Vanilla servery - Jak to Blizzard plánuje?

  Vanilla    BlizzCon 2017    Legacy   

Myslím, že každý fanoušek Vanilla serverů zpozorněl, když se dozvěděl, že Blizzard pracuje na vlastním serveru. V tomto článku se podíváme na dodatečné informace, které nám napoví, jakým stylem se tyto servery budou ubírat.

 

Jak jste se již dočetli v našem článku, Blizzard udělal nečekané a začal pracovat na vlastním serveru. Zdálo se to takřka nemožné, dokonce ani peticí, kterou podepsalo víc jak 280 000 lidí, se nic nezměnilo. Nemluvě o iniciativě Twitch streamerů, kteří se danou věc snažili přivést k životu, ale konečně je to tu!

 

Ještě bych rád dodal, že je celkem ironií osudu, že ten stejný člověk, který pár měsíců zpátky na otázku ohledně Legacy serverů sebevědomě prohlásil, že je doopravdy nechceme, několik hodin zpět na BlizzConu ohlásil, že na nich pracují. Jedna z prvních věcí, která se řešila v debatě ohledně Vanilla serverů, byl balance class a buffování v raidech. Na což Blizzard nemá řešení, pravděpodobně ani řešení na tyto, popřípadě podobné problémy hledat nebude, protože hráčí touží po autentické Vanille, což znamená jak to dobré, tak naopak i to zlé.

 

Myslím, že další skvělou věcí je, že Vanilla servery budou mít vlastní tým, který na nich bude pracovat odděleně od týmu, který momentálně pracuje na Battle for Azeroth. Nadále tu taky padlo pár slov ohledně komunity, se kterou se vývojáři chtějí radit na dalším vývoji Legacy serverů.

 

Myslím, že už teď si většina z nás pohrává s myšlenkou, zda budou Legacy servery postupně přecházet na nový herní obsah. Podle oficiálních slov týmu o tom pouze přemýšlí.

 

Poslední věc, která nejspíš všechny zajímá jsou peníze. Kolik a jestli vůbec se bude muset platit? To zatím nikdo neví.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Alaman 14.11.2017 12:22

Já bych krom opravy bugů naservíroval Classic v podobě jaká skutečně byla. Hráči jsou tak rozmlsaní, že už ani neví, co to je hrát bez LFR, LFG, nelétat, farmit a craftit consumabless, cross realms PVP a PVE, žádnej transmog, precizní singl buffy v partě, heroism/BL jen u jedné frakce, jedna legendárka pro omezený typ spec s farmením na měsíce, 4 trash mobové v dungeonu, kde se 3 musí držet trvale v CC, 18 hod./den po dobu 3 měsíců pro GM/HW PVP titul, atd. atd. Podle mě to dopadne tak, že z nostalgie nebo zvědavosti hráči navštíví Classic server a za chvíli bude vylidněno.

Martins911 09.11.2017 11:47

No k tomu že by mohl v classic wow dojít obsah : oni mohou klidně dělat na tuhle verzi jiné datadisky buď něco jako malé "výpravy" nebo něco jako co by se stalo kdyby ... Ó návratnost finanční bych se moc nebál (jsou Mmorpg které nemají ani 50k a jedou free a žijou) vemte si že tu hru už mají vyvinutou a za další že by to mohlo poškodit další expanze? Já nevím ale když se na tu hru podíváte se nadhledem tak za 1) příběh je už takovej paskvil že to snad ani není možný 2) hromady obsahu který 90 procent hráčů stejně moc nezajímá 3) profese (výrobní) nebo-li crafting tak co tam chcete ještě zmrvit 4) ve výsledku balanc class PVP spíše uškodil , bohužel celkový pohled na PVP scénu je dosti smutný. Určitě by se toho dalo najít víc ale ó to nejde jen nechápu vaše komentáře že to poškodí další expanze

sedlin 07.11.2017 12:13

zobraziť viac
Bellatrix 07.11.2017 12:18
zobraziť viac
Šéfredaktor WoWfan.cz

kritik 07.11.2017 16:36
zobraziť viac
sedlin 08.11.2017 11:57

A to je ten problém. Jednak to bude pro blizz nákladné a jako další problém vidím to prodiskutovávání s hráči. V tom vidím obrovskou chybu. Protože je vidět z předchozích datadisku že když blizz ustupoval hráčům tak to spíš hře škodilo než pomáhalo. Je potřeba si uvědomit že blizz musí vystavět vanillu jako samostatnou hru. Ta bude fungovat jako další samostatný subjekt v battle netu. A na to bude potřebovat víc lidí. Takže to bude stát prachy a není jisté že se investice vrátí. A jelikož bude chtít blizz investici vrátit, zdrží např WoW...

sedlin 08.11.2017 12:02

@kritik Tak je potřeba si uvědomit že diablo 1 2 3 jsou naprosto 3 samostatné hry. Wow je postavené tak, že vytvořily jeden svět a k němu se připlácávajů datadisky. Proto je nejde hrát samostatně každý datadisk.
Nevím kolik času trávíš u wow, ale já jen asi 2-3x do týdne a to 1-2 hodiny (dřív to byvalo samozřejmě víc času). Pro mně je každý datadisk dostatečný na to abych tam měl svým způsobem něco nového. Je mi jasné že člověk co u toho sedí denně několik hodin, ten se asi po čase nudí. Ale zase současný datadisk má tolik možností kam svůj čas investovat, takže si nemyslím že by sa v něm člověk nudil.

Lockdaar 08.11.2017 13:14
zobraziť viac
zahadum 08.11.2017 14:25

@Lockdaar
No podľa mňa Blizzard pôjde od začiatku už len vzhľadom k tomu,že cca dva roky bude držať hráčov aktívnych a teda platiacich. Otázka je len či na konci 1.12.1 bude hra " stáť na mieste " alebo čo s tým bude ďalej robiť...preto si myslím,že vytvorí časom aj TBC a WOTLK realmy ktoré budú izolované alebo len nejak prepojené s vanillou postavou ktorú si založíte...je to fakt dilema a verím,že v Blizzarde sa teraz potia ako to celé vlastne spraviť. Otázka je ešte či použijú starý engine ( chary a pod ) alebo tento nový...fakt som zvedavý ako sa s tým pohrajú a verím,že to nebude tak skoro..tých problémov je tam hádam viacej ako pri tvorbe nového datadisku. Držím im palce aby to bolo pre obe strany dobrý projekt.

Heakler 08.11.2017 15:31

@zahadum Lidi brečeli hlavně kvůli Vanille a tak Blizzard udělá Vanillu, v jaké podobě je otázkou, ale řekl bych že mezi základní hrou a WotLKem je rozdíl, který by Vanilla systém narušil a to co ty lidi chtěli by přece bylo zase pryč. Ohledně těch eventů, myslím že většina co legacy servery chtěla, zažila většinu eventů, ti co to nezažili, pravděpodobně nehráli classic WoW a tedy Vanillu skoro určitě hrát nebudou a zůstanou u současného contentu. Moc mě netěší, že Vanilla server dostal vlastní tým pravděpodobně odebraný z části týmu co dělal na současném WoWku, což může zhoršit kvalitu a obsah budoucích datadisků a patchů. Jsem ale toho názoru, že půlka lidí co to podepsala

Heakler 08.11.2017 15:35

@Heakler Jsem ale toho názoru, že půlka lidí co to podepsala Vanillu beztak nehráli a jsou to hráči free serverů, kteří se díky Classic serveru k WoW stejně nevrátí, lépe řečeno nepřidají, protože většina freečkařů nikdy offi nehrála. Ve výsledku to bude na začátku hrát cca 10 000 lidí a po pár měsících necelý tisíc, otázka je zda se to všechno pro tak malou komunitu vůbec vyplatí.

zahadum 08.11.2017 15:39

@Heakler
hehe skopíroval a uložil som si Tvoj príspevok...o pár mesiacov alebo rok a niečo si pozrieš tie číselné údaje by nebolo 1:1 pomer WOW dnes a WOW Classic

Lockdaar 08.11.2017 16:20
zobraziť viac

Lockdaar 06.11.2017 15:38

Osobně si myslím, že to bude fungovat asi tak, že subscription pro vanillu a klasický wow bude jednotný (bude se platit tak jako tak) a do battle.netu přibude následně klient pro vanillu a vy si budete moct vybrat, jestli budete hrát vanillu nebo nynější wow.

07.11.2017 12:23

je urcita naprosto miziva minimalni moznost ze by to blizazrd mohl udelat buy to play jak byly treba guild wars

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet