Toto je úplně první screenshot z WoW, který ještě využívá Warcraft III engine. Můžete vidět, že skromné začátky WoW nebyly nic jiného než nascriptovaná modifikace Warcraftu III.
Takto vypadala hra v roce 1999, v testovacím městě pojmenovaném Valguard. Téměř nic z této grafiky nebo kódu hry se do dnes nezachovalo a kdo byl Malbourn nikdo netuší.
Další z velice raných screenshotů pořízených během vývoje.
Tohle jsou WoW rasy v roce 2000, můžete vidět, že design nemrtvých se dost změnil.
Úplně první verze okna pro výběr postav vytvořená Aaronem Kellerem. Všimněte si, že původní verze měla jen 6 ras, trollové a gnomové byli přidáni až později během vývoje.
Toto je jeden z prvních verzí modelů pro Troll female.
První test tzv. "lítáků". Gryfoni ještě neměli animaci, a proto vidíte člověka na Wyverně.
Hail to the King, Baby - toto je den vzniku Cairna Bloodhoofa.
Juggernaut z Deadmines byl původně venku, ale později byl přesunut do jeskyně.
Na obrázku vidíte úplně první "design" pro Arathi basin. Jeffrey Kaplan kvůli ní jeden rok nejel na herní konferenci E3, z čehož si tým dělal srandu a pojmenoval mapu "Atari" podle známého vývojáře her.
Zde můžete vidět již samotné modelování "Atari" mapy.
12. srpna 2004, to je den, kdy se zrodila Onyxia. Finální model ale stále ještě neexistoval. Roman Kenney nakonec vytvořil finální model, který se dostal do hry: on vytvořil model a Geoff Goodman vytvořil souboj.
První testovací raid proti Onyxii. Všimněte si obrovského šípu (?) v jejím krku.
Jedna z prvních map Kalimdoru. Zóny jsou červeně a dungeony žlutě.
A tohle je úplně první Molten Core raid. Molten Core raid měl být původně odstraněn, což by znamenalo, že jediný raid při releasu by byla Onyxia. Zóna už ale byla vytvořena Johnem Staatsem (původně jako součást Blackrock Depths). Scott Mercer a Jeffrey Kaplan raid ale zachránili tím, že ho dodělali v méně než jednom týdnu.
První test Blackwing Lair. Proč mobové útočí na bosse?
Ruiny Lordaeronu. Původní Undercity mělo být na povrchu a ukazovat rozbitou lidskou architekturu. Grafici ale trvali na tom, že chtějí vytvořit něco speciálního pro "nemrtvé".
Jedna z prvních verzí Cthuna, hlavního bosse Ahn'Qiraj.
A toto je původní Outland, který měl být v první verzi World of Warcraft jako obyčejná zóna.
A když už jsme u těch screenshotů, tak toto je původní 60 členný tým Blizzardu, který spustil hru v roce 2004. Většinu času ale hru vyvíjelo méně než 50 lidí.
Naposledy upravil/a Wrent 11.06.2015 v 14:57:15.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Rreezznniikk 16.06.2015 22:11
Drood 16.06.2015 15:52
Rreezznniikk 15.06.2015 15:32
Já je mám odjinud, ale to je jendo. Popravdě až teď jsem si všimnul velké zajímavosti u obrázku z 12. srpna 2004 - Onyxia, pozná někdo co to má v action baru v předposledním políčku ? :-)
Bellatrix 12.06.2015 01:11
orbitaak 11.06.2015 17:36
nechcem hučať.. ale tieto screeny rozhodne siesu čerstvo nazdieľané.. U reznika som ich videl už sakra dávno
Wrent 11.06.2015 14:57
Wrent 11.06.2015 14:56
bulljoker 11.06.2015 12:27
u těch character screenů máte prohozený texty. 4 a 5 obrázek
bulljoker 11.06.2015 12:25
http://wowfan.tiscali.cz/clanky/uplne-prvni-screenshoty-z-prvni-verze-world-of-warcraft/1/
bulljoker 11.06.2015 12:24
ten odkaz nefunguje ale dík
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet