Nové schopnosti Paladinů
Blinding Shield (level 81): Způsobuje zranění a slepotu na všech cílech v blízkosti. Tento efekt lze přerušit pouze, pokud nestojíte čelem kouzlu. Spell je podobný jako u Eadricovy alibity Radiance v Trial of Champion.
Holy strom bude navyšovat zranění a critical strike chance, kdežto u protection stromu bude tento spell instantní.
2s cast. Vyžaduje štít.
Healing Hands (level 83): Nové healerské kouzlo. Z paladina začne vyzařovat heal podobně jako u Healing Stream Totem. Kouzlo má krátký dosah, ale delší trvání. Paladin může používat další jiné healing kouzla i když je Healing Hands aktivní.
15s cooldown. 6s trvání.
Guardian of Acient King (level 85): Dočasně vyvolá strážce podobající se okřídlenému tvoru světla ozbrojený mečem. Vizuálně bude podobný jako kouzlo Vzkříšení u paladinů ve Warcraft III. Strážce má jiné účinky v závislosti na dané specializaci. Pro Holy paladiny strážce více healuje zraněné druhy. Pro Protection paladiny bude strážce absorbovat některé příchozí zranění a u Retribution paladina bude strážce dávat zranění do cíle (podobně jako Gargoyl u Death knighta).
3 minuty Cooldown. 30s trvání (může se lišit v závislostech na nichž se strážce objeví).
Změna schopností a mechaniky
- Crusader Strike bude základní alibita pro paladiny od 1. levelu. Bude tak vyrovnáno jeho levelování, protože ze začátku nemá instantní útok. Retribution strom získá nový talent, který buď upraví Crusader Strike a nebo ho úplně nahradí.
- Cleanse pracuje s novým systémem dispellů. Bude brán jako obranná magie. Dispelluje z přátelských cílů debuff, poison a diseas
- Blessing of Might poskytne Wisdom stejně jako jeho další blessing. Pokud budou dva paladinové v partě, tak jeden může buffovat Knight a druhý Might. Tím se sníží potřeba jiného buffu na jiné classy.
- Holy shock bude hlavní healing kouzlo pro všechny paladiny.
Nové změny v talentech
- Budou zlehčeny defenzivní schopnosti Retribution a Holy paladina. Jednou možnou změnou bude snížení doby trvání u Divine Shield o několik sekund. Retri paladin docela dobře prochází battlegroundy a v battlegroundech v Cataclysm si budou muset dávat větší pozor. Kromě toho, healing v Cataclysm bude změněný, takže paladin nemusí být schopný se plně uzdravit v Divine Shield.
- Retri paladinové potřebují další mechaniku, která ponese určitá rizika ze zmáčknutí špatného tlačítka kvůli rotaci. Dále budou přidány další PVP užitečnosti. Navíc, "úspěchy" paladinů se sníží. Buď bude dělat slušný burst damage a nebo se bude držet naživu.
- Bude zvýšená doba Sacred Shield na 30 minut a limitem na jednom targetu. Záměrem je použití shieldu na main target a zlěpšení healerských schopností tak, aby byl paladin brán i jako skupinový healer.
- Holy paladinům bude přidán velký heal. Flash of light zůstane jako drahé, rychlé léčení. Holy light, průměrné léčení. Bacon of Light bude změněn na práci s Flash of Light.
- Paladinové budou používat spirit jako jejich mana regeration stat.
- Protection paladinové potřebují rozdílnou rotaci mezi single-target a multi-target tankováním. Stejně tak bude přidán cooldown v každé rotaci.
- Holy shield již nebude stát "poplatky". Jejím úkolem bude zlepšení block chance a nadále bude poskytovat damage a threat.
Pasivní bonusy z Mastery
Holy
- Healing
- Meditation
- Mana, která se obnoví v boji za pomoci vašeho spiritu.
- Critica Healing Effect
- Paladin healne více, pokud dostane crit na heal.
Protection
- Damage Reduction
- Vengeance
- Kdykoliv je tank zasažen, přidá AP.
- Block Amount
- Paladin bude tank, který hodně blokuje. Warrior tank občas získá critical block, ale paladin absorbuje více damage z normálního blocku.
Retribution:
- Melee Damage
- Melee Critical Damage
- Holy Damage
- Jakýkoliv útok s Holy damage bude mít větší požkození.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Skyneo 14.04.2010 22:29
Xemon 14.04.2010 22:26
Zajímavý, zajímavý pro mě jako holy palacha je dost změn... a nehodnotim to negativně. Vypadá, že se budu muset znovu naučit healovat . Plošnej heal, ano to se hodí, ale je škoda beaconu... mnohokrát zachránil od wipu. Oslepující štít vypadá brutálně. A naco velkej heal, s holy light dávám dost megovej heal
Hexis 14.04.2010 22:16
[url]Pazto: To je nahovno proč nenechali reagovat i Holy Light s Bacon of Light. Tím zkazili celýho holy Paladina, teď bude ještě míň oblíbený[/url]Paztoj eště ty začínej.
Snake Plisken 14.04.2010 22:15
Radiaw 14.04.2010 21:58
Mohl by to být nějaký pořádný megazord se sílou bleskozordu kříženou s megatronem :-D. Změny jsou zajimavé, ale ten plánovaný nerf Beaconu se mi vůbec nelíbí
Seran 14.04.2010 21:35
Ten strážce se mi moc nelíbí. Skoro každá postava si teď múže vyvolat něco podobného, akorát druid war a roguna si nic takového vyvolat nemúže.
Khorgash 14.04.2010 21:31
jooo uz tesim na nove veci v Protection, zasa bude o nieco zaujimavejsi Protpala ked bude zamerany na Block. najs !
Pexes0 14.04.2010 21:31
uz tak hraju ted dost malo, a kdyz to tady tak ctu, lepsi nehrat vubec.. zlata vanila dpc.. neni se na co tesit, snad jen na archeology
Expllow 14.04.2010 21:20
Aspoň, že paladinum sniží trvání Divine Shieldu, eště jim teď přidali to vyvolání strážce, jinak souhlasim s Javorovej.
DaveL 14.04.2010 20:36
hmm ten crus strike se mi líbí.. konec třívteřinového čekání na meleeswing u levelů 1-20
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet