Mists of Pandaria Cinematic Trailer

http://media.wowfan.cz/mopcinematic
Jedním z hlavních motivů Mists of Pandaria bude válka mezi Aliancí a Hordou, která přináší zkázu na mírumilovnou Pandarii... A tento konflikt je i hlavním motivem velmi očekávaného cinematic traileru k Mists of Pandaria, který byl právě teď odhalen a vy ho můžete vidět na našem webu i youtube kanálu! (a nechybí ani špetka vtipu)
České titulky zapnete kliknutím na tlačítko v ovládací liště uprostřed.

Naposledy upravil/a Wrent 16.08.2012 v 15:28:36.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

milanko 18.08.2012 09:10

Ellendway teba nikto nepresvedčí že blizz je firma farma ktorú hrači nezaujimajú wowko bude mať ešte jeden datadisk a bude free to play aby nebolo pridaju nejaku rasu alebo nič blizzard kašle na hráčov je jedna z najhoršich firiem nemôže si zobrať Valve? Ta sa ku hráčom správa super jej hry su najlepšie a originálne a nie prepadaky

Ellendway
Machinima Tools podporuje změnu .m2, stačí mít developers build, který asi nezískáš.Jinak na otevírání .m2 souborů stačí bohatě obyčejný .MPQ editor. A vím, o čem mluvím, protože to u dataminingu děláme běžně. Věčně nahrazujeme textury u nových itemů nebo modelů za jiné, aby vše fungovalo. I když si nedělal pouze reskin, tak to stále není kompletní hra jako taková. Domeček ti do hry dá i hloupý Game Master na free serveru pomocí příkazu. Já ti to neberu, odvedl jsi zajímavou práci, ale nebyl to v podstatě celý datadisk. A co se týče Blizzardu... proč by měli mít více lidí? Aby šlo více her ven? Důvod? Zatím stíhají vše jak mají a termíny celkem dodržují. Alespoň co se týče Warcraftů. Většina studií má vlastní interní testery, ale proč platit za něco, co můžeš mít zdarma v podobě obrovské komunity, která je ochotná trávit celý den ve hře? Sám dobře víš, že ty děláš nebo jsi dělal to samé.

Kasiny 18.08.2012 08:09

Mě parádně zamrazí pokaždé, když ten panda říká. ''Why do we fight? To protect home and family.''

18.08.2012 05:20

podle mne to je dost vanilovo tbc datac akorat s par vecma navic, world pvp v pandarii jelikoz lidi budou expit kousek od sebe coz u licha nebo cata neslo ani poznat kdyz budeme mit stesti tak to bude jak ve vanile budete si v klidu expit a do zad vam bude nabihat 10 aliku kazdy 3 vteriny a farmit na vas honory navic tu neni zadny spolecny mesto jen dve budovy proti sobe, lidi si nebudou moct hned za valory koupit eq, a budete muset delat repku starym zpusobem a ne farmeni pres tabardy, nevim co vic lidi chcou dit se blizazrd vratil zpatky vic nez se zda akorat si to chce vsechny veci poskladat dohromady a ne vybyrat si veci co se nelibi a furt dokola je opakovat aniz by si vsiml ze tam je spousta veci ktera byla predtim, jinak doufam ze ti co si furt stezujou ze uz to nebudou hrat jaka je to hovadina tak ze tak udelaji a vypadnou odsud aspon bude min kretenu ktery budou srat ve hre

soumrak 17.08.2012 23:01

Ellendway
A co se týče Blizzardu... proč by měli mít více lidí? Aby šlo více her ven? Důvod? Zatím stíhají vše jak mají a termíny celkem dodržují. Alespoň co se týče Warcraftů.
Tam je dulezita ta cast: Alespon co se tyce Warcraftu. Blizz totiz jako super skrta ma dva graficke tymy na tvorbu Diabla, Starcraftu i WoW -> Starcraft ceka na datadisk, ktery mel po roce vyjit uz roky 2 a vzhledem k tomu, ze se ocekava dalsi odklad, tak se na datadisk k SC 2 bude cekat roky 3 (coz vzhledem k obsahu datadisku je vice nez zklamanim). Verim, ze je mnoho lidi z noveho datadisku nadseno, ze se jim libil i novy cinematic (ktery mi prisel jako parodie na kung-fu pandu, ktera sama o sobe paroduje kung-fu) a ze si hru uziji. Kdyz vemu v potaz slozitost a rozmanitost pribehu puvodniho W III a jeho rozvijeni pres classic, TBC a ukonceni ve WOTLK tak mne Cata i MoP silene mrzi -> stret Hordy a Ally jako hlavni napln datadisku? Really? Nebylo to tu porad, jenom okoreneno dycky hlavnim zaporakem?

Rreezznniikk 17.08.2012 20:34

Ellendway
Machinima Tools podporuje změnu .m2, stačí mít developers build, který asi nezískáš.Jinak na otevírání .m2 souborů stačí bohatě obyčejný .MPQ editor. A vím, o čem mluvím, protože to u dataminingu děláme běžně. Věčně nahrazujeme textury u nových itemů nebo modelů za jiné, aby vše fungovalo. I když si nedělal pouze reskin, tak to stále není kompletní hra jako taková. Domeček ti do hry dá i hloupý Game Master na free serveru pomocí příkazu. Já ti to neberu, odvedl jsi zajímavou práci, ale nebyl to v podstatě celý datadisk. A co se týče Blizzardu... proč by měli mít více lidí? Aby šlo více her ven? Důvod? Zatím stíhají vše jak mají a termíny celkem dodržují. Alespoň co se týče Warcraftů. Většina studií má vlastní interní testery, ale proč platit za něco, co můžeš mít zdarma v podobě obrovské komunity, která je ochotná trávit celý den ve hře? Sám dobře víš, že ty děláš nebo jsi dělal to samé.
To co jsem postavil ti nedá žádnej GM na světě příkazem do hry. Převádění verzí M2 neumí ani WMT ani MPQ editor. Vy děláte model swamp ne převod verze M2. Já sem to dělal jako výsměch Blizzu, že jsou neschopní a protože je to jediné čím je poslední léta WoW zajímavý. Proč by měli zaměstnat víc lidí ? Aby odváděli lepší práci, aby měli vůbec lidi práci. Na termíny kašlu počkam 5 let když to bude stát za to.

Ellendway 17.08.2012 19:32

Machinima Tools podporuje změnu .m2, stačí mít developers build, který asi nezískáš.Jinak na otevírání .m2 souborů stačí bohatě obyčejný .MPQ editor. A vím, o čem mluvím, protože to u dataminingu děláme běžně. Věčně nahrazujeme textury u nových itemů nebo modelů za jiné, aby vše fungovalo. I když si nedělal pouze reskin, tak to stále není kompletní hra jako taková. Domeček ti do hry dá i hloupý Game Master na free serveru pomocí příkazu. Já ti to neberu, odvedl jsi zajímavou práci, ale nebyl to v podstatě celý datadisk. A co se týče Blizzardu... proč by měli mít více lidí? Aby šlo více her ven? Důvod? Zatím stíhají vše jak mají a termíny celkem dodržují. Alespoň co se týče Warcraftů. Většina studií má vlastní interní testery, ale proč platit za něco, co můžeš mít zdarma v podobě obrovské komunity, která je ochotná trávit celý den ve hře? Sám dobře víš, že ty děláš nebo jsi dělal to samé.

Rreezznniikk 17.08.2012 19:12

Ellendway
Trochu zabrousím k tématu, které jsem četl při cestě do práce. Pokud dobře vím, tak Řezník udělal pouze svět, resp. reskin zón. Dobře, to je pěkné. Textury z Cataclysmu a Mists of Pandaria se dají převést i ve WoW Model Vieweru, který je zdarma. Dají se převádět i v Machinima Tools, pokud má člověk premium účet jako náš web. Přidávání NPC, úkolů, atd. už nebylo na něm, ale na lidech, kteří se točí kolem databází. Všechny tyto věci jsou právě v databázích. Nechápu, jak tady můžete mluvit o tom, kdyby měl tolik lidí jako Blizzard a podobné nesmysli. Víte vůbec, kolik lidí dělá v Blizzardu na grafice krajiny? Vytáhněte si své ruce z kapes a počítejte… budou vám stačit pouze tyto dvě ruce. Kolik lidí si myslíte, že mají? Stovky? Tisíce? Nejvíce zaměstnanců má Blizzard jen v Supportu a v Community Týmu. A něco pro Řezníka. Ano, v týmu o počtu 90 lidí se hledají bugy špatně. Vývojáři mají svých starostí s vývojem dost a to, že chtějí od hráčů pomoct je jen dobře. Nikdy jako vývojář nebudeš mít objektivní názor na to, co vytvoříš, protože si budeš myslet, že je vše v pořádku a v reálu to bude trochu jiná věc… a taky tady jde o čas. Pokud má vše zkoušet jen vývojář dobrá, není problém. Jen datadisk nebude vycházet co rok, ale co tři, aby bylo dost času na to, aby se otestovalo. Patche nebudou vycházet co několik měsíců, ale co rok, aby se opravdu otestovalo na 100% vše, co je potřeba. To znamená nové questy, nové dungeony, raidy (a to jak na normal, heroic, tak i nově LFR). Mimochodem… .m2 soubory jsou od TBC skoro stejná, jen se změnilo pár hodnot, které nebrání jejich otevření, upravení a nahrazení.
Nejsou stejné, když je odevřeš v jakémkoliv 3D editoru tak to uvidíš, vanilla a TBC měli stejné, ale WoTLK přinesl M2 V2 a ty nefungovali ani na vanille a ani na TBC a musel si umět je změnit na verzi 1. Cataclysm přinesl V3 a to nefunguje jak v těch dvou zase tak ve WoTLK, takže znova se musí uprovovat každé M2 zvlášť, no a Pandárie má zase jiné M2 a to ti nepřevede ani jeden z programů co jsi jmenoval, to jsou jen prohlížeče, mají sice nějaké jiné funkce, ale nic moc a pro model editing skoro nic. Jinak sem nedělal jen reskin je tam mnoho world buildingu, ale tj jedno jde o tom, že mít program co má Blizz tak by se to dalo dělat s prstem v nose. Reznik Era je prd proti tomu co mam teď v PC za projekty. Co se týče hledání bugů jasně, že pro tolik lidí by to bylo HC, tak jich mají zaměstnat více. V současný době svět je v umělé krizi, která je tvořena chováním korporací a velkejch společností tím jak serou na lidi a jde jim jen o zisk. Nejsou pracovní místa pořád slýcháme ze všech stran a to po celém světě, zde by se dalo zaměstnat mnoho lidí, ale ne Blizzard chce zisky a tak nebude platit dalším x lidem výplaty. Nebudeme si nic nalhávat jde jen o zisk o nic jiného nejde, nejde o to komu se co libí a co by hráči chtěli to je jen taková iluze.

Ellendway 17.08.2012 16:29

Trochu zabrousím k tématu, které jsem četl při cestě do práce. Pokud dobře vím, tak Řezník udělal pouze svět, resp. reskin zón. Dobře, to je pěkné. Textury z Cataclysmu a Mists of Pandaria se dají převést i ve WoW Model Vieweru, který je zdarma. Dají se převádět i v Machinima Tools, pokud má člověk premium účet jako náš web. Přidávání NPC, úkolů, atd. už nebylo na něm, ale na lidech, kteří se točí kolem databází. Všechny tyto věci jsou právě v databázích. Nechápu, jak tady můžete mluvit o tom, kdyby měl tolik lidí jako Blizzard a podobné nesmysli. Víte vůbec, kolik lidí dělá v Blizzardu na grafice krajiny? Vytáhněte si své ruce z kapes a počítejte… budou vám stačit pouze tyto dvě ruce. Kolik lidí si myslíte, že mají? Stovky? Tisíce? Nejvíce zaměstnanců má Blizzard jen v Supportu a v Community Týmu. A něco pro Řezníka. Ano, v týmu o počtu 90 lidí se hledají bugy špatně. Vývojáři mají svých starostí s vývojem dost a to, že chtějí od hráčů pomoct je jen dobře. Nikdy jako vývojář nebudeš mít objektivní názor na to, co vytvoříš, protože si budeš myslet, že je vše v pořádku a v reálu to bude trochu jiná věc… a taky tady jde o čas. Pokud má vše zkoušet jen vývojář dobrá, není problém. Jen datadisk nebude vycházet co rok, ale co tři, aby bylo dost času na to, aby se otestovalo. Patche nebudou vycházet co několik měsíců, ale co rok, aby se opravdu otestovalo na 100% vše, co je potřeba. To znamená nové questy, nové dungeony, raidy (a to jak na normal, heroic, tak i nově LFR). Mimochodem… .m2 soubory jsou od TBC skoro stejná, jen se změnilo pár hodnot, které nebrání jejich otevření, upravení a nahrazení.

Mordecay 17.08.2012 16:16

Nu, o záporakov núdza nebude, väčšina to budú pre nás neznáme vojská Mantidov, alebo Mogu, ale verím, že trolovia zo Zandalar a ich spojenectvo bude mať svoju instanciu v budúcnosti... Nebude sa to stále točiť iba okolo pandarenov čí 7 Sha, ale aj okolo Garrosha, či Jainy a vyvrcholí to v spomínanom raide na Garrosha.Ale myslím, že epickosť bude vynahradená cinematicmy typu Wrathgate, ktorých bude minimálne 3.

seanito 17.08.2012 16:14

Khadgar
Že má každá rasa všechny classy na to si přišel jak?? hrál jsi vůbec cata?
Ano hraju, Tauren Paladin a Priest, Undead hunter mi přijdou opravdu přehnaní...

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet