V
patchi 5.3 nastanou poměrně velké změny v Pet Battles, přesněji řečeno v přesnosti útoků, zavedení Hit chance atp. Hlavním cílem těchto změn je možnost hráčů vidět trochu hlouběji do mechaniky soubojů a tím alespoň částečně zamezit nekontrolovatelné náhodě, na které jsou v současné době Pet Battles založeny. Nyní dokáže jeden miss zruinovat celý souboj, to se s patchem 5.3 mění. Jakmile se patch dostane na live servery, u všech schopností se objeví jejich „hit chance“, samozřejmě se tyto hodnoty můžou během souboje nadále měnit podle buffů a debuffů, které hit chance redukují, nebo naopak navyšují.
Další radikální změnou je odstranění základních 5% šance na dodge a zredukování šance na miss vůči vyšším levelům a to z 5% za level na 2% za level. V konečném výsledku to bude vypadat tak, že útoky, které by se měly trefit, se trefí. Neměl by tedy být problém bojovat s pety na vyšší úrovni pro lepší odměny.
V tahových strategiích, jako je tato, může být náhodnost velice zábavná, pokud je vytvořena správně. Kdyby ve hře nebyla náhodnost žádná, byl by výsledek souboje jasný již na začátku a všechny útoky atp. by byly předvídatelné ještě před prvním útokem.
Náhodnost často funguje nejlépe, když je nějakým způsobem přesně definovaná a optimalizovaná, například za attack power, doba trvání výměnou za menší šanci na hit atp. Většině útoků s vyšším útočným číslem již byla ubrána hit chance, což samozřejmě bude v dalším patchi viditelné.
S odstraněním základního dodge máme nyní vysoké číslo schopností, které mají nyní 100% šanci na hit.
Proto proběhly úpravy, kdy většina z těchto schopností dostala větší damage výměnou za snížený hit chance. Ale nebojte se, každý pet bude mít minimálně jednu schopnost, která bude mít výše zmiňovaný 100% šanci na hit.
Nakonec je třeba zmínit crit chance, která zůstává nepozměněna (v základu 5% chance, s 1,5x větší damage) a rozptyl damage v rozmezí 10% (např.: základní damage útoku je 200, díky tomuto zavedenému systému rozptylu může být výsledná damage v rozmezí 180-220). Tyto čísla zůstávají nezměněna, alespoň prozatím. Dát pořádný crit do nepřítele je prostě super pocit, tak proč to měnit. A rozptyl je jedním z pilířů náhodnosti, o jejíž důležitosti jsme se bavili již výše.
Co vy na to, jste spokojeni s připravovanými změnami?Naposledy upravil/a Astra 11.04.2013 v 20:51:21.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Ellendway 10.04.2013 09:39
Bože můj. Člověk přijde pozitivně naladěn do práce, zapne web a vidí, jak se tady hádáte. Uklidněte se, prosím.V jednom souhlasím. Seanito, ve hře je tolik věcí, které do ní nepatří a stejně to hráče baví / bavilo. Pet Battles není povinný, avšak mnoho lidí si užívá (jde to vidět i například na WoWprogress statistice). Co patří a nepatří do Lore jako takového bychom tady mohli dlouze debatovat. Jedno je ovšem jasné, nechápu, jak můžeš srovnávat něco jako Pet Battles s Lore. A ano, srovnáváš to.
seanito 10.04.2013 07:14
Cecil 09.04.2013 20:03
Sharz 09.04.2013 19:27
Muradin 09.04.2013 18:33
No nevím W4 to by musely vynechat děj ve WoW , který by jsme nezažili a nebo by to byl W4 a i datadiks do WoW ,ale to vážně teda nevím.Navíc W4 je tu ten problém , že ted jem věci ve WoW začali řešit my hráči a ti by se tam objevit nemohly možná jako pouhé jednotky.A Cerberos jako jak by si chtěl mít děj okolo Warcraftu 3? To jako by byly datadisky pořad to samé?Jak by jsi chtěl rozvinout W3? A zabíjení záporáků být musí lide chtějí raidy a navíc co by jsi chtěl rozvíjet třeba na Lich Kingovi to už vážně nevím a táhnout takhle třeba toho starého Lich Kinga do dalších datadisků?Tobě příde , že záporáci umírají , ale neuvědomuješ si kolik postav se zase v tom datadisku rozvíjí...A to , že nedaly do MoP žádného main bosse jako Lich King atd si myslím ,že je správné rozhodnutí konečně se jedná o válku a to je to na čem byl vlastně Warcraft postaven takže MoP je blíž než by se zdalo a taky mi to tak příde mnohem zajímavjejší.
Andros 09.04.2013 18:15
seanito 09.04.2013 15:08
Coxx 09.04.2013 14:55
cerberos 09.04.2013 14:36
Už by to zoufale chtělo WARCRAFT 4 opravdu,dyt děj okolo Pandarie,už je pěkně daleko od warcraftu 3
Muradin 09.04.2013 13:07
Myslím si , že to není pravda W3 skončil po TBC a Wotlku , protože to bylo vlastně pokračování W3 Frozen Throne a nevím jak by se to rozvinulo dál.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet