lduar je tajemná podzemní říše z ledu a kamene. Jeden čas to byla pevnost Storm giantu, ale ti jí nepostavili. Brann Bronzebeard věřil, že je to město titánů (že je to výrobní zařízení a vězení), jak napovídala architektura dvou chrámů v Northrendu, a dalších nalezištích, které trpaslíci našli (to proto, že obsahovali slovo "Uld"). Masivní budovy vyčnívající z vrchu a strany hor, mnohdy stokrát vyšší než člověk. Když Brann Bronzebeard objevil jako první tuto oblast, odkryla se mu část tajemství ukrývající se pod ledem a kameny. Myslel jsi, že to bude překrásné místo, ale to samé nemohl říci o okolí, protože mu bylo celé skryto. Vnitřek, který viděl, vypadal jako další vrchol. Nalezl tam osekanou směsici skály a ledu v rozích, kterou nemohla udělat jenom příroda. Vstup, který objevil, byl dobře ukrytý a ještě lépe hlídaný Crystal golemy. Nicméně velká část zařízení je nyní vidět nad zemí.
Uvnitř Ulduaru je velmi rozmanitá směsice tunelů, schodů a balkónů. Celé místo se zdá být vytesáno z masivní skály a mnoho částí je přírodou opravdu vytvořeno. Povrch tvoří neznámá směs hladkého, neupravovaného kamene a ledu, jako by to byla práce mistra sochaře, který nechal přírodu, aby dala kameni přirozený vzhled a jeho hloubku. Jedná se o předobraz mistrovské práce trpaslíků, kteří zde začali rozvíjet své umění, ale soudě podle vzhledu Ulduaru, měli před sebou ještě dlouho cestu k dokonalosti.
Když Brann objevil tohle místo, Storm giantu bylo tak málo, že se mohl potulovat sám, aniž by kdy na nějakého narazil. Věřil, že bude nejlepší, pokud se s nimi nesetká. Gianti jsou vymírající rasou, která se zoufale snaží vyhnout svému osudu. Zde se schovávají před Scourge, kteří je málem vyhladili v poslední veliké bitvě, kterou spolu tyto dvě rasy vedly a v Ulduaru přechovávají všechny důležité informace o své rase a o Titánech. Od doby objevení Ulduaru se Storm gianti přesouvají do Howling Fjordu.
Oficiální intro od Blizzardu
o tisíciletí zůstal Ulduar nerušen smrtelníky, daleko z jejich zájmů a zápasů. Přesto od jeho nedávného objevu měli mnozí velký zájem, k jakému účelu byl vybudován. Někdo ho považoval za město, které mělo zachovat slávu jeho stvořitelů; jiní ho považovali ze sklep obsahující nevyčíslitelné poklady, případně památky na mocné Titány. Taková tvrzení se ale hodně mýlila. Za bránou Ulduaru není žádné město, žádný historický poklad, ani žádné odpovědi na tajemství Titánů. Všechno, co mnozí zjistili, když se odvážili vkročit do Ulduaru, byl jen strach a obavy z toho, že ani mocní Titáni nedokázali zničit zlo, které se zde ukrývalo.
Pod prastarým Ulduarem se rozléhají děsivá slova Starého Boha, který zde předstíral svou smrt, aby se skryl před okolním světem: „Kráčejte opatrně nebo se toto vězení stane i vaší hrobkou.“
World of Warcraft
Ulduar leží uplně na severu Storm Peaku, je to zároveň i nejsevernější místo Azerothu.
Halls of Stone můžeme najít v západní části "ostrova", Ulduar leží na severozápadě, a Halls of Lighting na severovýchodě.
Najdeme zde také malé kempy Aliance a Hordy.
Jihozápadně od Halls of Stone leží Temple of Wisdom.
Intro z Ulduaru:
[odstavec]
Část 2
druhé části se zaměříme na jednotlivé bosse. Něco si o nich povíme, podíváme se na obrázky z Ulduaru (těch je opravdu hodně, určitě je na co se kouknout). Takže čtěte dál.
lduaru se nachází 14 bossů, hráči začínají ve venkovní části instance a musí se probojovat přes čtveřici bossů do titánského komplexu (Flame Leviathan, Ignis, Razorscale a XT-002 Deconstructor). Aby se hráči dostali k Yogg-Saronovi, finálnímu bossovi, budou muset zdolat většinu ostatních bossů. Algalon je dobrovolný souboj a jeho Hard-mode je opravdu těžký. Zde se musí každý připravit na častou smrt a následný wipe
Přehled bossů:
lame Leviathan je první boss na cestě Ulduarem, nachází se ve Formation Grounds. Většina hráčů v tomto souboji nemůže použít svoje ability, ale místo toho se používají obléhací stroje (siege vehicles) ke zničení bosse (podobně jako draci u Malygose ve třetí fázi). Zbytek Ulduaru není přístupný, pokud není Leviathan zničen. Hard mode vyžaduje, aby hráči zničili Flame Leviathana alespoň s jednou funkční věží, může jich samozřejmě být víc, maximálně však čtyři. Ještě předtím, než začne boj, si hráči vyberou jeden ze tří následujících strojů: Salveged Chopper, Salvaged Demolisher nebo Salvaged Siege Engie.
gnis the Furnace Master je v pořadí druhy boss napříč Ulduarem a můžete ho najít v Colossal Forge.
azorscale je třetí zastávkou v Ulduaru. Je to plated proto-drake, který přelétává nad svým hnízdem (Razorscale's Aerie), napříč Colossal Forge. Zdá se, že Razorscale je práce Lokenovo plánů s Veranusem.
T-002 Deconstructor je čtvrtý boss, uzavírající první část Ulduaru Formation Ground. XT-002 je potřeba zabít, abyste se dostali do dalších částí Ulduaru. Tento boj prověří skill a výbavu hráčů. Hard mode aktivujete kliknutím při změně fáze, kdy se objeví jeho srdce, které musíte zničit. Boss pak dává větší damage a speciální ability.
ssembly of Iron (neboli Iron Council) je již pátý boss, který brání hráčům v postupu dál. Nachází se v oblasti zvané The Asembly of Iron. Boj se stává ze tří bossů - Steelbreaker, Runemaster Molgeim a Stormcaller Brundir. Zabitím jednoho z nich dává ostatním malý enrage v podobě navýšení damage o 25% a přidává jim to speciální ability. Zabitím druhého ze tří bossů začíná poslední část nehledě na jejich schopnosti. Pro dokončení Hard modu je zapotřebí zabít Steelbreakera úplně naposled.
ologarn, strážce Shattered Walkway v centru Ulduaru, kde nejenom hlídá most, ale on sám je ten most, který vznikne po jeho zabití. V pořadí už šestý boss, který není kupodivu zase tak obtížný. Hráči nebudou bojovat jenom s bossem, ale i s jeho dvěma rukama, které po zabití spawnou pár earth elementálů, které by se měli tankovat a samozřejmě zabít. Kologarna jsme také mohli vidět v Ulduar traileru, když se snažil zabít Branna Bronzebearda, který objevoval záhady Ulduaru.
uriaya, která uzavírá druhou část The Antechamber of Ulduar je už sedmý boss. Přístup k ní se vám otevře po zabití Kologarna. Najdeme jí v místnosti kolem Observation Ring, který se rozprostírá za Shattered Walkway. Hráči si budou muset s jejím zabitím pospíšit, protože po 10 minutách dostane engare, a to na obě obtížnosti.
imiron je další překážkou na cestě za Yogg-Saronem. Najdeme ho v části zvané The Spark of Imagination. Boj se stává ze čtyř fází, připravte se na intenzivní healování, je to boj o přežití. V každé fázi používá Mimiron nějaký stroj nebo jiné zařízení. V první fázi to je MkII, ve druhé VX-001, ve třetí jednotka Aerial Command a ve čtvrté vstoupí do stroje složeného ze všech třech předchozích typů dohromady. V každé fázi musí být stroj zničen a po krátké mezifázi vstoupí Mimiron do dalšího. Na Normal mode mají hráči 15 minut na zabití bosse, jinak dostane berserkr a už ho asi nic nezastaví.
reya je již devátý boss v pořadí, boj s ní je podobný jako u Sarthariona na Hard mode (s více draky). Nachází se uprostřed údolí v Ulduaru, obklopená třemi starými národy, které mají jedinečné schopnosti, aby udělali boj těžším, jestliže se hráči rozhodnou nezabíjet je před bojem s Freyou.
horim, strážce The Clash of Thunder, je desátý boss Ulduaru. K poražení Thorima musí hráči projít dvě fáze. V první fázi si dělají cestu k Thorimovi skrz několik druhů trashe v aréně, ve druhé se vás ujme přímo Thorim osobně. První fáze je rozdělena na 3 minifáze (Jormungar > Iron Dwarves > Hallway). Thorim používá par abilit, aby vás zpomalil. On sám je chráněný Sheath of Lighting, takže je zbytečný snažit se mu ubrat zdraví, před absolvováním předchozích fází.
odir, čekající v Halls of Winter, je jedenáctý boss Ulduaru. Hráči jsou schopni porazit ho, ale nezabijí ho, škoda. Loot najdete ve Frozen Cheste v jeho komnatě.
eneral Vezax je dvanáctý boss Ulduaru. Najdeme ho v Descent into Madness, kde hlídá vězení samotného Yogg-Sarona. Classy s manou mají při boji uzamčený regen, ale mají šanci ji znovu získat zničením krystalů, které budou padat na zem (1000mana = 1000damage). Hard mode vyžaduje po hráčích, aby tyto krystaly nepoužili, což bude asi pěkně náročný boj.
lgalon the Observer je jenom na Hard mode. Ten největší problém je čas, který mají hráči na jeho zabití a trénování, je to jen jedna hodina týdně! Potom co se Algaon despawne, musíte čekat do dalšího týdne, než budete moct trénovat/zabít znovu.
Screeny:
ogg-Saron je finální, třináctý boss v Ulduaru. Jeho komnata se vám otevře po zabití Generala Vezaxe. Boj jako takový je poměrně náročný na organizaci celého raidu. Trochu připomíná boj s C'thunem. Více informací o Yogg-Saronovi si povíme v samostatném článku, který pro Vás připravujeme. Screeny:
Screeny napříč Ulduarem:
Iron Concourse
Iron Concourse
Iron Concourse
Iron Concourse
Iron Concourse
Formation Grounds
The Colossal Forge
The Colossal Forge
Razorscale's Aerie
Razorscale's Aerie
The Scrapyard
The Scrapyard
The Scrapyard
The Antechamber
The Antechamber
The Antechamber
The Antechamber
The Antechamber
The Antechamber
The Antechamber
The Antechamber
The Antechamber
The Assembly of Iron
The Assembly of Iron
The Archivum
The Archivum
The Antechamber
The Antechamber
The Antechamber
The Celestial Planetarium
The Celestial Planetarium
The Shattered Walkway
Central Room
Central Room
Central Room
The Halls of Winter
The Halls of Winter
The Halls of Winter
The Halls of Winter
The Halls of Winter
Central Room
Central Room
The Clash of Thunder
The Clash of Thunder
The Clash of Thunder
The Clash of Thunder
The Clash of Thunder
The Clash of Thunder
The Clash of Thunder
The Clash of Thunder
The Clash of Thunder
Central Room
Conservatory of Life
Conservatory of Life
Conservatory of Life
Conservatory of Life
Conservatory of Life
Conservatory of Life
Conservatory of Life
Central Room
The Corridors of Ingenuity
The Corridors of Ingenuity
The Corridors of Ingenuity
The Corridors of Ingenuity
The Corridors of Ingenuity
The Corridors of Ingenuity
The Corridors of Ingenuity
The Corridors of Ingenuity
The Spark of Imagination
The Spark of Imagination
The Spark of Imagination
The Corridors of Ingenuity
Central Room
Central Room
The Descent into Madness
The Descent into Madness
The Descent into Madness
The Descent into Madness
The Descent into Madness
The Descent into Madness
The Descent into Madness
The Descent into Madness
The Descent into Madness
The Descent into Madness
The Descent into Madness
The Descent into Madness
The Descent into Madness
The Prison of Yogg-Saron
The Prison of Yogg-Saron
The Prison of Yogg-Saron
Naposledy upravil/a Wrent 22.09.2009 v 23:42:50.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Wrent Adam Kučera
Wrent je autorem 1375 článků. Více článků tohoto autora najdete na
tomto odkazu.
Pro více informací navštivte profil tohoto autora.
Diskuze
kuliskovec 08.09.2011 15:27
já vím že tu C není ale nevěděl jsem kam jinam bych tuhle otázku napsal
Jerryky 07.09.2011 20:43
V Ulduaru ani C'thun není. Ale co se týče taktik na staré bosse... spíše ne, v dnešní době ani taktiku znát nemusíš.
kuliskovec 07.09.2011 19:13
dáte sem někdy taktiky na c thuna? nebo proste starsi takttiky?
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet