Na BlizzConu bylo ohledně World of Warcraft představeno mnohé. Od level squishe v nové expanzi přes změnu a opětovné přidání některých abilit a kouzel. Návratu se však také dočkají legendární předměty, a to ve dvou podobách. Z toho důvodu si dovolíme novinky ohledně legendárek v tomto článku rozdělit na dva body, jelikož se oba liší konečným důsledkem i efektem.
1) Nové legendárky
Ačkoli gameplay v Battle for Azeroth není tím úplně nejhorším, Blizzard v průběhu datadisku zjistil, že mu mnohdy chybí variabilita. (Díky i tomuto faktu přidávají do hry zpět některé class ability – viz výše.) Klíčový prvek v gameplayi tedy opět zaujmou legendární předměty, které classám a specializacím budou herní možnosti trochu alterovat. Princip fungování těchto legendárek bude zcela identický tomu v Legionu. Co se však změní, bude způsob získávání těchto předmětů. Blizzard uznal, že získávání legendárek v Legionu, které byly pro gameplay zcela nezbytné, bylo příliš založené na RNG, obzvláště v prvních stádiích hry, od čehož se nyní budou distancovat. Avšak systém, který legendárky tvořily, byl naopak velice slibný. Jak to tedy nyní bude s jejich získáváním?
Bude k tomu sloužit tzv. Domination Armor. Ve své podstatě se bude jednat o speciální materiál, který v kombinaci s dalšími materiály, jež budeme moci ve světě běžně najít, nám umožní si celou legendárku uzpůsobit. V podstatě se bude jednat o princip, na kterém nyní fungují punchcards v Mechagonu v souvislostí s item #167555 trinketem. Vše budeme provádět na speciálním místě zvané The Forge of Domination, která se bude nacházet ve věži Torghast. Podle zatím dostupných informací stačili vývojáři prozradit, že se zároveň jedná o místo, kde byl vykován legendární meč Frostmourne. (Jste taky nyní vyvedeni z míry? My také! Na toto téma již připravujeme článek. – pozn. redakce)
Blizzard si od tohoto systému slibuje víc a rád by jej oproti Legionu dovedl k dokonalosti. Zároveň uvedli, že to považují za jakousi alternativu všemi milovaného grindu Artifact Power.
2) Staré legendárky
Tento bod se týká legendárních předmětů, jako jsou například item #49623, item #19019, item #71086 a mnoho dalších. Vývojáři se rozhodli vyslyšet dlouhodobé přání mnoha hráčů ohledně relevantnosti starých legendárek mimo jejich použití v Timewalkingu. V příštím datadisku se budou veškeré legendární předměty dát transmognout. Dle našich domněnek se k tomuto kroku Blizzard rozhodl i z toho důvodu, že demon hunteři v tomto měli výjimku, jelikož díky achievement #11869 se mohou item #32837 stát součástí jejich outfitu už delší dobu.
Vítáte tyto chystané změny? Co říkáte na návrat upraveného systému legendárek z Legionu?
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Batole 04.11.2019 21:07
Byla na Blizzcone vůbec řeč o PvP? Změny, war mode a tak dál? Přijdeme, že letos na PvP nějak zapomněli. Doufám, že WM hodí do kytek.
Batole 04.11.2019 21:07
Přijde mi*
Zullis 04.11.2019 21:31
Bylo řečeno, že War mode bude fungovat tak jak doposud. Což znamená, že budeš jen vybírat zda chceš na svém serveru frčet PvP, nebo PvE, ale teoreticky místo stran horda a alliance to tedka bude rozdělené v oblastech Shadowlands na to k jaké frakci se tam připojíš a podle toho budeš k ostatním nepřátelský, protože i bylo řečeno, že frakce tam bojují o svou dominanci. Což by možná hráče rozdělilo na 4, či aspoň 2 nové strany a trošku víc world PvP oživilo. A kdyby se Blizz víc odvážil mohlo i být nové BG třeba těch 4 frakcí o třeba dominanci něčeho, což by i přidávalo na tom, co vše za spell výhody každá frakce z těch 4 nabízí. Pokud zůstanou jen stále u horda vs alliance, tak mě zklamou
Batole 04.11.2019 21:57
@Zullis To zní dobře s těmi frakcemi! Díky!
svina 04.11.2019 15:09
Takže zase retcon? Legendární meč, který má kolem sebe kult jako žádná jiná zbraň, skutý na nejzvláštnější místě a hádej co, je rozbit "obyčejným" Ashbringerem. Tohle Blizzu nikdy neodpustím.
Zullis 04.11.2019 17:19
Tohle tak trošku je o úhlu pohledu. Z hráčského se to jeví jako skutý na nejzvláštnějším místě, ale to místo je jen pro náš pohled zvláštní, protože my ho neznáme. A spíš jde o to, co je zdrojem moci toho artefaktu, protože v univerzu jde o to kdo, nebo co jakou mocí je nasycen a v jaké míře. Frostmorne je poháněný možná runama, které jsou nějakou magii smrti, zatímco Ashbringer je poháněný crystalem, který se jeví jako srdce, nebo kus Naaru a vládne světlem. Jestli má smrt, nebo světlo větší kult je dost na hraně porovnávat. Zvláštní může být původ Frostmourne a run na jeho povrchu, ale taky původ Naaru o kterých se zatím moc neví, tak jako o jejich spojitosti s Elune, která podle všeho má mít taky svůj příběh rozšířený v Shadowlands díky Tyrande. Myslim že blizz už dobře zvažuje své kroky jakým způsobem v univerzu vše představí. Jde jen obdivovat často jak vše dovede Blizzard zahalit tajemstvím, aby se člověk divil a v první dojem vždy nechápal.
svina 04.11.2019 19:54
@Zullis Kult jsem myslel metaforicky, navíc pokud bysme měli jít do důsledků, tak stín je přesný opak světla, takže se měly rozbít navzájem nebo vůbec. S tím jak moc je artefakt nasycen.. wtf to myslíš vážně?! A Blizz už dávno dělá píčoviny. Lore už dávno připomíná soup operu, vytváří nesmyslné retcony, aby jim to šlo do krámu. Ach jo, když si vzpomenu na Zrod Hordy, to byla jiná liga.
Zullis 04.11.2019 20:44
@svina Stín možná, ale ne smrt, která je obsažena ve Frosmourne. Smrt je opakem života, která by se snad mohla rovnat sekeře, kterou dostal Broxigar od Cenaria, která zranila Sargerase. Světlo a temnota se v univerzu jeví jako primární síly oproti životu a smrti, takže to, že Frostmourne neustál moc světla by smysl pak dávalo. A jak moc je nasycen, snad příkladem všichni hráči každého levelu si ve hře rovni nejsou, ne? Nebo Sargerasuv meč a moc v něm, kterou muselo porazit víc mocných artefaktů Azerothu, aby zabránili rozšiřování toho jedu. Vše dovede v lore dávat smysl, jen další věc je zda to někdo nějak dovede pochopit, nebo ne. Ostatně jako cokoliv jiného v normálním životě, co někdo nepochopí, pak je pro něj hloupost. Zrod hordy a tyhle základy jsou hold pro ty jednoduchší jen, co nechtějí se rozvíjet ve vědění a jsou seklí v minulosti. Pak si klidně mysli to, jak Blizz kazí lore.
svina 04.11.2019 22:49
@Zullis Jo, tak ty jsi hodně jinde. Proč pak dk dávaj shadow dmg místo nějakého "death dmg"? Nehledě na fakt, že dk byl vždycky protiklad paladina. Když Cenarius takhle vyrábí mocné artefakty, proč je nevyrábí na počkání? Otázky, samé otázky. No hlavně, že my jednodušší zpátečníci to nechápame. Ten příklad s tím levelováním, to je úplně k pláči, vůbec jsi nepochopil, co ta mechanika představuje, což bude zjevně tím, že jsi nikdy nehrál žádnou deskovku. A zjisti si prosím ve výkladovém slovníku, co znamená sytý/být nasycen/sytost, asi nechápeš co to znamená.
Zullis 05.11.2019 00:21
@svina A je řeč o využívání magie DK, nebo o magii ve Frostmourne? Ale to je jedno. Doporučuju si přečíst o magii univerza a mrknout i na obrázek tam a zamyslet se - https://wow.gamepedia.com/Magic . Světlo a temnota jak sem uvedl jsou primární síly, které jsou v balanci rozděleny a temnota prostupuje i magii smrti a svým způsobem i chaosem, který se snaží vesmír rozvracet a tím živí smrt. Zatímco život bez světla by nebyl, dovede ho světlo i léčit a pořádek ho chrání a tím živí rozpínání života. Z hlediska magie pokud Frostmourn byl stvořen smrtí, pak prostě něco co bylo tvořeno čistě jen světlem by bylo ve výhodě. Magie v univerzu jsou dost složitě provázané a dost možná v každé magii je v malé či větší míře každá nějakým svým způsobem a je jasné, že jedno se pořádně pokazit, pak padá celý systém. To co způsobila Sylvanas a co vše zjistíme i okolo Frostmourne se uvidí, všechno bude určitě objasněné postupem času. Každopádně nebudu Blizz hanit kvůli nečemu co nechápu, protože jsem se nad tím pořádně nezamyslel všema dostupnýma faktama, které v určitém čase někdy blizzard přednesl. O Broxigarově sekeře taky se moc neví, jak přesně vznikla a zda nepomohla i Elune třeba, která je matkou Cenaria. Sekera byla stvořena úplně v jiném čase někdy při válce prastarých, když ještě říše nočních elfu byla v rozkvětu a Elune měla nejspíš daleko větší moc, než má ted.
svina 05.11.2019 10:28
@Zullis Magie v runeblades je stejná, jako co používají dk. Protože, guess what, Arthas je vytvářel podle svého obrazu. Tvé domýšlení lore je neuvěřitelné. A navíc naprosto stupidní a mylné. Rozepisovat dlouhé odstavce tu nemá smysl, protože ty žiješ ve svých zbloudilých představách a meleš si svoje sračky pořád dokola. S hlupákem jako ty, se prostě diskutovat nedá.
Zullis 05.11.2019 10:58
@svina Ano, rozepisovat se v dlouhých odstavcích nemá smysl s někým kdo podléhá egu, o čemž like pro své příspěvky a dislike pro mé dost i vypovídá, stejně jako tvé vyjadřování. Očividné je jen to, že nemáš dostatek faktů a sám nevíš o čem píšeš, protože runeblades není jen pro DK vlastní, ti jen svázali svou magii runama do těch zbraní, stejně tak Arthas nemá nic společného s vytvořením Frostmourne , které podle všeho vytvořili Nathrezimové.
LaCryCZ 05.11.2019 14:47
@svina Tím že někoho budeš urážet své názory nepodopříš. Naopak jako hlupák pak vypadáš ty.
Throx 04.11.2019 12:21
Za mna super mozes si postavit vlastnu legendarku iba vdaka farme konec rng systemu aj vo weekly truhlach budes mat na vyber z 5-6 itemov takze za mna uplne im davam palec hore konecne pochopily ze RNG je nahovno zacinam pocitovat stejne pocity ako pri oznameni legionu 😀
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet