"Byl to přirozený vývoj." Vzpomíná Chris Metzen, viceprezident kreativního vývoje firmy. "Teprve po pár letech prací na WarCraft III a jeho různých variacích, jsme začali přemýšlet o World of WarCraft, kam se přesunulo naše tvůrčí úsilí."
První část tohoto rozsáhlého článku najdete ZDE, druhou pak ZDE.
Věděli jste také, že World of Warcraft pohání 20 000 počítačů, je využito 1.3 petabytů (1000 terabytů neboli milion gigabytů) místa a celkem 75 000 CPU jader. O to všechno se stará přes 4600 lidí.
A to není všechno, je tu přes 5,5 milionu řádků herního kódu nebo dva miliony slov textu, k tomu 1,5 milionu art assetů, 70 000 kouzel, 40 000 přítomných NPC a 7650 questů.
Testeři za těměř pět let objevili přes 180 000 bugů! Uctihodné číslo, které dokazuje, že nic není dokonalé.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Snake Plisken 03.04.2010 19:25
Dobréé
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet