Patch 5.2 - Class Review - část první

http://media.wowfan.cz/MoP/patch_52/Class_Review/Class_Review_1
Kromě významných PvP změn, nového raidu, nových denních úkolů a tajemného ostrova plného dinosaurů jsou tu i mnohé změny pro povolání. Nechceme měnit povolány jen tak. Každá změna přichází až po zpětné vazbě hráčů, uvážení vývojářů a důkladné analýze. Víme, že některé změny mohou způsobovat hráčům potíže, protože se musí naučit věci, které jsou nové. Chceme udělat tyto změny pochopitelnější, snadnější na pochopení a proto na tomto blogu budu spolupracovat s Lead Systems Designerem Gregem “Ghostcrawler” Streetem, abychom přiblížili hráčům všechny změny v Patchi 5.2. Mnoho změn, které najdete v Patch notes Patche 5.2, jsou rozděleny do dvou hlavních kategorií: vyvážení povolání a úprava talentů. V mnohých případech uvidíte v Patch notes +10% nebo -10% na různých kouzlech. Snažili jsme se vyvážit povolání tak, jak jsme si představovali. V některých případech jsou změny dělány kvůli novému prostředí a lepším předmětům. V ostatních případech opravujeme problémy, které byly v Patchi 5.1. Co se týče talentů, stále jsme šťastní se změnou, která s Mists of Pandaria přišla. Uvědomujeme si, že některé talenty nebyly vyladěny nebo nebyly atraktivní. Na druhou stranu bychom chtěli, aby si hráči mohli opravdu vybrat, jaký talent chtějí. Poznámka: Účelem těchto článků chceme hráčům poskytnout všeobecný přehled změn pro Patch 5.2. Pokud chcete detailnější čísla, můžete si přečíst Patch notes.
http://media.wowfan.cz/MoP/patch_52/Class_Review/Class_Review_DeathKnight
Měli jsme tři hlavní cíle:
  • Vylepšit méně atraktivní talenty
  • Zlepšit kvalitu života Unholy Death Knightů
  • Poskytnout malé PvP vylepšení
Neměli jsme pocit, že Death Knight potřebuje mnoho velkých změn, takže jsme se snažili udržet cesty malých změn, hlavně v polovině expanze, takže uvidíte hlavně malé změny a bude jich méně než u jiných povolání. K vyřešení některých méně atraktivních talentů uvidíte menší vylepšení Death Siphon (dává větší poškození) a Conversion (využívá méně Runic Power) talentů. K vylepšení Unholy specializace jsme se museli vypořádat s problémem „osiřelých“ run. Unholy DK by měl například použít dvakrát Blood Boil, poté Scourge Strike. Zůstanou mu dvě Frost Runy, které nestačí pro Festering Strike. V novém patchi Icy Touch aktivuje Reaping, který umožní změnit Frost Runy na Death Runy. Také jsme umožnili Plague Strike aktivovat Frost Fever, abychom redukovali využívání Icy Touche. Změnili jsme kouzlo Summon Gargoyle, které nestojí žádnou Runic Power. Další změnou je síla Dreadblade. Přestože se domníváme, že Death Knight je dostatečně silný v PvP, souhlasili jsme se zpětnou vazbou od hráčů, kteří se shodli, že Strangulate má dlouhý cooldown. Cooldown jsme snížili a aby bylo vše v pořádku, snížili jsme cooldown i u Asphyxiate. Dále jsme si uvědomili, že první set bonus Tier 14 byl až tak silný, že by jej hráči mohli používat i v novém raidu, takže jsme tento set bonus upravili. Blood specializace je dle našich představ, avšak i přes tuto skutečnost jsme drasticky vylepšili Blood Parasite.
http://media.wowfan.cz/MoP/patch_52/Class_Review/Class_Review_Druid
Chtěli jsme:
  • Vylepšit méně atraktivní talenty
  • Mírně oslabit Feral Druidy v PvP
  • Mírně vylepšit Restoration Druidy v PvP a PvE
  • Upravit healing Non-Resto Druidům v PvP
Měli jsme problém s talenty, které byly atraktivní pouze pro nějakou specializaci. Zlepšení Cenarion Ward a Force of Nature snad poskytne řešení, které tyto talenty potřebují. Ostatní talenty, například Mass Entaglement, byly jen slabé pro všechny specializace. Feral Druidům jsme přidali cooldown na Cyclone, takže nebudou moci tak často využívat Cyclone, když budou mít Predatory Swiftness. Co se ovšem nemění, je léčení, které je s tímto kouzlem spojeno. Vyzkoušeli jsme také mnoho mechanik, které by zabránilo stackování opravdu velké rychlosti, avšak poté jsme uznali, že by se hráči cítili penalizování za výběr Feline Swiftness talentu. Skončili jsme tedy u toho, že se tento talent nestackuje s PvP set bonusem. Stále se také díváme na damage, které Feral Druid dělá, avšak zatím jsme neudělali žádné změny. Vylepšení Restoration léčení obsahuje také menší nároky na manu u kouzla Rejuvenation. Myslíme si, že Restoration Druidi trpěli hlavně kvůli štítům, které rozdávají Discipline Priesti, protože absorbování poškození je lepší než HoT léčení. Chceme, aby Druidi byli stále rovnocenní protivníci v léčení, takže jsme jejich léčení o 10% vylepšili přes Naturalist Passive. Rejuvenation je ikonou Restoration Druidů. I když nechceme, aby Druidi používali pouze jedno kouzlo, myslíme si, že se i tak málo využívá. Změnili jsme Wold Mushroom, které budou shromažďovat overhealing. Druid si bude moci zvolit, kdy houby bouchnou, aby docílil co nejlepšího efektu. Balance a Feral Druidi by měli v PvP pocítit lepší léčení, protože jsme povolili přeměnu 25% PvP Power na léčení (Restoration Druidi mají 50%).
http://media.wowfan.cz/MoP/patch_52/Class_Review/Class_Review_Hunter
Hunteři jsou v podstatě na dobré cestě. A to jak PvE, tak PvP. Chtěli jsme:
  • Vylepšit méně atraktivní talenty
  • Vylepšit Marksmanship
Stejně jako Death Knight je Hunter na solidní cestě a nemyslíme si, že by bylo potřeba velkých změn. To je také důvod, proč je změn u Huntera tak málo. Co se týče talentů, zjistili jsme, že Silencing Shot je příliš dobrý, takže jsme mírně zvýšili cooldown. U kouzel Binding Shot a Wyvern Sting jsme odstranili potřebný focus. Také jsme zjistili, že komunita nepoužívá Powershot, takže jsme ho upravili tak, aby mohl i hýbající se cíl. U kouzla Aimed Shot jsme snížili potřebnou dobu kouzlení a u Chimera Shot jsme zvýšili self-healing, takže by se Marksmanship měl hrát mnohem lépe, než doposud. Téměř každý Hunter cítil, že by se měl odstranit Glyph of Marked for Death. Udělali jsme z glyphu automatickou věc, takže není již potřeba glyph. Ten jsme odstranili a nahradili ho novým. Glyph of Liberation umožní vyléčení se o 5% po použití Disengage.


Naposledy upravil/a Astra 17.03.2013 v 18:07:47.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

djmetla
Patrik Hoffmann

djmetla je autorem 1114 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

milanko 26.03.2013 22:43

Fuj tie tiery su najškaredšie v historii wowka fakt otras.

Dandislol 26.03.2013 19:58

Hunter <3 Naj classa ;3

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet