V tomto článku se podíváme na identitu, nový systém soubojů a nová podstatná kouzla každé specializace warriorů. Mnoho novinek bude úzce souviset s novou herní mechanikou, s Artefakty.
Warrioři jsou ztělesněním nebojácných bojovníků, kteří na bitevním poli dodávají odvahu svým spojencům a budí zoufalství v nepříteli. Jsou to experti na boj zblízka a disponují neuvěřitelnou silou a zručností, která jim pomáhá v první linii přežít.
Jedním z cílů datadisku Legion je rozšířit přizpůsobivost warriorů prostřednictvím talentů, tedy hlavně pro Arms a Fury specializace. Možná se vám bude zdát, že výčet schopností je opravdu malý, avšak nenechte se zmást, vše se dožene pomocí talentů. Obě specializace mají 5 talentů, které jim dodávají schopnosti. Samozřejmě se můžete těšit na oblíbené schopnosti jako Overpower, Heroic Strike a Opportunity Strike. Vrátí se klasiky jako Avatar, Dragon Roar, Storm Bolt a objeví se i několik nových talentů.
Charakterové rysy Arms warriorů fungovaly dobře již ve Warlords of Dreanor, avšak nyní je zde prostor pro další cesty, kterými se může hráč vydat. V Legion se otevřelo mnoho možností právě díky talentům. Z Mastery budou čerpatMastery: Colossal Might, jenž zvýší efektivitu Colossus Smash. Regenerace, resp. získání Rage zůstává stejné a warrior čerpá Rage pomocí automatických útoků (auto-attack).
Zde jsou základní schopnosti Arms warriorů:
Fury warrior je velkolepým bojovníkem, který v Legion dostane více pozornosti. Aby Fury byl opět obávaným zabijákem, bude posíleno jeho získání Rage a možnost lepšího využití Rampage. Enrage bude mnohem silnější, bude zdvojnásobovat rychlost útoku, takže bude snazší získat Rage, která většinou přichází z automatických útoků. Bude posílené také poškození nepřítele pomocí Mastery a stejně jako u Arms warriora bude možno hrát Fury warriora různými styly, a to hlavně díky talentům.
Některé ze základních schopností a útoků Fury warriora:
Protection warrior má ve hře své místo a dokládá to tím, že byl u zrodu tankování. V Legion se u Protection warriorů dolaďují pouze detaily a mechanika soubojů. Velkou překážkou byly schopnosti Shield Block a Shield Barrier, z toho důvodu byl Shield Barrier nahrazen novou schopností, Ignore Pain. Tato schopnost výrazně zredukuje příchozí poškození a funguje jako primární obrana. Pokud jde o získání Rage, budou ji získávat klasicky pomocí příchozího poškození, jako to bylo doposud.
Jelikož má Protection warrior mnoho schopností, jsou rozdělena do dvou kategorií – útočné a obranné:
Warrioři jsou ztělesněním nebojácných bojovníků, kteří na bitevním poli dodávají odvahu svým spojencům a budí zoufalství v nepříteli. Jsou to experti na boj zblízka a disponují neuvěřitelnou silou a zručností, která jim pomáhá v první linii přežít.
Jedním z cílů datadisku Legion je rozšířit přizpůsobivost warriorů prostřednictvím talentů, tedy hlavně pro Arms a Fury specializace. Možná se vám bude zdát, že výčet schopností je opravdu malý, avšak nenechte se zmást, vše se dožene pomocí talentů. Obě specializace mají 5 talentů, které jim dodávají schopnosti. Samozřejmě se můžete těšit na oblíbené schopnosti jako Overpower, Heroic Strike a Opportunity Strike. Vrátí se klasiky jako Avatar, Dragon Roar, Storm Bolt a objeví se i několik nových talentů.
Arms
Charakterové rysy Arms warriorů fungovaly dobře již ve Warlords of Dreanor, avšak nyní je zde prostor pro další cesty, kterými se může hráč vydat. V Legion se otevřelo mnoho možností právě díky talentům. Z Mastery budou čerpatMastery: Colossal Might, jenž zvýší efektivitu Colossus Smash. Regenerace, resp. získání Rage zůstává stejné a warrior čerpá Rage pomocí automatických útoků (auto-attack).
Zde jsou základní schopnosti Arms warriorů:
- Mortal Strike
- 20 Rage, Melee range, Instant, 6 sekund cooldown.
- Útok, jenž výrazně poškodí nepřítele a snižuje účinnost léčení po dobu 10 sekund.
- Slam
- 15 Rage, Melee Range, Instant.
- Uhodí protivníka a způsobí mu průměrné poškození.
- Colossus Smash
- Melee Range, Instant, 45 sekund cooldown.
- Rozbije brnění nepřítele, způsobí mu obrovské poškození a zvyšuje další poškození o 20 % po dobu 6 sekund.
- Execute
- 10 Eage, Melee Range, Instant.
- Útok, který způsobuje silné poškození cíle. Pro mnohem silnější poškození zkonzumuje dalších 30 Rage. Použitelné pouze na cíle, které mají méně než 20% Hit Points.
- Tactician
- Pasivní
- Slam, Whirlwind a Execute má 20 % šanci resetovat cooldown útoku Colossus Smash.
- Mastery: Colossal Might
- Zvyšuje poškození Colossus Smash o 50 % a zvyšuje další poškození cíle o 50 %.
- Titanic Might
- Pasivní.
- Zvyšuje trvání Colossus Smash o 200 %, ovšem snižuje jeho účinnost o polovinu.
Fury
Fury warrior je velkolepým bojovníkem, který v Legion dostane více pozornosti. Aby Fury byl opět obávaným zabijákem, bude posíleno jeho získání Rage a možnost lepšího využití Rampage. Enrage bude mnohem silnější, bude zdvojnásobovat rychlost útoku, takže bude snazší získat Rage, která většinou přichází z automatických útoků. Bude posílené také poškození nepřítele pomocí Mastery a stejně jako u Arms warriora bude možno hrát Fury warriora různými styly, a to hlavně díky talentům.
Některé ze základních schopností a útoků Fury warriora:
- Bloodthirst
- Melee Range, Instant, 4.5 sekund cooldown.
- Útok na cíl v krvežíznivém šílenství. Útok způsobí průměrné poškození, přidá 10 Rage a obnoví 5 % zdraví warriora.
- Bloodthirst má navíc 40 % šanci na kritický úder.
- Enrage
- Pasivní
- Kritické poškození Bloodthirstem nebo aktivování Berserk Rage způsobí Enrage, který zvyšuje rychlost útoků o 100 % a zároveň zvedá obdržené poškození o 30 % na 6 sekund.
- Raging Blow
- 10 Rage, Melee Range, Instant.
- Mohutná rána oběma zbraněmi, která udělí cíli silné poškození. Je možno využít, pouze když má warrior Enrage.
- Rampage
- 50 Rage, Melee Range, Instant.
- Rozpoutá sérii pěti brutálních úderů ve 2 sekundách, které udělí cíli masivní poškození.
- Rampage vždy poškodí cíl stejně, jako kdyby byl aktivní Enrage.
- Execute
- 30 Rage, Melee Range, Instant.
- Útok, jenž způsobuje silné poškození cíle. Použitelné pouze na cíle, které mají méně než 20 % Hit Points.
- Mastery: Unshackled Fury
- Zvyšuje celkové poškození při aktivním Enrage o 28 %.
- Frenzy
- 15 Rage, Melee Range, Instant.
- Zuřivě zasáhne cíl, udělí průměrné poškození a zvýší Haste warriora o 5 % na 10 sekund. Může být až zpětinásobeno.
Protection
Protection warrior má ve hře své místo a dokládá to tím, že byl u zrodu tankování. V Legion se u Protection warriorů dolaďují pouze detaily a mechanika soubojů. Velkou překážkou byly schopnosti Shield Block a Shield Barrier, z toho důvodu byl Shield Barrier nahrazen novou schopností, Ignore Pain. Tato schopnost výrazně zredukuje příchozí poškození a funguje jako primární obrana. Pokud jde o získání Rage, budou ji získávat klasicky pomocí příchozího poškození, jako to bylo doposud.
Jelikož má Protection warrior mnoho schopností, jsou rozdělena do dvou kategorií – útočné a obranné:
- Útočné schopnosti
- Devastate
- Melee Range, Instant.
- Přímý útok, který způsobí mírné poškození.
- Davastate má 30 % šanci na resetování cooldownu Shield Slam.
- Revenge
- Melee Range, Instant, 9 sekund cooldown.
- Rozmáchne se v širokém oblouku, čímž způsobí silné poškození všem nepřátelům před warriorem.
- Generuje 4 Rage.
- Pokud se warrior vyhne (dodge) nebo odrazí útok (parry), bude cooldown Revenge resetován (maximálně jednou za 3 sekundy).
- Deep Wounds
- Pasivní.
- Devastate a Revenge způsobí silné krvácení cíle po dobu 15 sekund.
- Efekt je zrušen, pokud cíl dosáhne plných Hit Points.
- Thunder Clap
- Dupnutím do země udělí warrior průměrné poškození všem nepřátelům ve vzdálenosti 8 yardů a zpomalí jejich pohyb o 50 % na 10 sekund.
- Shield Slam
- Melee Range, Instant, 9 sekund cooldown.
- Uhodí cíl štítem a způsobí mu tak silné poškození.
- Generuje 6 Rage.
- Heroic Strike
- 30 Rage, Melee Range, Instant.
- Okamžitě udělí průměrné poškození.
- Tato schopnost není na globálním cooldownu.
- Obranné schopnosti
- Shield Block
- 10 Rage, Instant, 12 sekund dobíjení, 2 nabití.
- Zvedne štít, se kterým blokuje všechny útoky na blízko (melee) v 6 sekundách. Dokáže blokovat i kritické útoky.
- Shield Slam uděluje o 30 % větší poškození, pokud je Shield Block aktivní.
- Ignore Pain
- 40 Rage, Instant.
- Schopnost ignoruje 90 % z dalších (25 % maximálního počtu Hit Points) poškození, které může obdržet, z jakéhokoli zdroje.
- Spell Reflection
- Instant, 25 sekund cooldown.
- Zvedne štít a odrazí všechna kouzla, která jsou na něj seslána, dále redukuje poškození magickými (magic) kouzly. Trvá 5 sekund, nebo dokud není nějaké kouzlo odraženo.
- Mastery: Critical Block
- Zvyšuje šanci na blokování útoku o 10 % a blokování kritického útoku o 30 %.
- Také zvyšuje rychlost útoků (attack power) o 20 %.
- Shield Discipline
- Pasivní.
- Shield Slam prodlužuje trvání Shield Block o 2 sekundy.
- Shield Block zvyšuje poškození způsobené pomocí Shield Slam o 30 %.
» ZPĚT NA SEZNAM POVOLÁNÍ «
Naposledy upravil/a Bellatrix 14.11.2015 v 23:55:05.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Bellatrix 14.11.2015 23:55
Uruquiora 14.11.2015 22:33
Uruquiora 14.11.2015 22:32
A ještě Raging Blow a Rampage máte prohozený.
Uruquiora 14.11.2015 22:30
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet