení Krále Lichů informoval Sylvanas o úspěšných zkouškách nového moru(Arthas: Zrod Krále Lichů). Faranell byl nahrazen Putressem, kterého později Faranell zase nahradil. O jeho oddanosti by se dalo diskutovat nicméně dá se předpokládat že je stejně oddaný jako jeden z velitelů organizace Master Apothecary Lydon který se mimo jiné například postaral o odstranění Wardena Styllwatera, který proti vůli Sylvanas u organizaci dělal ohavné experimenty aa lidech i opuštěných.. Jistá možnost, že by se Royal Apothecary Society ujmulo vedení nad Opuštěnými opravdu je. Organizace je pravděpodobně seznámena s plány Sylvanss do budoucna a určitě by se dala dát sohromady radanejvýších představitelů Apothecary Society a společně vést a spravovat území Opuštěných.

Council of Her Majesty

Poslední možnost která mě napadá je Rada.. podobně jako mají trpaslíci. Rada která by se skládala z nejvyších představitelů pod-frakcí Opuštěných. Osobně bych to viděl na Alerica Hawkinse a Commander Belmonta za Deathstalkery, Faranella a Lydona za Royal Apothecary, Gallena a Nathanose jako šampiony Opuštěných a možná Executora Mortuuse. Tady se prostě musí počítat stím, že u Opuštěných by nemohl být někdo znich novým vůdcem, navzájem se nijak nerespektují protože největší respekt u nich má Sylvanas a sami k sobě jsou si rovni.. Proto si myslím že takováto rada, nebo jak já jsem to nazval "Council of Her Majesty" by byla jednou z nejlepších řešení, jak nahradit ztrátu Sylvanas Windrunner a dosavadní polomonarchie.

Závěr

Jestli se naplní obavy mnoha fanoušků Sylvanas Windrunner a ona opravdu zemře, pak to takhle nějak aspoň podle lore bude vypadat u Opuštěných.. ze současné situace by se nijak jinak dostat nedalo. Bude záležet na Blizzardu, jaký osud pro Sylvanas a její lid přichystal..
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Mordecay 10.08.2015 23:39

Draculla
nnMedan je len retcon To naznačuje už len koniec traileru na Legion datadisk kde nám chcel Blizzard povedať že Khadgar je guardian.
Azeroth v súčasnosti nemá Guardiana. (Khadgar s Atieshom sa nepočíta )

Deathkroman 10.08.2015 23:09

Draculla
nnAko podľa mňa chcú nahradiť Thralla aka Green Jesusa Khadgarom. Však Khadgar má byť ten čo zachráni Azeroth a postaví sa každému nepriateľovi, Khadgar má byť ten, ktorý bude bojovať proti démonom Azerothu. Však to je jeho práca ... je Guardian of Azeroth a nie nejaký zelený orc Ako som horďák, ale Thrall tu zachraňuje Azeroth od Cataclysm.
Khadgar taky zachranoval ve druhé válce a Blizzard mu dopřál klidný život v Shattrathu Sakra Thrall má jako jeden z mála postav ve Warcraftu kompletní rodinu.. to jako bude Agra vdova a Durak vyrůstat jen jako syn svého legendárníbo otce, kterého stejně jako Thrall nikdy nepozná? (Jasný WoD ale to nepočítám )

Draculla 10.08.2015 22:53

Deathkroman
Jako upřímně už ve WoD jsem se nehorázně bál aby Durotan nebo Thrall nezemřeli a s Legion začínám mít čím dál větší strach.. Vždyť oni mi možná zabijou moje dvě nejoblíbenější postavy.. Jinak proč zabijou Horďáka a neutrálního?.. A jakto že z těch hlavních charakterů smrt zase hrozí někomu z Hordy.. Prostě nefér Alíci brečeli že se jim nic neděje tak ať jim vytřískaj charaktery a Hordu nechaj bejt
Ako podľa mňa chcú nahradiť Thralla aka Green Jesusa Khadgarom. Však Khadgar má byť ten čo zachráni Azeroth a postaví sa každému nepriateľovi, Khadgar má byť ten, ktorý bude bojovať proti démonom Azerothu. Však to je jeho práca ... je Guardian of Azeroth a nie nejaký zelený orc Ako som horďák, ale Thrall tu zachraňuje Azeroth od Cataclysm.

Deathkroman 10.08.2015 22:50

Draculla
S tým uväznením Thralla a Tiriona .... no neviem či to je nejaký šok ale už podľa toho že budeme prekvapení a šokovaní po tomto evente tak to nebude obyčajné uväznenie. To už je ohrané... to predsa Guldan spravil s Gromom na Draenore.
Jako upřímně už ve WoD jsem se nehorázně bál aby Durotan nebo Thrall nezemřeli a s Legion začínám mít čím dál větší strach.. Vždyť oni mi možná zabijou moje dvě nejoblíbenější postavy.. Jinak proč zabijou Horďáka a neutrálního?.. A jakto že z těch hlavních charakterů smrt zase hrozí někomu z Hordy.. Prostě nefér Alíci brečeli že se jim nic neděje tak ať jim vytřískaj charaktery a Hordu nechaj bejt

godlike 10.08.2015 20:58

Draculla
nnMedan je len retcon To naznačuje už len koniec traileru na Legion datadisk kde nám chcel Blizzard povedať že Khadgar je guardian.
To nééé,ale ve wow comics Aegwzn umřela aby mu pomohla v boji proti Cho´galovi v Ahn´quiraj.Nakonec se ukáže ze Khadgar je Medivh a vypráská Legii sám ne A aby se neřeklo zabije radši všechny co tam budou hodné i zlé.

Draculla 10.08.2015 20:25

godlike
nnJenže oficiálním Guardianem je Med´an syn Medivha a Garony.Ono je fakt že jsem zvědaj,ale rozhodně nesouhlasím s vybíjením hrdinu na jedné či druhé straně.
Medan je len retcon To naznačuje už len koniec traileru na Legion datadisk kde nám chcel Blizzard povedať že Khadgar je guardian.

godlike 10.08.2015 20:15

Draculla
nnAtiesh nebude artefakt. Legendary zbrane sú iné ako artefakt zbrane. Atiesh je už v hre ako legendary zbraň ako aj Thunderfury a Shadowmourne. Artefakty sú zbrane, ktoré držia hrdinovia Azerothu. Atiesh je jediná zbraň, ktorú nemôžme získať. Lebo ten kto má Atiesh je guardian Azerothu a to je viacej než nositeľ Ashbringeru. Atiesh je symbolo Guardiana. A Khadgar je nová postava, ktorá sa len teraz dostáva do popredia ako aj Wrathion, ktorý sa má tiež objaviť. Takže zabiť Khadgara by bolo blbé, keď vo WoD ho len prvý krát dali do hry ako guardiana.
Jenže oficiálním Guardianem je Med´an syn Medivha a Garony.Ono je fakt že jsem zvědaj,ale rozhodně nesouhlasím s vybíjením hrdinu na jedné či druhé straně.

Draculla 10.08.2015 20:03

godlike
nnJo to má hlavu i patu,ale co když to budou jen kopie nebo já nevím něco.Prostě nerad bych viděl tolik Hrdinů umřít.Protože by umřel jen Thrall.Tirion je neutrální.A nikdo jinej legendární zbraň nemá.Vlastně ještě Khadgar Atiesh,ale ten je taky neutrální.Zase by to pocítila jen horda.Jedině že by tam umřel Thrall a Jaina :P
Atiesh nebude artefakt. Legendary zbrane sú iné ako artefakt zbrane. Atiesh je už v hre ako legendary zbraň ako aj Thunderfury a Shadowmourne. Artefakty sú zbrane, ktoré držia hrdinovia Azerothu. Atiesh je jediná zbraň, ktorú nemôžme získať. Lebo ten kto má Atiesh je guardian Azerothu a to je viacej než nositeľ Ashbringeru. Atiesh je symbolo Guardiana. A Khadgar je nová postava, ktorá sa len teraz dostáva do popredia ako aj Wrathion, ktorý sa má tiež objaviť. Takže zabiť Khadgara by bolo blbé, keď vo WoD ho len prvý krát dali do hry ako guardiana.

godlike 10.08.2015 19:56

Draculla
Ale my tam pojdeme po tom čo tam padli hrdinovia a pôjdeme si tam vyzdvihnúť ich artefakt zbrane z bojiska. Uvidíme kto tam vlastne v preexpansion evente bude bojovať a kto sú tí hrdinovia. Ale z tohto to vyplýva, že to sú držitelia tých artefaktov. Však keby bol Thrall a Tirion nažive po Broken Shores eventoch, tak by bojovali proti légii ďalej so svojimi zbraňami Bolo by nelogické, aby nám ich len tak dali a odišli uprostred boja preč.
Jo to má hlavu i patu,ale co když to budou jen kopie nebo já nevím něco.Prostě nerad bych viděl tolik Hrdinů umřít.Protože by umřel jen Thrall.Tirion je neutrální.A nikdo jinej legendární zbraň nemá.Vlastně ještě Khadgar Atiesh,ale ten je taky neutrální.Zase by to pocítila jen horda.Jedině že by tam umřel Thrall a Jaina :P

Draculla 10.08.2015 19:55

godlike
nnHeroes fall může znamet že budem umírat my Oni přece nemůžou nechat umřít všechny nositele legendárních zbraní.Teoreticky by mohli být zajmuti poté námi osvobozeni,ale bez jejich zbraní které budou Legií zlikvidovány.
S tým uväznením Thralla a Tiriona .... no neviem či to je nejaký šok ale už podľa toho že budeme prekvapení a šokovaní po tomto evente tak to nebude obyčajné uväznenie. To už je ohrané... to predsa Guldan spravil s Gromom na Draenore.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet