Od spuštění nové expanze se snažíme opravovat chyby, ovšem ani náš tým, který se stará o povolání a podpůrné systémy, nezahálí a snaží se sledovat zpětnou vazbu hráčů, kterou mohou využít a případně něco upravit pomocí hotfixů. V posledních dnech jsme například upravili základní počet Soul Shardů u warlocků na 3 a snížili dobu nabíjení. Také jsme snížili základní cooldown Colossus Smash u Arms warriorů na 30 vteřin, abychom trochu zmírnili dopad na DPS v případě, že selže Tatician a neresetuje se cooldown. V posledním vývojářském Q&A, který proběhl minulý týden, jsme nakousli i téma vyvážení povolání v Legion. Navrhli jsme, že se na některé ze změn podíváme a nahrajeme je pomocí hotfixů do konce tohoto týdne. Nicméně, po dalším zvážení všech dostupných informací a možností jsme se rozhodli, že je stále moc brzy na to, abychom povolání upravili. Endgame World of Warcraft obsahuje mnoho aktivit, včetně nejrůznějších raidových soubojů na rozdílných obtížnostech, náhodné dungeony, Mythic dungeony (standardní a vylepšení pomocí Keystone), herní úkoly a samozřejmě také arény a battlegroundy. Současná hra odkazuje na poslední změny, které byly dostupné v beta testování, včetně toho, jak fungují všechna povolání. Mnoho hráčů na maximální úrovni hraje specifickým stylem: běhají v dungeonech a více než na úspěšné dokončení dungeony se soustředí spíše na efektivitu a dobu, kterou tam stráví. Hráči se naučili souboje, a jakmile vkročí do Heroic nebo Mythic dungeonů, soustředí se na to, aby vše dokončili co nejrychleji. Není tedy překvapením, že se v dungeonech hráči soustředí hlavně na AoE/Cleave poškození, které skvěle funguje hlavně ve skupinách o čtyřech nebo pěti nepřátelích. V několika dalších týdnech se budeme soustředit na upravení některých věcí, které budou obsahovat faktory jako například potřebu splnit single-target DPS u Ursoca, starat se o chapadla Il’gynoth v Emerald Nightmare nebo úspěšně přerušit Odynův Stormforged Obliterator v Halls of Valor. Pro další změny musíme vyčkat, až budou dostupná data z end-game, abychom mohli pracovat na úpravě dalších věcí. To znamená, že musíme počkat na konec prvního týdne raidování a Mythic Keystone dungeonů. Mezitím ovšem budeme sledovat několik změn, které chceme provést: již brzy plánujeme nahrát hotfix, který redukuje poškození, které udělují tankové (ti by měli mít možnost efektivně zabíjet nepřátele, ovšem často se stává, že jejich poškození cílů je mnohem větší než od čistých DPS povolání). Změnou projde i výše zmíněné AoE, a to hlavně u Windwalker monků (Strike of the Windlord) a Havoc demon hunterů (Fel Barrage). Tyto specializace budou stále skvělou volbou pro AoE, ovšem nebudou až tak moc dominovat nad ostatními. Do budoucna chceme dosáhnout toho, aby si každý vybral povolání a specializaci, kterou chce opravdu hrát. Samozřejmě budou místa, ve kterých bude dané povolání a specializace slabší, ovšem budou i místa, kde bude vynikat. Všechny tyto rozdíly by ovšem neměly být nijak velké a viditelné. Stále budeme pokračovat s analyzováním všech dat a zpětné vazby hráčů, abychom mohli provádět potřebné změny. Ty ovšem přijdou nejdříve příští týden. Děkuji vám za trpělivost.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
midder 21.09.2016 15:47
midder 21.09.2016 15:46
Já bych trošku ubral dmg co dává holy padalin, protože je podle mě blbost aby točil více než kdokoli v partě. Ono když si holy paladin dokáže vytočit přes 200k dps na single targetu a já s fury warrem dám sotva 200k dps (žádné cd a single target s 847ilvl)tak je asi něco špatně.
Bucho1989 21.09.2016 15:02
A retri paladin sa kedy docka zvysenia dps a hlavne to aoe? lebo proc na divine purpose je biedny
barrny 21.09.2016 14:03
A co retro palati, kdy z nich konecne budou rovnocena dps, proti jinym klasam, asi nikdy
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet