WoW má 7.7 milionů předplatitelů

http://media.wowfan.cz/news/actibliz
Každé čtyři měsíce probíhá hovor, ve kterém se akcionáři a hráči dozví, jak na tom je společnost Activision Blizzard. Tentokrát jsou hovory rozděleny na dvě části, ale to nejdůležitější jsme se již dozvěděli před pár dny a to jak z hovoru, tak ze zprávy na webu Blizzardu.

World of Warcraft má 7.7 milionů předplatitelů

Nedá se říct, že by bylo nějakou novinkou, když World of Warcraft ztrácí předplatitele. Minulé čtvrtletí bylo oznámeno číslo 8.3 milionů hráčů a po čtyřech měsících číslo opět kleslo. Tentokrát na 7.7 milionů předplatitelů. To znamená, že World of Warcraft ztratil 600.000 aktivně platících hráčů. Momentálně nemáme více informací – kde byl odliv největší, budoucí plány, atd. Co je ovšem jasné, je fakt, že WoW je stále gigant, který si drží svou první pozici v placených MMORPG.

Activision Blizzard získal nezávislost

V roce 2008 se spojila dvě herní studia, ktera hráči dobře znají. Jedná se samozřejmě o Activision a Blizzard. Obě společnosti spadaly pod obří společnost Vivendi Games. Francouzská telekomunikační a mediální firma držela 52 procent akcií. Je to již nějaký ten pátek, co se Vivendi Games snažila společnosti Activion Blizzard zbavit a prodat ji. Spekulovalo se o mnohých firmách, které by mohly Activision Blizzard zakoupit, ale kdo má 5.83 miliard dolarů? Herní firmy? Nebo snad Google, Apple či Facebook? Nikoliv. Firma Activision Blizzard se odkoupí úplně sama a získá tím nezávislost a možnost obchodování s akciemi na trhu. Firma neplánuje žádné velké změny. Stále ji povede současný šéf Bobby Kotick jako CEO a předseda správní rady Brian Kelly. Vivendi si po dokončení všech transakcí, které jsou plánovány na letošní září, nechá 83 milionů akcií, což je zhruba 12 procent celkového podílu. Investiční skupina vedena Bobbym Kotickem a Brianem Kellym, ASAC II LP, bude mít 24.9% podílu. Další společností, která bude mít v Activision Blizzard svůj podíl, je čínská firma Tencent Holdings Limited, která minulý rok zakoupila podíl v Epic Games a Riot Games. Bobby Kotick v oficiální zprávě řekl, že toto odkoupení znamená pro Activision Blizzard hodně. Po odkoupení by měl Activision Blizzard posílit na trhu a měl by být ještě silnější. Za zády jim přeci jen stojí špičkové hry.


Naposledy upravil/a Astra 31.07.2013 v 20:06:23.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Metiu 29.07.2013 18:51

Cecil
Každý se tu ohání obrovskou konkurencí, ale ať hledám jak hledám, žádnou nevidím.
tak konkurenica WoW je dalsia hra blizzardu - Diablo, problem je ze naco budem hrat hru platenu kazdy mesiac ked mozem hrat hru povedzme si na podobnej alebo len o trochu nizssej kvalite ktoru si zaplatim raz a mozem hrat kolko chcem-v pandach problem nebude,pandami sa vlastne uzatvara klasicky WoW svet co bol vo W3 teraz su narade dalsie svety a oblasti o ktorych zmienka v W3 nebola

Riko 29.07.2013 18:33

Nezapominejme ze Blizz to neni jen WoW, ale i SC 2 a D3 :-D

Javorovej 29.07.2013 18:26

Montes
Myslím si, že Blizz WoW nepoloží dokud nebude mít náhradu. Z WoW stále teče cca 100,100,000 €, čili na naše cca 249,2490,000 Kč, když nepočítám pety mounty a další funkce. O Blizz strach nemám ani o WoW. Je to ovlivněno hlavně těma těma zákony Asie... Komunita se dle mě vrátí časem. Co jsem zkoušel během 3 měsíců pauzy různá MMO, tak je to všechny stejný a bez nápadu. Dokud není Titan, bude WoW.
Vidíš jen příjem peněz, ale nevidíš to hlavní - výdej peněz.

milanko 29.07.2013 17:34

Skôr ako by prešiel na free to play tak by zlacnil mesačné poplatky

jaklakmak 29.07.2013 17:22

Celkově to bude klesat stále, není důvod aby se počet hráčů ještě někdy kontinuálně zvyšoval. Předpokládám, že počet aktivních se vyhoupne nahoru jen při vydání datadisku, většina letitých hráčů opráší svoji postavu a zajde se na něj podívat. Potom to vyskočí po přechodu na F2P. Můj tip je, že tak na 3 milionech to začne Blizzard spouštět.

Montes 29.07.2013 16:17

Myslím si, že Blizz WoW nepoloží dokud nebude mít náhradu. Z WoW stále teče cca 100,100,000 €, čili na naše cca 249,2490,000 Kč, když nepočítám pety mounty a další funkce. O Blizz strach nemám ani o WoW. Je to ovlivněno hlavně těma těma zákony Asie... Komunita se dle mě vrátí časem. Co jsem zkoušel během 3 měsíců pauzy různá MMO, tak je to všechny stejný a bez nápadu. Dokud není Titan, bude WoW.

milanko 29.07.2013 15:53

Cecil
Myslel jsem to spíš tak že dnešní generace hráčů zakotví spíš u Minecraftu/LoL apod. než u WoW nebo jiných MMORPG. :-)
Aspoň je u wow inteligetnejšia komunita

Riko 29.07.2013 15:39

Ono je jedno jestli to sou bo nejsou kopie WoWka. Proste sou na hernim poli a clovek ma moznost je hrat. Kouknete se kolik MMORPG bylo v roce 2004 a kolik jich je ted. Vyvojari chrli obrovske mnozstvi her a predhaneji se. Je to asi jako se supermarkety. Driv u nas taky byl jen 1 bo 2 a dnes jich tu mame prez 10. Dnes mame proste moznost volby :-D

Darkdjinn 29.07.2013 15:21

Podle mě takovej WoW film pokud možno nespackanej když se zadaří a + investice do reklamy by počty hráčů mohli navýšit. Ale to by se nesmělo furt odkládat...A taky už do vývoje asi neteče tolik peněz nebo fakt nevím, příjde mi že na to serou.Ale možná se mýlím a problém je někde jinde...

Cecil 29.07.2013 14:24

milanko
Áno hráči prešli na iný žáner ale minecraft?Prosim ťa ten by neukradol hráčov ani minám.Je jasné že mmo žáner upadá dokopy nemá ani toľko hráčov ako lolko neni o čom diskutovať.
Myslel jsem to spíš tak že dnešní generace hráčů zakotví spíš u Minecraftu/LoL apod. než u WoW nebo jiných MMORPG. :-)

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet